Ik loop stage in een bakkerij vol dikkertjes dus als er weer eens wat lekkers is wat wij mogen eten krijg ik altijd extra.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij werkt toch ook op een kantoor? Daar heb je toch ook wel van die vatsbakken die maar een koekje nemen terwijl er 57 beschikbaar zijn per persoon?
En dan komen ze dus bij mij terecht. Net als donuts. Want donuts zijn dikmakers blijkbaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Hahaha.. Meestal ben ik de gene die de koekjes afslaat
Held.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik loop stage in een bakkerij vol dikkertjes dus als er weer eens wat lekkers is wat wij mogen eten krijg ik altijd extra.
Bij mij is dat met koekjes net als met een zak chips of zak paaseitjes. Open trekken en naast je neer leggen. 10min later afvragen waarom die zak leeg isquote:Op donderdag 25 april 2013 18:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan komen ze dus bij mij terecht. Net als donuts. Want donuts zijn dikmakers blijkbaar.
Maar je slaat ze toch af?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij mij is dat met koekjes net als met een zak chips of zak paaseitjes. Open trekken en naast je neer leggen. 10min later afvragen waarom die zak leeg is
Omdat ^ anders gebeurt.. Net als munchiesquote:
Geen probleem mee.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Omdat ^ anders gebeurt.. Net als munchies
ONZ / [DE GYM #55] Deutschland!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:38 schreef Murdera het volgende:
Shoulder press overleeft, eerst 8 keer, dan 7 keer, dan 6 keermaar minimaal 6 dus dat zit goed
Wordt dat geen teringzooi?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef Studeur het volgende:
Hasj in de bong geeft altijd wel een lekker effect
Ik doe mee.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Bonghitten moet ik ook maar weer een keer doen (als ik een lange vakantie heb).
Lang geleden
heb op dit moment Primaro hasj en dat brandt prima weg. Gewoon een paar kleine brokjes erinquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Bonghitten moet ik ook maar weer een keer doen (als ik een lange vakantie heb).
Lang geleden
Doenquote:
Erg lastig, goede voorbereiding in acht nemen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef Piye het volgende:
Ik ga deze vakantie maar eens spacecake bakken.
Bakken met baardquote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Erg lastig, goede voorbereiding in acht nemen.
Ik heb een tijdje in een bakkerij gewerkt, en mijn baas was altijd wel een beetje recalcitrant in zijn studententijd op de bakkers school. Een goede wietboter is de basis, maar je moet er behoorlijk wat THC in zien te krijgen wil het een goed effect hebben. Daardoor is het vrij lastig, maar niet onmogelijk
Ik ben ook bakker.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Erg lastig, goede voorbereiding in acht nemen.
Ik heb een tijdje in een bakkerij gewerkt, en mijn baas was altijd wel een beetje recalcitrant in zijn studententijd op de bakkers school. Een goede wietboter is de basis, maar je moet er behoorlijk wat THC in zien te krijgen wil het een goed effect hebben. Daardoor is het vrij lastig, maar niet onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |