Ik eet moeilijk veel (en gezond). En mijn rust pak ik altijd welquote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1. Training
2. Voeding
3. Rust
Gouden driehoek vriend
 . Dus ik zie een gouden toekomst voor mezelf weggelegd als ik het zo hoor.
. Dus ik zie een gouden toekomst voor mezelf weggelegd als ik het zo hoor.

Dan ben ik al aardig goed bezig. 2 van de 3 gaan me prima af.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1. Training
2. Voeding
3. Rust
Gouden driehoek vriend

quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat zou wel handig zijnOok al kan ik dit niet afbouwen noemen

Shit moet wel in balans zijn fattyquote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan ben ik al aardig goed bezig. 2 van de 3 gaan me prima af.

quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan ben ik al aardig goed bezig. 2 van de 3 gaan me prima af.

Nouja als je ooit echt tekort komt wil ik me wel opofferen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat zou wel handig zijnOok al kan ik dit niet afbouwen noemen

Zopu ik ook doen als ik die gast was, lekker gebruik van maken.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou ik heb het liever met de gene waar ik de laatste half jaar mee geneukt heb dan een random ander persoonIk kan echt niet van veel seks naar geen seks gaan haha

Daar ben ik niet bang voorquote:Op donderdag 25 april 2013 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zopu ik ook doen als ik die gast was, lekker gebruik van maken.
Ff neuken en je dan weer mn kamer uit schoppen.

Ja maar nu niet. Hij schopt me niet weg na de seks.. hij wilt juist nog knuffelen enz na die tijdquote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
volgensmij heb ik een paar keer andere dingen gelezen, dat dat dus wel gebeurde?

Wat een homoquote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar nu niet. Hij schopt me niet weg na de seks.. hij wilt juist nog knuffelen enz na die tijd

Ja maargoed, weet jij veel wat er kan gebeuren als ie het vanuit het niets uitmaakt, je vervolgens negeert en dan weer seks met je heeft waardoor jouw gevoelens voor hem blijven, en dan weer negeren, en dan weer seks etc?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar nu niet. Hij schopt me niet weg na de seks.. hij wilt juist nog knuffelen enz na die tijd

quote:Op donderdag 25 april 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maargoed, weet jij veel wat er kan gebeuren als ie het vanuit het niets uitmaakt, je vervolgens negeert en dan weer seks met je heeft waardoor jouw gevoelens voor hem blijven, en dan weer negeren, en dan weer seks etc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.

Ik ben geen mongool hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vas weet je zeker dat je niet gewoon die andere Hansel and Gretel film hebt gezien en de boel door elkaar haalt ?

Gewoon checken toch.quote:

Ja godver, ik weet het ook niet. De gym is die dag dicht manquote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen met Koninginnenacht?

quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1. Training
2. Voeding
3. Rust
Gouden driehoek vriend

Weet ik nog niet financieel zit ik kut deze maand waarschijnlijk niks.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen met Koninginnenacht?

Ja same here maar ik ga denk ik wel even rondje door de stad lopenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik nog niet financieel zit ik kut deze maand waarschijnlijk niks.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |