En u natuurlijk voor de fijne organisatie.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
P.S. Ik wou jullie allemaal bedanken voor jullie trouwe stemgedrag.![]()
Dat kan je toch helemaal niet weten als je Spirited away niet gezien hebt?quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis dat ik Spirited Away niet heb gezien maar ik had zeker op The Lion King gestemt.
Over welke vorm van het hollywood principe heb je het?quote:Jammer dat dan weer zo'n Japanse films moet winnen, komt (denk ik) vooral doordat velen hier wat tegen het "Hollywood principe" hebben. Jammer, erg jammer.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat dan weer zo'n Japanse films moet winnen, komt (denk ik) vooral doordat velen hier wat tegen het "Hollywood principe" hebben. Jammer, erg jammer.
Andersom kun je het net zo goed zeggen hoor. Jij en Morpheus blijven maar zeiken over die Japanse troep, zoals jullie het noemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:06 schreef FremantleDockers het volgende:
* Finale
J-b, kun jij nou nooit je mond houden? Let it go. It's only internet.
Jij weet echt niet waar je over praat. FremantleDockers vindt anime ook kut, en dat is zijn goed recht. Maar bij hem heb ik nog het idee dat hij de films iig wel gezien heeft om zo zijn mening, die hij jammer genoeg niet wil onderbouwen, vorm te geven. Maar jij gaat er echt vanuit dat je alle anime een pot nat zijn en ze zonder ooit gezien te hebben slecht mag noemen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis dat ik Spirited Away niet heb gezien maar ik had zeker op The Lion King gestemt.
De muziek, emotie en het moraal in de film zijn simpelweg briljant.
Jammer dat dan weer zo'n Japanse films moet winnen, komt (denk ik) vooral doordat velen hier wat tegen het "Hollywood principe" hebben. Jammer, erg jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |