Zal kijken wat ik kan doen, maar ik kan helaas niet iedereen gelukkig maken. Zoals gezegd kan ik ook weer niet al te veel characters nomineren, om de toegankelijk te verhogen. En moet toch ook rekening houden met andermans keuzesquote:Op zondag 30 januari 2005 16:33 schreef Hare het volgende:![]()
Atticus Finch, Norman Bates, Rick Blaine, L. B. 'Jeff' Jefferies, T.E. Lawrence, Henry Hill, Harry Lime, Sugar Kane Kowalczyk, Hans Beckert, Colonel Nicholson, Jake La Motta, Fred C. Dobbs, Terry Malloy, Capt. Virgil 'The Cooler King' Hilts etc etc etc
Staan er al niet in en dat zijn toch echt niet de minste. Ik weet niet wie hier hebben zitten nomineren, maar vind dit toch erg magertjes.
Zal zoals gezegd binnenkort nog wel wat naampjes toevoegen met acteur en film erbij....
Hoe bedoel je niet iedereen gelukkig maken? Kies jij welke nominaties erin komen of niet?quote:Op zondag 30 januari 2005 16:58 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik kan doen, maar ik kan helaas niet iedereen gelukkig maken. Zoals gezegd kan ik ook weer niet al te veel characters nomineren, om de toegankelijk te verhogen. En moet toch ook rekening houden met andermans keuzes
Maar iig bedankt voor je inbreng, ik heb gezien dat een paar belangrijke toch wel over het hoofd zijn gezien...
ik wil alleen maar zeggen dat, wat ik aan andere toernooien gemerkt heb, de aandacht snel verslapt als je een voorronde moet spelen met - ik zeg maar wat - 512 personen. Vat het niet te persoonlijk op als desinteressequote:Op zondag 30 januari 2005 18:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet iedereen gelukkig maken? Kies jij welke nominaties erin komen of niet?
Alle aandragingen worden toch gewoon gebruikt? En de minder goede liggen er toch binnen de kortste keren uit.
En dat de toegangkelijkheid hoog moet zijn ben ik niet helemaal met je eens. Iedereen moet mee kunnen doen ja, maar niet iedereen hoeft op ieder paar te stemmen. En dan nog, de personages die ik noem zijn bij filmliefhebbers dus echt wel 100% bekend hoor.
Maar goed, als je niet alle aandragingen gebruikt ga ik ook niet de moeite nemen alle voor mij memorabele karakters te noemen.
Moet Bengt Ekerot zijn.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:56 schreef Sokolsky het volgende:
Death (Gunnar Björnstrand - Det Sjunde Inseglet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |