scherp.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je in paddepoel/vinkhuizen/noord zit is oosterpoort andere kant van de stad ja
dat wist ik, maar zoals je weet is de vismarkt huge dus WAAR PRECIES omgquote:Op donderdag 25 april 2013 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens werk ik op de vismarkt op NVO enn Kdag.
kom mij opzoeken gr
weet ik morgen pasquote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat wist ik, maar zoals je weet is de vismarkt huge dus WAAR PRECIES omg
de jongen waar ik verliefd op was heet nick, dus beledig me niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik vind nick/nikki een lelijke naam
waar de fuck slaat dat op, gewoon die hele klank
Wel mooier dan herpes. Doet mij denken aan mensen die werkloos uitspreken met een e achter de k.quote:
Nah, is wel oké.quote:
ik zeg de e juist voor de k in werkloos.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel mooier dan herpes. Doet mij denken aan mensen die werkloos uitspreken met een e achter de k.
[..]
Nah, is wel oké.
gewoon doen manquote:Op donderdag 25 april 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook alcohol en uitgaan vanavond maar zit er niet in denk ik
Zeg je ook aarrebei?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ik zeg de e juist voor de k in werkloos.
Als in: Werrekloos.
Kom hier dan.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook alcohol en uitgaan vanavond maar zit er niet in denk ik
lekkerquote:Op donderdag 25 april 2013 19:33 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi, ik zit aan de bacardi Oakheart Cola
Haha jaquote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeg je ook aarrebei?
[..]
Kom hier dan.
Maar je komt nooit in JNGquote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 2011 een account hoor...
Ga. Weg.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 2011 een account hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |