I know, I knowquote:Op donderdag 25 april 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Aah Moira, je moet wel goed eten hoor!
Een van mijn collega's schijnt seks gehad te hebben en die wordt toch dik.quote:
Vroemvroemquote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de uitvoering er meer toe doet dan het middel.
Middel = squat/formule 1kar
Slikken achter het station voor moneys, en geld en wat voeding. WIN-WINquote:Op donderdag 25 april 2013 14:18 schreef Moira. het volgende:
J
[..]
Ja, maar geen geld hebben voor fatsoenlijk eten blijkbaar ook
Hoe heb je een goed seksleven als je ex je negeert op dit moment dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan mag jij me vertellen waardoor ik dan afvalEn hoe het kan dat ik altijd afval zodra ik weer een goed seksleven heb?
Hij negeert me niet meer?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe heb je een goed seksleven als je ex je negeert op dit moment dan?
naar de klote dus veel vet eten, zakken chips wegwerken en shit.quote:
Oh, ik weet het ook nooit meer met jouquote:Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij negeert me niet meer?Haha. Heb nu gewoon nog seks met hem en that's it -denk ik-
Haha ik snap er zelf ook even niks van maar vind het wel prima zo. Ik heb gewoon nog seks dus ik ben blijquote:Op donderdag 25 april 2013 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ik weet het ook nooit meer met jou.
the fuck.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik snap er zelf ook even niks van maar vind het wel prima zo. Ik heb gewoon nog seks dus ik ben blij
Maar als ik dus vaak goed squats uitvoer dan komt er succes?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de uitvoering er meer toe doet dan het middel.
Middel = squat/formule 1kar
Lekker zelf weten hoor, ik zou het niet zo doen iigquote:Op donderdag 25 april 2013 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik snap er zelf ook even niks van maar vind het wel prima zo. Ik heb gewoon nog seks dus ik ben blij
Ja nou ik heb het liever met de gene waar ik de laatste half jaar mee geneukt heb dan een random ander persoonquote:
Snap ik hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker zelf weten hoor, ik zou het niet zo doen iig
Nice.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vanavond in de gym ga ik tijdens squatten nu steeds vroem vroem geluidjes maken
1. Trainingquote:Op donderdag 25 april 2013 14:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar als ik dus vaak goed squats uitvoer dan komt er succes?
Langzaam afbouwen. Ze zouden eigenlijk nicotine pleisters voor seks moeten hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nou ik heb het liever met de gene waar ik de laatste half jaar mee geneukt heb dan een random ander persoonIk kan echt niet van veel seks naar geen seks gaan haha
Haha dat zou wel handig zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Langzaam afbouwen. Ze zouden eigenlijk nicotine pleisters voor seks moeten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |