Dan wil ik niet weten hoe hele drukke mensen zijn volgens jouquote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha dan wil ik niet weten hoe hele rustige mensen dan zijn volgens jou
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat maar, dan heb ik zo mijn problemen
als ik aan medium druk denk denk ik aan peterquote:Op donderdag 25 april 2013 14:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe hele drukke mensen zijn volgens jou
Nee je bent gewoon kwa drukte etc normaal hoorperfect
Nee, Peter is gewoon niet normaal drukquote:Op donderdag 25 april 2013 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik aan medium druk denk denk ik aan peter
Hahaha ben soms bang dat ik te rustig ben ofzo
mwa peter is grappig druk, heel druk vind ik mensen die dan echt vreselijk irritant druk doen enzoquote:Op donderdag 25 april 2013 15:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee, Peter is gewoon niet normaal druk
Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor![]()
Klopt, Peter is niet vervelend drukquote:Op donderdag 25 april 2013 15:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa peter is grappig druk, heel druk vind ik mensen die dan echt vreselijk irritant druk doen enzo
Gelukkig maar
oh god dat mens weerquote:Op donderdag 25 april 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet niet welke drugs ze gebruikt maar ik wil het
!
haha hij is grappigquote:Op donderdag 25 april 2013 15:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, Peter is niet vervelend druk
Naja.. meestal dan![]()
omgquote:Op donderdag 25 april 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet niet welke drugs ze gebruikt maar ik wil het
!
okequote:
Morgen steel ik jouw billen weerquote:Op donderdag 25 april 2013 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
morgen doe je weer biltransplantatie ja?
vind je?quote:
ohquote:
jullie ruilen gewoon XD XDquote:Op donderdag 25 april 2013 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan heb ik geen billen meer
Nee die zijn dan weer mijn prive eigendom, dan moet je weer vragen of je er aan mag zitten etcquote:Op donderdag 25 april 2013 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan heb ik geen billen meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |