Ik eet moeilijk veel (en gezond). En mijn rust pak ik altijd welquote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1. Training
2. Voeding
3. Rust
Gouden driehoek vriend
Dan ben ik al aardig goed bezig. 2 van de 3 gaan me prima af.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1. Training
2. Voeding
3. Rust
Gouden driehoek vriend
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat zou wel handig zijnOok al kan ik dit niet afbouwen noemen
![]()
Shit moet wel in balans zijn fattyquote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan ben ik al aardig goed bezig. 2 van de 3 gaan me prima af.
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan ben ik al aardig goed bezig. 2 van de 3 gaan me prima af.
Nouja als je ooit echt tekort komt wil ik me wel opofferen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat zou wel handig zijnOok al kan ik dit niet afbouwen noemen
![]()
Zopu ik ook doen als ik die gast was, lekker gebruik van maken.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou ik heb het liever met de gene waar ik de laatste half jaar mee geneukt heb dan een random ander persoonIk kan echt niet van veel seks naar geen seks gaan haha
Daar ben ik niet bang voorquote:Op donderdag 25 april 2013 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zopu ik ook doen als ik die gast was, lekker gebruik van maken.
Ff neuken en je dan weer mn kamer uit schoppen.
Ja maar nu niet. Hij schopt me niet weg na de seks.. hij wilt juist nog knuffelen enz na die tijdquote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
volgensmij heb ik een paar keer andere dingen gelezen, dat dat dus wel gebeurde?
Wat een homoquote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar nu niet. Hij schopt me niet weg na de seks.. hij wilt juist nog knuffelen enz na die tijd
Ja maargoed, weet jij veel wat er kan gebeuren als ie het vanuit het niets uitmaakt, je vervolgens negeert en dan weer seks met je heeft waardoor jouw gevoelens voor hem blijven, en dan weer negeren, en dan weer seks etc?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar nu niet. Hij schopt me niet weg na de seks.. hij wilt juist nog knuffelen enz na die tijd
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maargoed, weet jij veel wat er kan gebeuren als ie het vanuit het niets uitmaakt, je vervolgens negeert en dan weer seks met je heeft waardoor jouw gevoelens voor hem blijven, en dan weer negeren, en dan weer seks etc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ben geen mongool hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vas weet je zeker dat je niet gewoon die andere Hansel and Gretel film hebt gezien en de boel door elkaar haalt ?
Gewoon checken toch.quote:
Ja godver, ik weet het ook niet. De gym is die dag dicht manquote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen met Koninginnenacht?
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1. Training
2. Voeding
3. Rust
Gouden driehoek vriend
Weet ik nog niet financieel zit ik kut deze maand waarschijnlijk niks.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Ja same here maar ik ga denk ik wel even rondje door de stad lopenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik nog niet financieel zit ik kut deze maand waarschijnlijk niks.
Je bent gewoon een mongooltje als je die film wel goed vind. Er scheelt zoveel aanquote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon checken toch.
Ik heb nog een andere die inhoudelijk beter in elkaar zit.
Tering drukte terwijl je niks kan kopen waarschijnlijk halen ze mij ook wel weer over.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja same here maar ik ga denk ik wel even rondje door de stad lopen
Een moderne versie van het sprookje met een heks die wiet verkoopt en mensen eet.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mongooltje als je die film wel goed vind. Er scheelt zoveel aansrs
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]Éen van mijn beste vrienden had ook een chick die hij niet echt boeiend vond. Vervolgens gedumpt, maar dat meisje was helemaal hotel de botel. Dus ze hadden steeds seks, en uiteindelijk is het weer aangegaan. Maar ik vind dat niet echt een goede manier. Ik heb het idee dat hij het meer weer aan heeft laten gaan omdat hij vond dat het op deze manier ook niet kan, dan dat hij denkt dat hij een fout heeft gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fout.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Beste film ooit: Law Abiding Citizen
Westerunie.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Not rly. En ik keek hem nog stonedquote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een moderne versie van het sprookje met een heks die wiet verkoopt en mensen eet.
Dat is toch een geweldig uitgangs-punt ?
Amenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Beste film ooit: Law Abiding Citizen
Jaaaaaaaa, die moest ik verplicht kijkenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
John dies at the end ken je die ook Vas?
Fatty? Kom eens op de TC als ik uit de kleren ga.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Shit moet wel in balans zijn fatty
vond ze kut.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
John dies at the end ken je die ook Vas?
beter of slechter dan ?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, die moest ik verplicht kijken
Een zombiefilm de best ooit?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Fout.
De beste film ooit is Shaun of the Dead.
Dan vind ik die beter dan hansel and gretelquote:Op donderdag 25 april 2013 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
beter of slechter dan ?
Ik ben wel van menning dat hansel and gretel de beste film is van deze producers niet zo moeilijk als je normaal troep als twilight maakt.
Wel een hele toffe al lag ik bij Dawn of the Dead al in een deuk.quote:
Iets tegen zombies?quote:
hoe kom je in groningen?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet gewoon stage lopen denk ik. Maandag melden in Groningen, dan bedrijfskleding krijgen en zal dan wel dinsdag gelijk aan de bak moeten. Vind het wel prima.
Haten op Groningenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hoe kom je in groningen?
bus, auto, met helicopter, per post duif? of wat?
Toch kijkend voor een kamer voor 10 wekenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hoe kom je in groningen?
bus, auto, met helicopter, per post duif? of wat?
ik woon in groningen, soms ga ik met de bus naar school, stel dat mono met de bus was, zou ik hem aanspreken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |