De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer
Bugles gevuld met kruidenkaas
Milka
Perensap
Chocoladekoekjes
Donuts
Spek
Pizza
Subway
Stokbrood met kruidenboter
Overbodige donuts mogen aan de klabansch van Ugjerke gehangen worden.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ik snap hem ook niet echt.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik snap de metafoor niet helemaal, maar je moet niet zo happen![]()
![]()
Ik val de laatste tijd beetje bij beetje af. Vet mooi en ik vreet me compleet klem in dingenYour beauty never ever scared me.![]()
quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik vroeg me even af wat ik zo ga eten maar ik weet het weer. Ik ging na de Subway.. Door dat gesprek hier gisteren!
Your beauty never ever scared me.![]()
Subwayquote:Op donderdag 25 april 2013 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik vroeg me even af wat ik zo ga eten maar ik weet het weer. Ik ging na de Subway.. Door dat gesprek hier gisteren!
Ik wil gewoon subwaybroodjes kunnen maken thuis
Als ik rijk ben ga ik echt een eigen Subway laten inbouwen
Fuck the EBU.![]()
Haha nicequote:Op donderdag 25 april 2013 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
SubwayIk wil gewoon subwaybroodjes kunnen maken thuis
Als ik rijk ben ga ik echt een eigen Subway laten inbouwen
Ze zoeken nog mensen die meer restaurants willen openen in NL hihi
Komt door de drugs.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik val de laatste tijd beetje bij beetje af. Vet mooi en ik vreet me compleet klem in dingen![]()
Nee, wordt geen restaurant dan. Wordt gewoon een privé Subway-kelder. Misschien huur ik wel een broodjesmaker in, dan. Maar ik ga het dan vooral zelf leren en dan wanneer ik zin heb gewoon zelf een broodje maken met allemaal van die verse ingrediënten waar ik toch genoeg geld voor heb om ze in te blijven kopenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha niceZe zoeken nog mensen die meer restaurants willen openen in NL hihi
Fuck the EBU.![]()
Je moet gewoon een subway kok kopen. Ik ga dat ook doen met een sushi kok.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, wordt geen restaurant dan. Wordt gewoon een privé Subway-kelder. Misschien huur ik wel een broodjesmaker in, dan. Maar ik ga het dan vooral zelf leren en dan wanneer ik zin heb gewoon zelf een broodje maken met allemaal van die verse ingrediënten waar ik toch genoeg geld voor heb om ze in te blijven kopen![]()
Ik kwam er net dus achter dat ik nog maar 54 kilo weegquote:Op donderdag 25 april 2013 14:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik val de laatste tijd beetje bij beetje af. Vet mooi en ik vreet me compleet klem in dingenAltijd tussen de 56 en 59 gezeten en dat wou ik ook zo houden
Armoe maakt dun
Fuck the EBU.![]()
Haha nou.. Ik ben juist door veel smoken (de vreetkicks) aangekomenquote:
Leren? Het is gewoon die meuk op een broodje flikkeren, dichtklappen en klaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, wordt geen restaurant dan. Wordt gewoon een privé Subway-kelder. Misschien huur ik wel een broodjesmaker in, dan. Maar ik ga het dan vooral zelf leren en dan wanneer ik zin heb gewoon zelf een broodje maken met allemaal van die verse ingrediënten waar ik toch genoeg geld voor heb om ze in te blijven kopen
Seks maakt dun.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kwam er net dus achter dat ik nog maar 54 kilo weegAltijd tussen de 56 en 59 gezeten en dat wou ik ook zo houden
Armoe maakt dun
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nou.. Ik ben juist door veel smoken (de vreetkicks) aangekomen
En hard drugs?![]()
Dan mag jij me vertellen waardoor ik dan afvalquote:En hoe het kan dat ik altijd afval zodra ik weer een goed seksleven heb?
je voelt je beter dus je vreet minder.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan mag jij me vertellen waardoor ik dan afvalEn hoe het kan dat ik altijd afval zodra ik weer een goed seksleven heb?
![]()
Dat minder eten is dus bullshitquote:Op donderdag 25 april 2013 14:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
je voelt je beter dus je vreet minder.
I know, I knowquote:Op donderdag 25 april 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Aah Moira, je moet wel goed eten hoor!Mijn tijd komt wel
Fuck the EBU.![]()
Een van mijn collega's schijnt seks gehad te hebben en die wordt toch dik.quote:
Vroemvroemquote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de uitvoering er meer toe doet dan het middel.
Middel = squat/formule 1karOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Slikken achter het station voor moneys, en geld en wat voeding. WIN-WINquote:Op donderdag 25 april 2013 14:18 schreef Moira. het volgende:
J
[..]
Ja, maar geen geld hebben voor fatsoenlijk eten blijkbaar ook![]()
Ik denk dat mijn armbandjes shizzle in de brievenbus ligt. Leuk leuk
Hoe heb je een goed seksleven als je ex je negeert op dit moment dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan mag jij me vertellen waardoor ik dan afvalEn hoe het kan dat ik altijd afval zodra ik weer een goed seksleven heb?
![]()
Hij negeert me niet meer?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe heb je een goed seksleven als je ex je negeert op dit moment dan?Haha. Heb nu gewoon nog seks met hem en that's it -denk ik-
naar de klote dus veel vet eten, zakken chips wegwerken en shit.quote:
vrolijk dus even wat lekkers koken enzo.![]()
Oh, ik weet het ook nooit meer met jouquote:Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij negeert me niet meer?Haha. Heb nu gewoon nog seks met hem en that's it -denk ik-
.
![]()
Haha ik snap er zelf ook even niks van maar vind het wel prima zo. Ik heb gewoon nog seks dus ik ben blijquote:Op donderdag 25 april 2013 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik weet het ook nooit meer met jou.
the fuck.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik snap er zelf ook even niks van maar vind het wel prima zo. Ik heb gewoon nog seks dus ik ben blij![]()
![]()
Maar als ik dus vaak goed squats uitvoer dan komt er succes?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de uitvoering er meer toe doet dan het middel.
Middel = squat/formule 1kar![]()
Lekker zelf weten hoor, ik zou het niet zo doen iigquote:Op donderdag 25 april 2013 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik snap er zelf ook even niks van maar vind het wel prima zo. Ik heb gewoon nog seks dus ik ben blij![]()
Ja nou ik heb het liever met de gene waar ik de laatste half jaar mee geneukt heb dan een random ander persoonquote:Ik kan echt niet van veel seks naar geen seks gaan haha
Snap ik hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker zelf weten hoor, ik zou het niet zo doen iigYour beauty never ever scared me.![]()
Nice.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vanavond in de gym ga ik tijdens squatten nu steeds vroem vroem geluidjes maken
1. Trainingquote:Op donderdag 25 april 2013 14:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar als ik dus vaak goed squats uitvoer dan komt er succes?
2. Voeding
3. Rust
Gouden driehoek vriend![]()
Langzaam afbouwen. Ze zouden eigenlijk nicotine pleisters voor seks moeten hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou ik heb het liever met de gene waar ik de laatste half jaar mee geneukt heb dan een random ander persoonIk kan echt niet van veel seks naar geen seks gaan haha
![]()
![]()
Haha dat zou wel handig zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Langzaam afbouwen. Ze zouden eigenlijk nicotine pleisters voor seks moeten hebbenOok al kan ik dit niet afbouwen noemen
Ik eet moeilijk veel (en gezond). En mijn rust pak ik altijd welquote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1. Training
2. Voeding
3. Rust
Gouden driehoek vriend. Dus ik zie een gouden toekomst voor mezelf weggelegd als ik het zo hoor.
![]()
Dan ben ik al aardig goed bezig. 2 van de 3 gaan me prima af.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1. Training
2. Voeding
3. Rust
Gouden driehoek vriendOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat zou wel handig zijnOok al kan ik dit niet afbouwen noemen
![]()
![]()
![]()
Shit moet wel in balans zijn fattyquote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan ben ik al aardig goed bezig. 2 van de 3 gaan me prima af.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan ben ik al aardig goed bezig. 2 van de 3 gaan me prima af.![]()
![]()
Nouja als je ooit echt tekort komt wil ik me wel opofferen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat zou wel handig zijnOok al kan ik dit niet afbouwen noemen
![]()
![]()
Zopu ik ook doen als ik die gast was, lekker gebruik van maken.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou ik heb het liever met de gene waar ik de laatste half jaar mee geneukt heb dan een random ander persoonIk kan echt niet van veel seks naar geen seks gaan haha
Ff neuken en je dan weer mn kamer uit schoppen.![]()
![]()
Daar ben ik niet bang voorquote:Op donderdag 25 april 2013 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zopu ik ook doen als ik die gast was, lekker gebruik van maken.
Ff neuken en je dan weer mn kamer uit schoppen.
Ja maar nu niet. Hij schopt me niet weg na de seks.. hij wilt juist nog knuffelen enz na die tijdquote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
volgensmij heb ik een paar keer andere dingen gelezen, dat dat dus wel gebeurde?Your beauty never ever scared me.![]()
Wat een homoquote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar nu niet. Hij schopt me niet weg na de seks.. hij wilt juist nog knuffelen enz na die tijd![]()
![]()
Vas kan toffe films niet waarderen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja maargoed, weet jij veel wat er kan gebeuren als ie het vanuit het niets uitmaakt, je vervolgens negeert en dan weer seks met je heeft waardoor jouw gevoelens voor hem blijven, en dan weer negeren, en dan weer seks etc?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar nu niet. Hij schopt me niet weg na de seks.. hij wilt juist nog knuffelen enz na die tijd![]()
![]()
Vas weet je zeker dat je niet gewoon die andere Hansel and Gretel film hebt gezien en de boel door elkaar haalt ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maargoed, weet jij veel wat er kan gebeuren als ie het vanuit het niets uitmaakt, je vervolgens negeert en dan weer seks met je heeft waardoor jouw gevoelens voor hem blijven, en dan weer negeren, en dan weer seks etc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ben geen mongool hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vas weet je zeker dat je niet gewoon die andere Hansel and Gretel film hebt gezien en de boel door elkaar haalt ?![]()
Gewoon checken toch.quote:
Ik heb nog een andere die inhoudelijk beter in elkaar zit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja godver, ik weet het ook niet. De gym is die dag dicht manquote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen met Koninginnenacht?![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1. Training
2. Voeding
3. Rust
Gouden driehoek vriend![]()
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Weet ik nog niet financieel zit ik kut deze maand waarschijnlijk niks.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen met Koninginnenacht?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja same here maar ik ga denk ik wel even rondje door de stad lopenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik nog niet financieel zit ik kut deze maand waarschijnlijk niks.Your beauty never ever scared me.![]()
Je bent gewoon een mongooltje als je die film wel goed vind. Er scheelt zoveel aanquote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon checken toch.
Ik heb nog een andere die inhoudelijk beter in elkaar zit.srs
![]()
Tering drukte terwijl je niks kan kopen waarschijnlijk halen ze mij ook wel weer over.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja same here maar ik ga denk ik wel even rondje door de stad lopenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een moderne versie van het sprookje met een heks die wiet verkoopt en mensen eet.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mongooltje als je die film wel goed vind. Er scheelt zoveel aansrs
Dat is toch een geweldig uitgangs-punt ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]Éen van mijn beste vrienden had ook een chick die hij niet echt boeiend vond. Vervolgens gedumpt, maar dat meisje was helemaal hotel de botel. Dus ze hadden steeds seks, en uiteindelijk is het weer aangegaan. Maar ik vind dat niet echt een goede manier. Ik heb het idee dat hij het meer weer aan heeft laten gaan omdat hij vond dat het op deze manier ook niet kan, dan dat hij denkt dat hij een fout heeft gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet gewoon stage lopen denk ik. Maandag melden in Groningen, dan bedrijfskleding krijgen en zal dan wel dinsdag gelijk aan de bak moeten. Vind het wel prima.![]()
Fout.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Beste film ooit: Law Abiding Citizen
De beste film ooit is Shaun of the Dead.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Westerunie.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen met Koninginnenacht?![]()
Not rly. En ik keek hem nog stonedquote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een moderne versie van het sprookje met een heks die wiet verkoopt en mensen eet.
Dat is toch een geweldig uitgangs-punt ?![]()
![]()
Amenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Beste film ooit: Law Abiding CitizenTOP film!
![]()
John dies at the end ken je die ook Vas?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaaaaaaaa, die moest ik verplicht kijkenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
John dies at the end ken je die ook Vas?![]()
![]()
Fatty? Kom eens op de TC als ik uit de kleren ga.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Shit moet wel in balans zijn fatty
vond ze kut.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
John dies at the end ken je die ook Vas?![]()
![]()
beter of slechter dan ?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, die moest ik verplicht kijken
Ik ben wel van menning dat hansel and gretel de beste film is van deze producers niet zo moeilijk als je normaal troep als twilight maakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een zombiefilm de best ooit?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Fout.
De beste film ooit is Shaun of the Dead.![]()
![]()
Dan vind ik die beter dan hansel and gretelquote:Op donderdag 25 april 2013 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
beter of slechter dan ?
Ik ben wel van menning dat hansel and gretel de beste film is van deze producers niet zo moeilijk als je normaal troep als twilight maakt.![]()
Wel een hele toffe al lag ik bij Dawn of the Dead al in een deuk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iets tegen zombies?quote:
Deze gaat er wel over een Zombie blijft een tot leven gekomen lijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hoe kom je in groningen?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet gewoon stage lopen denk ik. Maandag melden in Groningen, dan bedrijfskleding krijgen en zal dan wel dinsdag gelijk aan de bak moeten. Vind het wel prima.
bus, auto, met helicopter, per post duif? of wat?https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Haten op Groningenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hoe kom je in groningen?
bus, auto, met helicopter, per post duif? of wat?![]()
![]()
Toch kijkend voor een kamer voor 10 wekenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hoe kom je in groningen?
bus, auto, met helicopter, per post duif? of wat?![]()
ik woon in groningen, soms ga ik met de bus naar school, stel dat mono met de bus was, zou ik hem aanspreken!quote:
daar ging het om but
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Zombieland was tof, maar haalt het niet bij de Britse droogkloterij van Shaun of the Dead.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:00 schreef Murdera het volgende:
Vond zombieland een betere zombiefilm.
Die pilot van de Zombieland serie viel wel een beetje tegen trouwens.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Met een TARDIS.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hoe kom je in groningen?
bus, auto, met helicopter, per post duif? of wat?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Loop je nu Doctor Who belachelijk te maken? WANT ALS DAT ZO IS JONGENquote:
het wachen is op een film waar een zombie verliefd raakt op een speciaal meisje dat gedachten kan lezen het volgende is dat je Zombie figuren krijgt die licht geven in het zonlicht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Loop je nu Doctor Who belachelijk te maken? WANT ALS DAT ZO IS JONGEN![]()
BRING IT![]()
ooit gedroomd dat ik een chick neukte terwijl ze een zombie werd. Een van mn weinige natte dromen. True story.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
het wachen is op een film waar een zombie verliefd raakt op een speciaal meisje dat gedachten kan lezen het volgende is dat je Zombie figuren krijgt die licht geven in het zonlicht.![]()
Pas maar op, ik stap zo op het vliegtuig naar Zuid-Afrika om daar een aidshoer te neuken en als ik terugkom spuit ik al je gaatjes, zelfs je plasgaatje, vol met hivzaad.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Daar zit ook wel een film in.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ooit gedroomd dat ik een chick neukte terwijl ze een zombie werd. Een van mn weinige natte dromen. True story.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze hebben al een romantische zombiefilm gemaakt. Klotezooi.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
het wachen is op een film waar een zombie verliefd raakt op een speciaal meisje dat gedachten kan lezen het volgende is dat je Zombie figuren krijgt die licht geven in het zonlicht.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Vriendin van me heeft het moeilijk. Ze hebben een ijssalon bij haar om de hoek geopendtd.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
blufquote:Op donderdag 25 april 2013 15:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pas maar op, ik stap zo op het vliegtuig naar Zuid-Afrika om daar een aidshoer te neuken en als ik terugkom spuit ik al je gaatjes, zelfs je plasgaatje, vol met hivzaad.![]()
Lastig he verslavingen.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:28 schreef Ugjerke het volgende:
Vriendin van me heeft het moeilijk. Ze hebben een ijssalon bij haar om de hoek geopendtd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ooooooeh..quote:
Oh murretje van me.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
haagse bluf.
Ik nodig je uit om samen een bakje te eten.
Daar ga ik graag op in.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nee doe maar niet, dan krijg ik het ook en dat is niet je bedoeling mag ik hopen?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pas maar op, ik stap zo op het vliegtuig naar Zuid-Afrika om daar een aidshoer te neuken en als ik terugkom spuit ik al je gaatjes, zelfs je plasgaatje, vol met hivzaad.![]()
Volgens mij is hier echt een porno film over gemaaktquote:Op donderdag 25 april 2013 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ooit gedroomd dat ik een chick neukte terwijl ze een zombie werd. Een van mn weinige natte dromen. True story.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Toch ook pornofilms waar een chick een E.T. pak aanheeft en geneukt word en dat soort rare ongein, wat niet eigenlijk?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:50 schreef smitjew het volgende:
[..]
Volgens mij is hier echt een porno film over gemaakt![]()
![]()
Godver hoe dichterbij het einde van de werkdag komt hoe meer zin ik krijg om vanavond allemaal dingen te doen die ik niet mag doen tot koniginnenacht.![]()
Rule 34.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch ook pornofilms waar een chick een E.T. pak aanheeft en geneukt word en dat soort rare ongein, wat niet eigenlijk?
If you can think of it, it's used in porn.![]()
Het erge is dat het waar isquote:Op donderdag 25 april 2013 15:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rule 34.
If you can think of it, it's used in porn.![]()
![]()
heeft mono niets mee van doenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:01 schreef Toekito het volgende:
Ht gaat weer over sex hoor......mono toch![]()
Waarom hoop je dat? Nog ergens hoop dat ik niet volledig doorgedraait ben?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, dan krijg ik het ook en dat is niet je bedoeling mag ik hopen?
Ja.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Haha ja, als het van het weekend koud wordt nu, dan word ik echt konkerboos.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter blijft het warm, ik wil niet weer in de sneeuw bbq'en![]()
![]()
NEEEEE DAT WEERBERICHT VOOR MORGEN KUNNEN ZE ECHT NIET MAKEN GODVERDOMME!
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Amsterdam/4058223![]()
Ga je aan de pilluh?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
Godver hoe dichterbij het einde van de werkdag komt hoe meer zin ik krijg om vanavond allemaal dingen te doen die ik niet mag doen tot koniginnenacht.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
![]()
Ik zou sowieso geen drugs meer gebruiken tot koniginnenacht. En met koniginnenacht is er wel een kanssssje ja.quote:![]()
ik bedoelde ook met koninginnenacht. Waar ga je heen?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen drugs meer gebruiken tot koniginnenacht. En met koniginnenacht is er wel een kanssssje ja.![]()
![]()
Oh oke. Ja ik denk dat ik wel aan de pillen ga. Naar de westeruniequote:Op donderdag 25 april 2013 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik bedoelde ook met koninginnenacht. Waar ga je heen?En daarna weet ik niet.
![]()
Ohja dat had ik gelezen idd. Ik waarschijnlijk naar de vrachtwagenrave van S.A.R.M, bekend mee?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh oke. Ja ik denk dat ik wel aan de pillen ga. Naar de westerunieEn daarna weet ik niet.
![]()
![]()
[/quote]quote:Op donderdag 25 april 2013 16:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
[quote]Op donderdag 25 april 2013 16:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is er mis met drugs?![]()
Uhm, nee? Wat voor iets is het?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja dat had ik gelezen idd. Ik waarschijnlijk naar de vrachtwagenrave van S.A.R.M, bekend mee?![]()
Techno, hebben ook vaak toffe raves in de zomer.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm, nee? Wat voor iets is het?Die worden dan vaak in de buurt van sloterdijk gehouden enzo
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon roids als je toch van die shit gebruiktIk doe het af en toe voor de chill, dat is heel iets anders dan roids.
![]()
Oh wacht, ik ging het ff zoeken op fb maar ik ken het welquote:Op donderdag 25 april 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Techno, hebben ook vaak toffe raves in de zomer.Die worden dan vaak in de buurt van sloterdijk gehouden enzo
. Nog nooit geweest, maar het ziet er inderdaad wel tof uit.
![]()
Toffe namen ook bij de vorige edities.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ging het ff zoeken op fb maar ik ken het wel. Nog nooit geweest, maar het ziet er inderdaad wel tof uit.
![]()
Klopt, ook niet van die mainstream bullshit. Echt goeie harde beuktechnoquote:Op donderdag 25 april 2013 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Toffe namen ook bij de vorige edities.![]()
![]()
My body is ready.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, ook niet van die mainstream bullshit. Echt goeie harde neuktechno![]()
Ik hou niet eens echt van beuktechno.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, ook niet van die mainstream bullshit. Echt goeie harde beuktechno
Maar ik zag palmbomen staan![]()
![]()
![]()
link?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik hou niet eens echt van beuktechno.
Maar ik zag palmbomen staan
quote:![]()
![]()
Daar krimpt je piemel toch door?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon roids als je toch van die shit gebruiktOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja nouja geen hardtechno ofzo hoor, maar ook gewoon niet van die slappe minimal hiphapquote:Op donderdag 25 april 2013 16:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik hou niet eens echt van beuktechno.
Maar ik zag palmbomen staan![]()
![]()
![]()
hiphap?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nouja geen hardtechno ofzo hoor, maar ook gewoon niet van die slappe minimal hiphap![]()
Blegh minimalquote:Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nouja geen hardtechno ofzo hoor, maar ook gewoon niet van die slappe minimal hiphap. Nee inderdaad dan liever beuktechno. Zeker op het eind van de avond als ik lekker blij ben
![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 25 april 2013 16:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Blegh minimal. Nee inderdaad dan liever beuktechno. Zeker op het eind van de avond als ik lekker blij ben
Tot hoelaat duurt de westerunie dan?
![]()
Tot 5:00.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PreciesTot hoelaat duurt de westerunie dan?
![]()
Ja. Ik had zelf liever ergens anders heen gegaan. Maar ik ga met een hele groep vrienden, waarvan een aantal niet echt het type persoon is dat van rave feestjes houdt. En ik vond het belangrijker om met mijn vriendjes te gaan dan naar een leuk feestjequote:.
![]()
Ah ja, ach Westerunie is ook best wel tof. Alleen wel prijzig aangezien je ook nog kluisjes moet nemen en met muntjes betaald enzoquote:Op donderdag 25 april 2013 16:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja. Ik had zelf liever ergens anders heen gegaan. Maar ik ga met een hele groep vrienden, waarvan een aantal niet echt het type persoon is dat van rave feestjes houdt. En ik vond het belangrijker om met mijn vriendjes te gaan dan naar een leuk feestje.
![]()
![]()
Stufi gehad, no problemquote:Op donderdag 25 april 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah ja, ach Westerunie is ook best wel tof. Alleen wel prijzig aangezien je ook nog kluisjes moet nemen en met muntjes betaald enzo [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
En de dag erna ook nog naar loveland. Dit wordt een leuke maand voor me.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En de dag erna ook nog naar loveland. Dit wordt een leuke maand voor me.Loveland of all fucking placesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben lekker ouderwets op het NDSM werf te vinden
Altijd leuk
![]()
Zoals een eckte baas.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Loveland of all fucking placesIk ben lekker ouderwets op het NDSM werf te vinden
Altijd leuk
![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Loveland of all fucking placesIk ben lekker ouderwets op het NDSM werf te vinden
Altijd leuk
. En zaterdag naar Smile, dat is denk ik wel een leuk feestje
. Oeh dat is wel nice.
![]()
Die heb ik volgensmij voorbij zien komen op FB, fris m'n geheugen eens op?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik weet het. En zaterdag naar Smile, dat is denk ik wel een leuk feestje
. Oeh dat is wel nice.
![]()
![]()
Hoi mensen ik ga fappen op een gans doeiOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Techno met kunst van Bortusk Leer in Studie K.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die heb ik volgensmij voorbij zien komen op FB, fris m'n geheugen eens op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aparte keuze, maar veel plezier en succes!quote:Op donderdag 25 april 2013 17:06 schreef Ugjerke het volgende:
Hoi mensen ik ga fappen op een gans doei![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Techno met kunst van Bortusk Leer in Studie K.Ohja lol ik sta nog in de lijst met uitgenodigde personen zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
haha, ik ga kijken of ik je kan vinden.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja lol ik sta nog in de lijst met uitgenodigde personen zelfs![]()
Oh konker laat maar zitten, 5000 mensen uitgenodigdquote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha, ik ga kijken of ik je kan vinden.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha, ik ga kijken of ik je kan vinden.Wou net zeggenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh konker laat maar zitten, 5000 mensen uitgenodigd![]()
![]()
![]()
ga je naar de vrachtwagenrave maandag?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Techno, hebben ook vaak toffe raves in de zomer.Die worden dan vaak in de buurt van sloterdijk gehouden enzo
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Niet als jij komt.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
ga je naar de vrachtwagenrave maandag?![]()
![]()
Ik log een halve middag niet in en we zijn 15 pages verderGekke blowers..
ugrukrye, vond um echt nice
quote waardquote:Op donderdag 25 april 2013 12:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jawel. Soms denk ik "Apart, m'n bowel movement komt niet. Even een peukje roken dan.". Vervolgens sta ik twee minuten op m'n balkon, ben ik halverwege mijn peuk en ineens
"Knock knock".
"Who's there?"
"Poop"
"Poop who?"
"POOP NOW!"
Maar het is nooit op een smokesessietijdstip.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
FU gast,, dr is morgen nog een vrijdag héquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hoogstwaarschijnlijk jaquote:Op donderdag 25 april 2013 17:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
ga je naar de vrachtwagenrave maandag?![]()
![]()
Ik vind het ook altijd fijn om gequote te worden.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:50 schreef Olment het volgende:
Ik log een halve middag niet in en we zijn 15 pages verderGekke blowers..
ugrukrye, vond um echt nice
quote waard
[..]
Oké, dat was eenmalig. Echte afrader.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Aparte keuze, maar veel plezier en succes!
quote:Op donderdag 25 april 2013 18:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, dat was eenmalig. Echte afrader.![]()
![]()
Jep.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Overbodige donuts mogen aan de klabansch van Ugjerke gehangen worden.?
Had deze post helemaal gemist. Erg he? Tjonge. Nou. Poe. Vond het al fraai dat niemand er wat over zei.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Overbodige donutsquote:Op donderdag 25 april 2013 18:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jep.
Had deze post helemaal gemist. Erg he? Tjonge. Nou. Poe. Vond het al fraai dat niemand er wat over zei.Wat is dat nou weer
Sommige mensen hebben dat wel eens.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Overbodige donutsWat is dat nou weer
Meestal komen ze dan bij mij terecht.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Lijkt me een contradictio in terminis. Overbodige donuts.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Overbodige donutsWat is dat nou weer
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
KUT IK BEN GISTEREN VERGETEN DE STROOPWAFELS VAN FABS AFSCHEID MEE TE NEMEN GODSFLIKKER ZE ZEIDEN NOG ZO "OH, DIE EXTRA KOEKEN DUMPE WE WEL BIJ UGJERKE" MAAR IK VERGAT HET GEWOON DOOOOOOHOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik wilde maar even zeggen.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt me een contradictio in terminis. Overbodige donuts.
Dat is het zelfde als te veel wiet hebben
Jij werkt toch ook op een kantoor? Daar heb je toch ook wel van die vatsbakken die maar een koekje nemen terwijl er 57 beschikbaar zijn per persoon?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik wilde maar even zeggen.
Dat is het zelfde als te veel wiet hebben
[ afbeelding ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hahaha.. Meestal ben ik de gene die de koekjes afslaatquote:Op donderdag 25 april 2013 18:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij werkt toch ook op een kantoor? Daar heb je toch ook wel van die vatsbakken die maar een koekje nemen terwijl er 57 beschikbaar zijn per persoon?
Ik loop stage in een bakkerij vol dikkertjes dus als er weer eens wat lekkers is wat wij mogen eten krijg ik altijd extra.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij werkt toch ook op een kantoor? Daar heb je toch ook wel van die vatsbakken die maar een koekje nemen terwijl er 57 beschikbaar zijn per persoon?
En dan komen ze dus bij mij terecht. Net als donuts. Want donuts zijn dikmakers blijkbaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Hahaha.. Meestal ben ik de gene die de koekjes afslaatHeld.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik loop stage in een bakkerij vol dikkertjes dus als er weer eens wat lekkers is wat wij mogen eten krijg ik altijd extra.
Bij mij is dat met koekjes net als met een zak chips of zak paaseitjes. Open trekken en naast je neer leggen. 10min later afvragen waarom die zak leeg isquote:Op donderdag 25 april 2013 18:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan komen ze dus bij mij terecht. Net als donuts. Want donuts zijn dikmakers blijkbaar.
Maar je slaat ze toch af?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij mij is dat met koekjes net als met een zak chips of zak paaseitjes. Open trekken en naast je neer leggen. 10min later afvragen waarom die zak leeg isOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Omdat ^ anders gebeurt.. Net als munchiesquote:
Geen probleem mee.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Omdat ^ anders gebeurt.. Net als munchies
ONZ / [DE GYM #55] Deutschland!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:38 schreef Murdera het volgende:
Shoulder press overleeft, eerst 8 keer, dan 7 keer, dan 6 keermaar minimaal 6 dus dat zit goed
Fuck the EBU.![]()
Wordt dat geen teringzooi?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef Studeur het volgende:
Hasj in de bong geeft altijd wel een lekker effectOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik doe mee.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Bonghitten moet ik ook maar weer een keer doen (als ik een lange vakantie heb).
Lang geledenFuck the EBU.![]()
Waarom ben ik eigenlijk niet stoned?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
heb op dit moment Primaro hasj en dat brandt prima weg. Gewoon een paar kleine brokjes erinquote:en je zult je verbazen hoe lang het blijft branden. Zeker 3 volle hits gehaald uit echt een paar korreltjes.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Bonghitten moet ik ook maar weer een keer doen (als ik een lange vakantie heb).
Lang geledenDoenquote:![]()
Ik raad jullie aan een bong te kopen, je zult er geen spijt van krijgenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Erg lastig, goede voorbereiding in acht nemen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef Piye het volgende:
Ik ga deze vakantie maar eens spacecake bakken.
Ik heb een tijdje in een bakkerij gewerkt, en mijn baas was altijd wel een beetje recalcitrant in zijn studententijd op de bakkers school. Een goede wietboter is de basis, maar je moet er behoorlijk wat THC in zien te krijgen wil het een goed effect hebben. Daardoor is het vrij lastig, maar niet onmogelijk![]()
![]()
Bakken met baardquote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Erg lastig, goede voorbereiding in acht nemen.
Ik heb een tijdje in een bakkerij gewerkt, en mijn baas was altijd wel een beetje recalcitrant in zijn studententijd op de bakkers school. Een goede wietboter is de basis, maar je moet er behoorlijk wat THC in zien te krijgen wil het een goed effect hebben. Daardoor is het vrij lastig, maar niet onmogelijk
http://www.youtube.com/user/bakkenmetbaard?feature=
Zo'n baasHij pleurt er echt altijd tientallen grammen tegelijk in
Ik ben ook bakker.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Erg lastig, goede voorbereiding in acht nemen.
Ik heb een tijdje in een bakkerij gewerkt, en mijn baas was altijd wel een beetje recalcitrant in zijn studententijd op de bakkers school. Een goede wietboter is de basis, maar je moet er behoorlijk wat THC in zien te krijgen wil het een goed effect hebben. Daardoor is het vrij lastig, maar niet onmogelijk
Maar inderdaad eerst wietboter maken en dan eens kijken wat voor cake ik precies ga maken.
Nou ja ik ga eigenlijk wel eerst bedenken wat voor cake voor ik de boter ga maken.
Hasjbrowniesquote:Op donderdag 25 april 2013 20:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben ook bakker.
Maar inderdaad eerst wietboter maken en dan eens kijken wat voor cake ik precies ga maken.
Nou ja ik ga eigenlijk wel eerst bedenken wat voor cake voor ik de boter ga maken.![]()
Ooit gemaakt maar met veel te weinig wietHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Oh tofquote:Op donderdag 25 april 2013 20:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben ook bakker.
Maar inderdaad eerst wietboter maken en dan eens kijken wat voor cake ik precies ga maken.Dat wist ik niet eens
Leuk vak, heb altijd met plezier gewerkt in de bakkerij (kleinbrood vooral en 's nachts distributie en snijden etc).
Later nog een tijdje op de banket afdeling gestaan, taarten maken en cake en koeken enzo, en daarna nog een tijdje in de winkels rondgelopen om te helpen in de zomermaanden.
Prima beroep, en de bakkers CAO is ook niet mis zeg, donders wat een geld kwam er binnen toendertijd![]()
![]()
De baas heeft gesprokenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:53 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die nooit bakker zijn geweestdat is een fucking puik beroep
(ex-bakker hier)
![]()
![]()
Zo.. komt hard aan.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Knipresten.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hasjbrownies![]()
Ooit gemaakt maar met veel te weinig wiet![]()
![]()
Ik heb 1 keer van die kant en klare gemaakt even snel voor school. Veel te veel van gegeten.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hasjbrownies![]()
Ooit gemaakt maar met veel te weinig wietO dat heb ik dan weer niet. Zit nog op school en op stage betalen ze ons niet eens.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh tofDat wist ik niet eens
Leuk vak, heb altijd met plezier gewerkt in de bakkerij (kleinbrood vooral en 's nachts distributie en snijden etc).
Later nog een tijdje op de banket afdeling gestaan, taarten maken en cake en koeken enzo, en daarna nog een tijdje in de winkels rondgelopen om te helpen in de zomermaanden.
Prima beroep, en de bakkers CAO is ook niet mis zeg, donders wat een geld kwam er binnen toendertijdMaar ik vind het wel leuk, dus dat scheelt.
Ik ben er een, bij de albert heijn weliswaarquote:Op donderdag 25 april 2013 20:53 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die nooit bakker zijn geweestdat is een fucking puik beroep
(ex-bakker hier)
.
![]()
*tikt dubbel en dwars aan*quote:Op donderdag 25 april 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben er een, bij de albert heijn weliswaar.
Dat was ik ook![]()
![]()
![]()
Ik zie daar nooit jongens/mannen op de broodafdeling, ik had er wel 1tje bij m'n vorige appie maar die was zo gay als watquote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*tikt dubbel en dwars aan*
Dat was ik ook![]()
Echt een gil relnicht
![]()
Dachten ze van mij waarschijnlijk ook, ik had toen nog lang haarquote:Op donderdag 25 april 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie daar nooit jongens/mannen op de broodafdeling, ik had er wel 1tje bij m'n vorige appie maar die was zo gay als watEcht een gil relnicht
Maar ik luisterde wel snoeiharde metal, dat dan weer wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dachten ze van mij waarschijnlijk ook, ik had toen nog lang haar
Maar ik luisterde wel snoeiharde metal, dat dan weer welPics van jou met lang haar?
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hell no!die post ik niet op FOK!
quote:![]()
Ik heb net DM van Hork gehad.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Lang haar en metal luisteren zijn toch niet echt tegenstellingen?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dachten ze van mij waarschijnlijk ook, ik had toen nog lang haar
Maar ik luisterde wel snoeiharde metal, dat dan weer wel
Nee, dat verklaart het haarquote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Lang haar en metal luisteren zijn toch niet echt tegenstellingen?![]()
![]()
Het ging ook over homo zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Lang haar en metal luisteren zijn toch niet echt tegenstellingen?![]()
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de foto's.quote:Ja maar een metalhead ziet er doorgaans niet echt homo uit.quote:
Haar tot m'n kont, spijkerjasje met patches allesquote:Op donderdag 25 april 2013 21:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de foto's.
[..]
Ja maar een metalhead ziet er doorgaans niet echt homo uit.![]()
![]()
Ik weet niet zo goed waar ik zin in heb, dus jullie mogen kiezen (of het in een bepaalde volgorde zetten):
- schijten
- roken
- joint draaien en roken
- internet afstruinen
- filmpje opzetten
- slapen
- schijten
Eigenlijk moet ik sowieso schijten dus dat ga ik eerst even doen.Fuck the EBU.![]()
Bakken is wel een hobby van me.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ook zonder opleiding, gezien je profiel
Het was de joint die hard aankwam.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon reageren danzou het doen 10/10
Joint-venture een optie?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het was de joint die hard aankwam.![]()
![]()
quote:
Zo lig ik nu in bed ongeveer.
Godver, 't forum verpest de link grafvlieger.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Das beterOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ga voor vingeren.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik zin in heb, dus jullie mogen kiezen (of het in een bepaalde volgorde zetten):
- schijten
- roken
- joint draaien en roken
- internet afstruinen
- filmpje opzetten
- slapen
- schijten
Eigenlijk moet ik sowieso schijten dus dat ga ik eerst even doen.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Woosh!quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
cavia's*quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Komt omdat je d'r vingers niet waardeert.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
In de buurt?quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
regel 34quote:Op donderdag 25 april 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch ook pornofilms waar een chick een E.T. pak aanheeft en geneukt word en dat soort rare ongein, wat niet eigenlijk?
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
nee lentequote:Op vrijdag 26 april 2013 00:06 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
Stoney
Verder:
HET IS ZOMER![]()
![]()
hehequote:Op vrijdag 26 april 2013 00:06 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
Stoney
Verder:
HET IS ZOMER![]()
stoned in het zonnetje zitten
Nee...quote:Als we eerst nog lente krijgen duurt de zomer minder lang....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
haha nee ik wacht tot het vanzelf over gaat.
Wie doet de deur dicht..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Forum Opties Forumhop: Hop naar: