dat valt meequote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zou 850 meter moeten zijn
ik dacht dat het helemaal aan de andere kant van de stad zat.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je loopt de trein uit ri busstation, vanaf busstation ga je rechts en volg je de weg, na 10min rechtdoor lopen loop je tegen de oosterpoort aan
je komt langs 2 stoplichten
kan niet misgaan
O, ik ben er in tien minuten. Om 19:30 voor de Burger King toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef Etsu het volgende:
ik ben nu in utrecht, beter gaat de trein snel rijden want ik wil ver uit de buurt van ezell zijn.
Ben er al weg.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik ben er in tien minuten. Om 19:30 voor de Burger King toch?
vies.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maarrrrr ik heb nacho's en guacemole.
Ezellquote:Op donderdag 25 april 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Salade heb ik ook.
mijn avondetenx10
dat is de euroborg lieve schatquote:Op donderdag 25 april 2013 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat het helemaal aan de andere kant van de stad zat.![]()
![]()
dus langs mn huis?
maar ik heb VA al gemeet dus als je mij hebt gemeet heb je hem ook indirect gemeetquote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind FOK!kers meeten engbehalve dv maar ze is ook n lekkerding
weetikveel, ik kom amper buiten het centrum.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is de euroborg lieve schat
ik heb ook herpes.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik heb VA al gemeet dus als je mij hebt gemeet heb je hem ook indirect gemeet
soort van herpes
als je in paddepoel/vinkhuizen/noord zit is oosterpoort andere kant van de stad jaquote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
weetikveel, ik kom amper buiten het centrum.
een FOK!ker ergens gaat ook naar groningen met koninginnenacht/dag en die zou in oosterpoort zijn en die zei dat het aan de andere kant van de stad isdus ik geloofde dat.
Ezellherpes voor jou dan.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik heb VA al gemeet dus als je mij hebt gemeet heb je hem ook indirect gemeet
soort van herpes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |