heeft mono niets mee van doenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:01 schreef Toekito het volgende:
Ht gaat weer over sex hoor......mono toch
Waarom hoop je dat? Nog ergens hoop dat ik niet volledig doorgedraait ben?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, dan krijg ik het ook en dat is niet je bedoeling mag ik hopen?
Ja.quote:
Haha ja, als het van het weekend koud wordt nu, dan word ik echt konkerboos.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter blijft het warm, ik wil niet weer in de sneeuw bbq'en
Ga je aan de pilluh?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
Godver hoe dichterbij het einde van de werkdag komt hoe meer zin ik krijg om vanavond allemaal dingen te doen die ik niet mag doen tot koniginnenacht.
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:57 schreef Silentalarm het volgende:
Godver hoe dichterbij het einde van de werkdag komt hoe meer zin ik krijg om vanavond allemaal dingen te doen die ik niet mag doen tot koniginnenacht.
Ik zou sowieso geen drugs meer gebruiken tot koniginnenacht. En met koniginnenacht is er wel een kanssssje ja.quote:
ik bedoelde ook met koninginnenacht. Waar ga je heen?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen drugs meer gebruiken tot koniginnenacht. En met koniginnenacht is er wel een kanssssje ja.
Oh oke. Ja ik denk dat ik wel aan de pillen ga. Naar de westeruniequote:Op donderdag 25 april 2013 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik bedoelde ook met koninginnenacht. Waar ga je heen?
Ohja dat had ik gelezen idd. Ik waarschijnlijk naar de vrachtwagenrave van S.A.R.M, bekend mee?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh oke. Ja ik denk dat ik wel aan de pillen ga. Naar de westerunieEn daarna weet ik niet.
[/quote]quote:Op donderdag 25 april 2013 16:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
[quote]Op donderdag 25 april 2013 16:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is er mis met drugs?
Uhm, nee? Wat voor iets is het?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja dat had ik gelezen idd. Ik waarschijnlijk naar de vrachtwagenrave van S.A.R.M, bekend mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |