Easy rider kan ik me niet meer voor de geest halen, maar Shining en postman, ja vind ik toch dezelfde persoon. Zelfde soort persoon als in Wolf en Witches en Batman en cuckoo. Alleen de ene wordt wat extremer. About Schmidt is inderdaad een goede rol voor Jack. En ik heb nooit gezegd dat hij een slechte acteur is. Ik vind hem wel bij de beste 10 horen (welke plek precies laat ik even in het midden). Ikzelf ben zeker niet van 1980, maar 1969 was ik wel erg jongquote:Ik denk idd dat het aan generatie ligt, en dat de meeste fokkers zo van 1980 en omstreeks zijn. Want Jack heeft beslist geen eenzijdige rollen gespeeld Je noemt zelf al easy rider, wou je dat met de rol in the shining gaan vergelijken? Of met the postman always rings twice? Laat staan de ijzersterke rollen die hij nu speelt en erg ingehouden zijn zoals about schmidt.
Dat je het een ouwe zak vind die zijn tijd heeft gehad is wat anders dan dat het een slechte acteur is natuurlijk
Ik was ook nog niet geboren in 69 hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:22 schreef Omega het volgende:
[..]
Easy rider kan ik me niet meer voor de geest halen, maar Shining en postman, ja vind ik toch dezelfde persoon. Zelfde soort persoon als in Wolf en Witches en Batman en cuckoo. Alleen de ene wordt wat extremer. About Schmidt is inderdaad een goede rol voor Jack. En ik heb nooit gezegd dat hij een slechte acteur is. Ik vind hem wel bij de beste 10 horen (welke plek precies laat ik even in het midden). Ikzelf ben zeker niet van 1980, maar 1969 was ik wel erg jong
Gelukkig kunnen meningen verschillen. Ik begrijp jouw onderbouwde mening wel, ik ben er alleen niet mee eens
Ik heb nog niets geteld, maar het lijkt me vrij duidelijk.quote:
Was meer een verkapte tvpquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb nog niets geteld, maar het lijkt me vrij duidelijk.
ik een tussenstand ik kon niet langer wachten en ben zelf maar aan het turfen gegaanquote:
Nee dat doe ik niet. Dat kan het stemmen beinvloeden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:12 schreef Merovingian het volgende:
nou vertel, geen zin om zelf te tellen
heel makkelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:42 schreef Sloggi het volgende:
Hoe kan iemand Depp beter vinden dan Nicholson
Jij hebt One Flew, The Shining, A Few Good Men, Batman, The Postman, As Good as It Gets etc. niet gezien?quote:
door films alleen dronken te kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:42 schreef Sloggi het volgende:
Hoe kan iemand Depp beter vinden dan Nicholson
Aaah....dat verklaart waarom ik die Depp zo aardig vindquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
door films alleen dronken te kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |