ok jij bent de baas loveyou xoxquote:Op donderdag 25 april 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nu de trein pakken en vanavond vroeg slapen
griep is echt hatelijk, 2 weken last van gehad, hoestte de longen uit mijn lijf en alles deed zeerquote:
I know that feel.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
griep is echt hatelijk, 2 weken last van gehad, hoestte de longen uit mijn lijf en alles deed zeer
sterkte
godsamme echt die ventquote:Op donderdag 25 april 2013 18:26 schreef Taexon het volgende:
Peter wilt naaktzwemmen in een prive zwembad op zijn rug zodat zijn piemel omhoog staat en dan plassen zodat die op een walvis lijkt.
Dit was een samenvatting over waar het tijdens het eten net over ging
Bedanktquote:Op donderdag 25 april 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardagLeuke dag?
Het is mij en mijn moeder opgevallen dat die telkens elke donderdag vraagt wat je lust..quote:
Lekker gegeten wel?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:26 schreef Taexon het volgende:
Peter wilt naaktzwemmen in een prive zwembad op zijn rug zodat zijn piemel omhoog staat en dan plassen zodat die op een walvis lijkt.
Dit was een samenvatting over waar het tijdens het eten net over ging
Mhaw kan ze ook als geintje bedoelen tegenover die zoon..quote:Op donderdag 25 april 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had de tafel gedekt, ging in de tuin zitten, wachtend op het eten.
Buurvrouw zegt tegen zoon (18 jaar) voor als hij op Q-day uit gaat in Arnhem:
''Homo's zijn heel aardig, maar als ze tegen jou aardig gaan doen moet je voor ze oppassen hoor''
Heerlijkquote:
Worst heb ik gisteren al gegetenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het is mij en mijn moeder opgevallen dat die telkens elke donderdag vraagt wat je lust..
En dat doet die puur om te kunnen vragen of je wel worst lust..
!!
Ja ik weet het, ik zei ook kijk maar op Facebookquote:Op donderdag 25 april 2013 18:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Worst heb ik gisteren al gegeten
Echt hij is geniaal
Dit was geen geintje hoor. Ze zou nog een rits aan zijn zakken naaien want anders wordt alles gestolen en als hij opgehaald moest worden moest ie maar bellen want een drukke trein is gevaarlijk want je wordt zo vertrapt.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw kan ze ook als geintje bedoelen tegenover die zoon..
Heb zelf ook echt niks tegen homos maar af en toe een geintje kan wel
Pastaquote:[..]
Heerlijk
jij?
Dat gaat hem ook niks aanquote:Op donderdag 25 april 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik zei ook kijk maar op Facebook
Maar toen begon hij natuurlijk "jaja dat is niet de worst die ik bedoel" en toen begon mijn moeder maar weer over een ander onderwerp
Oke dan is het een stom mensquote:Op donderdag 25 april 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit was geen geintje hoor. Ze zou nog een rits aan zijn zakken naaien want anders wordt alles gestolen en als hij opgehaald moest worden moest ie maar bellen want een drukke trein is gevaarlijk want je wordt zo vertrapt.
Mevrouw komt nooit buiten.
[..]
PastaHandgedraaid enzo
Nee inderdaad, ik geef op zulke vragen dan ook geen serieus antwoord hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat gaat hem ook niks aan
hahaha maar wat eten we morgen?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik geef op zulke vragen dan ook geen serieus antwoord hoor
Ik at salami/prij/andere groente meuk in croissant deegquote:Op donderdag 25 april 2013 18:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik eet zo kaassoufle, wees jaloers
Oh, dat is wel balen ....quote:Op donderdag 25 april 2013 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedanktnee totaal niet. Voel me echt een dweil en lig al een paar uur in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |