Het klopt dat Elling uit 2001 is, maar hij is dit jaar pas in Nederland in de bioscoop gaan draaien.quote:Op maandag 27 december 2004 13:24 schreef Omega het volgende:
Elling (is uit 2001) eruit en Once upon a Time in Mexico erin.
Ja dat weet ik, maar ik vind dat verschil wel erg groot.quote:Op maandag 27 december 2004 14:50 schreef Gorro het volgende:
[..]
Het klopt dat Elling uit 2001 is, maar hij is dit jaar pas in Nederland in de bioscoop gaan draaien.
Ik vind dat Elling uit 2001 komt in Noorwegen eigenlijk totaal geen argument om hem niet mee te laten doen. We hebben nu pas de kans gekregen om hem hier in Nederland te zien, tenzij je hem gedownload hebt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:24 schreef BJB het volgende:
Eleni (dude! Angoulopolos!), Schultze Gets the Blues (leuk) en Snake of June (niet gezien, maar benieuwd hoever 'ie komt) mogen er wat mij betreft wel in.
Elling mag er dan sowieso uit vanwege te oud, release in dit jaar of niet. Sowieso niet zo'n goede film. De andere twee laat ik aan jou over, maar er zijn vast wel twee minder boeiende films dan eentje van de meester van de longtake en een knaller van 't IFFRom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shichinin no samurai komt uit 1954 en ik heb nu pas de kans gekregen om hem in de bioscoop te zien.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:01 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik vind dat Elling uit 2001 komt in Noorwegen eigenlijk totaal geen argument om hem niet mee te laten doen. We hebben nu pas de kans gekregen om hem hier in Nederland te zien, tenzij je hem gedownload hebt.
Nee, want die heeft eerder ook al eens in de bios gedraaid, Elling nietquote:Op woensdag 29 december 2004 00:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Shichinin no samurai komt uit 1954 en ik heb nu pas de kans gekregen om hem in de bioscoop te zien.
Mag die ook meedoen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wat moet er dan uit?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:11 schreef FremantleDockers het volgende:
Een arthouse film die redelijk goed liep, en best mooi is is Deux Freres (Two Brothers). Die zie ik er graag in. Verder is De-Lovely ook best de moeite waard, hoewel die pas net draait, dus misschien is dat meer een 2005 film.
Trouwens heel erg bedankt voor alle moeite die je erin hebt gestopt en erin zult gaan stoppenquote:Op donderdag 30 december 2004 13:31 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik heb over de vorige drie al 3 kwartier gedaan om films te vinden die er uit konden. Ik denk dat er aan deze lijst weinig meer veranderd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop