![]()
Het is bijna duidelijk wat de Fok!ker nou de beste muziekfilm vindt!
![]()
Na een spannende
eerste,
tweede,
derde,
vierde,
vijfde,
zesde en
zevende ronde zijn er nu nog maar twee films over: This is Spinal Tap en West Side Story. In deze finale wordt bepaald welke van deze twee de titel Fok! Muziekfilm 2004 mag dragen...
Hoe werkt het?Ook in deze achtste ronde zijn de films weer tegenover elkaar gezet (A vs B). Je mag (moet) er daarvan één kiezen, dus óf A óf B.
Er blijft uiteindelijk één film over, en dat is dan dus blijbaar de beste, mooiste, leukste, ontroerendste, meeslependste, swingendste muziekfilm aller tijden!
Bij gelijkspel volgt een korte shoot-outperiode.
Hoe stem ik?Quote de eerstvolgende post en maak de film van je keuze vet, óf haal de film weg waarop je niet stemt.
Het is de bedoeling dat je alléén stemt als je
beide films kent. Je kunt immers niet zeggen dat je de ene film de beste van de twee vindt als je de andere nooit gezien hebt!
Deze regel kan niemand controleren natuurlijk, dus wees sportief.
Trouwe stemmers worden beloondIn hoe meer rondes je hebt meegedaan, hoe zwaarder je stem telt. De stemmen van mensen die ook in de vorige zeven rondes hebben gestemd, tellen nu dus voor acht.
Wie hierin het systeem van Gorro meent te herkennen, ziet het goed
Tot hoe lang kan ik meedoen?Deze ronde blijft ongeveer een week open; tot woensdag 28 juli dus. Het kan gebeuren dat ik 'm eerder sluit, bijvoorbeeld als er gedurende drie etmalen niet meer gestemd is, of juist langer open houd, bijvoorbeeld als er nog veel gebeurt in het topic.
Onderstaande films zijn natuurlijk absolute toppers, anders waren ze zo ver niet gekomen. Het kiezen kan dus best pijn doen. Sterkte!
En dan nu... in de volgende post... de achtste ronde, de finale!