Succesquote:
balenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
voel me nog steeds een dweil dus op bed liggen dan maar
2 weken op bed liggen dan maarquote:Op donderdag 25 april 2013 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
balenmaar je hebt tenminste vakantie
gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 april 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
voel me nog steeds een dweil dus op bed liggen dan maar
Ben er ook bang voorquote:Op donderdag 25 april 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we zullen volgende week vast vaak zat ijs eten
quote:
Ik weet het, heb het ook meegemaakt en het is kut maar toch heel bijzonder en interessant hoe ze dat kunnen doen enzoquote:Op donderdag 25 april 2013 16:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup, was wel apart om te zien hoe dat gaat met slaapmidden in die doos spuiten en prikje daarna etc
Apart maar interessantik ben raar en te nieuwsgierig en vind alles interessant..
#strugglesquote:Op donderdag 25 april 2013 16:55 schreef badschaap het volgende:
zelfs me waterkoeler kan me proc niet onder de 38 graden krijgen zo warm ist ;P
Ach joh, ik zit rond de 60 graden hierquote:Op donderdag 25 april 2013 16:55 schreef badschaap het volgende:
zelfs me waterkoeler kan me proc niet onder de 38 graden krijgen zo warm ist ;P
haha maar pe proc loopt nog stock en normaal zitte rond de 27 graden dus tis wel erg warm ;pquote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach joh, ik zit rond de 60 graden hier
hoe zie je dat dan? #durfttevragenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach joh, ik zit rond de 60 graden hier
http://www.piriform.com/speccyquote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe zie je dat dan? #durfttevragen
thanksquote:Op donderdag 25 april 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.piriform.com/speccy
wat is dat programma? ben ook wel benieuwd naar cpu en bendequote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef Taexon het volgende:
ik denk dat ik beter mijn laptop even uit kan zetten
en morgen maar weer even openmaken!
[ afbeelding ]
Dat is gamebooster, niet boeiend voor jou eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is dat programma? ben ook wel benieuwd naar cpu en bende
Laptops zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef Taexon het volgende:
ik denk dat ik beter mijn laptop even uit kan zetten
en morgen maar weer even openmaken!
[ afbeelding ]
Wat zegt ie bij cpu?quote:
oh wilde net overal op gaan drukken, flauw weerquote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is gamebooster, niet boeiend voor jou eigenlijk
Download maar speedfan, alleen niet op alles gaan drukken in het programma
http://www.almico.com/speedfan449.exe
daar zie je gelijk alles ook
Ja al die verleidelijke knopjesquote:Op donderdag 25 april 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh wilde net overal op gaan drukken, flauw weer
godsammequote:Op donderdag 25 april 2013 17:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja al die verleidelijke knopjes
Ik heb ook altijd moeite met niet aan knopjes te zitten
Ja watquote:
Mijn laptop krijgt het gewoon heet van mequote:Op donderdag 25 april 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laptops zijn altijd wat warmer, maar Taex, damn.
zal even pic makenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laptops zijn altijd wat warmer, maar Taex, damn.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Snap er alleen niks van
Nee is gewoon goed, die van mij is enorm slecht en brandgevaarlijk eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 17:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dacht zal wel slecht zijn
haha ik wil de temperatuur van de pc van beneden niet weten denk ikquote:Op donderdag 25 april 2013 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee is gewoon goed, die van mij is enorm slecht en brandgevaarlijk eigenlijk
Er staat geen temp. Bij je processorquote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Snap er alleen niks van
hoe krijg ik dat wel te zien dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er staat geen temp. Bij je processor
Maar de rest is heel erg prima, alles goed dus
ligt er aan waar sensors zitten, maar je processor zal niet zoveel verschillen denkquote:Op donderdag 25 april 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe krijg ik dat wel te zien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |