Ik ben er zelf voor sowieso de jaren 50 mee te nemen, en eigenlijk ook wel de 60er jaren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:42 schreef Sokolsky het volgende:
Ik bedoelde dus een tournament vóór 1950. Maar vóór 1960 vind ik ook goed, en vóór 1970 ook. Zeg het maar.
Gewoon erbij doen joh.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:16 schreef Sokolsky het volgende:
Er zijn op dit moment twee toernooien bezig; Nederlands en Acteur. Dat wordt straks Nederlands en Actrice. Kan deze als derde erbij draaien of zal ik even wachten?
Voor 50. In de jaren 50 zelf zijn er genoeg bekende films om daar een zelfstandig tournament van te maken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:42 schreef Sokolsky het volgende:
Ik bedoelde dus een tournament vóór 1950. Maar vóór 1960 vind ik ook goed, en vóór 1970 ook. Zeg het maar.
Zeker, maar dan zou ik het wel over huidige series doen. Anders wordt het echt een Mega/tournament.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
TV Serie Tournament zou cool zijn!
[Toernamenten] Overzichtquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef Dos37 het volgende:
Is het ook geen idee om een keer een overzicht te maken van alle reeds gehouden tournament's.
Kun je een mooi overzicht krijgen
Misschien een keer idee om dat te doen. Als ik het doe kan een mod dan het toevoegenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[Toernamenten] Overzicht
Niet geupdate weliswaar.
Dat kan je ook voor de 40er jaren zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:39 schreef Gorro het volgende:
[..]
Voor 50. In de jaren 50 zelf zijn er genoeg bekende films om daar een zelfstandig tournament van te maken.
Goed idee!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:39 schreef Gorro het volgende:
[..]
Het lijkt me ook best leuk om voor elk afzonderlijk jaartal een tournament te doen, beginnend bij 1998 en dan terug gaan (1999-2004 zijn al eens gedaan). Op een gegeven moment kun je dan twee jaartallen synchroon in het zelfde topic doen, want het zullen wellicht niet meer dan 32 of 16 films zijn die bekend genoeg zijn om mee te laten doen.
Niemand durft beginnenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:43 schreef dolle_hond het volgende:
[Tournament] Acteurs & Actrices Top 20
maakt niet uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niemand durft beginnen.
* zelf over lijstjes nadenkt *
Leek me ook een leuk idee, als voorwaarde kun je stellen dat de serie op de Nederlandse tv geweest moet zijn. Denk dat veel series wel deels gezien zullen zijn, er wordt immer zoveel herhaald en het internet biedt ook steeds meer mogelijkheden.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:14 schreef outtayourleague het volgende:
Is het misschien een idee om een toernooi te houden van de beste TV-series?
De vraag is dan alleen of genoeg mensen genoeg series gezien hebben, maar het is een poging waard...
Actrice gaat niet zo heel lang meer duren, nog maximaal 2 weken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:31 schreef NRH het volgende:
Ik wil on-screen-koppel dan wel organiseren, moet misschien alleen nog even wachten.
De toernooien van actrice en beste film (NL) duren nog wel even.
En in augustus ga ik twee weken weg en dan ligt het toernooi dus ook een tijd op z'n gat.
Ok de nominaties zijn begonnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |