Yep, dansfilms mogen ook meedoenquote:Op maandag 5 april 2004 14:29 schreef 4br4x4s het volgende:
Saturday Night Fever
School of Rock is helemaal niks bijzonders, Dwerg.quote:Op maandag 5 april 2004 17:53 schreef dwerg het volgende:
Ik mis nog een film in dit topic.
Idd. Josie and the Pussycats!quote:Op maandag 5 april 2004 17:53 schreef dwerg het volgende:
Ik mis nog een film in dit topic.
Tja, ik ben een grote fan van Disney-films, maar ik vind het wel een raar idee om ze als muziekfilms te zien. Toch, als musicals als Sound of Music mogen, dan mag zoiets als Beauty & the Beast toch zeker ook!quote:Op maandag 5 april 2004 15:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tellen Disneys films ook, daar word ook heel vaak in gezongen door de karakters en speelt muziek ook een grote rol.
High Fidelity zat ik ook aan te denken ja.quote:Op maandag 5 april 2004 22:41 schreef California het volgende:
Is High Fidelity een muziekfilm?
Er wordt weinig muziek in gemaakt, maar er wordt wel veel over gepraat. En Bruce Springsteen speelt erin.
Zoja, neem dan Empire Records ook meteen mee.
Ik heb 'm niet gezien, maar ik had begrepen dat het een who-dunnit was. Of barsten de acht vrouwen soms op gezette tijden in zang en dans uit? De recensies zwijgen daar in elk geval allemaal over.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:05 schreef Gorro het volgende:
8 femmes
Klopt beide dusquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gezien, maar ik had begrepen dat het een who-dunnit was. Of barsten de acht vrouwen soms op gezette tijden in zang en dans uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |