Techno, hebben ook vaak toffe raves in de zomer.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm, nee? Wat voor iets is het?
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon roids als je toch van die shit gebruikt
Oh wacht, ik ging het ff zoeken op fb maar ik ken het welquote:Op donderdag 25 april 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Techno, hebben ook vaak toffe raves in de zomer.Die worden dan vaak in de buurt van sloterdijk gehouden enzo
Toffe namen ook bij de vorige edities.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ging het ff zoeken op fb maar ik ken het wel. Nog nooit geweest, maar het ziet er inderdaad wel tof uit.
Klopt, ook niet van die mainstream bullshit. Echt goeie harde beuktechnoquote:Op donderdag 25 april 2013 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Toffe namen ook bij de vorige edities.
My body is ready.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, ook niet van die mainstream bullshit. Echt goeie harde neuktechno
Ik hou niet eens echt van beuktechno.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, ook niet van die mainstream bullshit. Echt goeie harde beuktechno
link?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik hou niet eens echt van beuktechno.
Maar ik zag palmbomen staan![]()
quote:
Daar krimpt je piemel toch door?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon roids als je toch van die shit gebruikt
Ja nouja geen hardtechno ofzo hoor, maar ook gewoon niet van die slappe minimal hiphapquote:Op donderdag 25 april 2013 16:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik hou niet eens echt van beuktechno.
Maar ik zag palmbomen staan![]()
hiphap?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nouja geen hardtechno ofzo hoor, maar ook gewoon niet van die slappe minimal hiphap
Blegh minimalquote:Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nouja geen hardtechno ofzo hoor, maar ook gewoon niet van die slappe minimal hiphap
Preciesquote:Op donderdag 25 april 2013 16:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Blegh minimal. Nee inderdaad dan liever beuktechno. Zeker op het eind van de avond als ik lekker blij ben
Tot 5:00.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PreciesTot hoelaat duurt de westerunie dan?
Ja. Ik had zelf liever ergens anders heen gegaan. Maar ik ga met een hele groep vrienden, waarvan een aantal niet echt het type persoon is dat van rave feestjes houdt. En ik vond het belangrijker om met mijn vriendjes te gaan dan naar een leuk feestjequote:
Ah ja, ach Westerunie is ook best wel tof. Alleen wel prijzig aangezien je ook nog kluisjes moet nemen en met muntjes betaald enzoquote:Op donderdag 25 april 2013 16:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja. Ik had zelf liever ergens anders heen gegaan. Maar ik ga met een hele groep vrienden, waarvan een aantal niet echt het type persoon is dat van rave feestjes houdt. En ik vond het belangrijker om met mijn vriendjes te gaan dan naar een leuk feestje.
Stufi gehad, no problemquote:Op donderdag 25 april 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah ja, ach Westerunie is ook best wel tof. Alleen wel prijzig aangezien je ook nog kluisjes moet nemen en met muntjes betaald enzo [ afbeelding ]
En de dag erna ook nog naar loveland. Dit wordt een leuke maand voor me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En de dag erna ook nog naar loveland. Dit wordt een leuke maand voor me.Loveland of all fucking placesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben lekker ouderwets op het NDSM werf te vinden
Altijd leuk
Zoals een eckte baas.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Loveland of all fucking placesIk ben lekker ouderwets op het NDSM werf te vinden
Altijd leuk
Ik weet hetquote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Loveland of all fucking placesIk ben lekker ouderwets op het NDSM werf te vinden
Altijd leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |