Dat is niet waar. Daar mogen geen locs meer op het opstelspoor staan en daarom SGM inzet. In Alkmaar heb je dezelfde situatie op spoor 30, waardoor ICR daar niet kon staan vorig jaar en op De Meer werd neergezet.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:14 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Neen, maar helemaal onwaarschijnlijk is het ook weer niet. In Hoorn Kersenboogerd is het treinverkeer ook al afgenomen hierdoor.
*gooit bier*quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef James1988 het volgende:
Er is wel een barretje, maar die is dicht
nee. De schade lijkt gelukkig mee te vallenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:12 schreef KnightSolaire het volgende:
Was dit hier al langskomen?[ afbeelding ]twitter:OptimaalFM twitterde op donderdag 25-04-2013 om 20:51:57Bij Wehl is vanavond een trein beschoten. Vermoedelijk met een windbuks. Morgenvroeg meer info in het OFM nieuws http://t.co/pgMnlqRKeT reageer retweet
ontevreden reiziger?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:12 schreef KnightSolaire het volgende:
Was dit hier al langskomen?[ afbeelding ]twitter:OptimaalFM twitterde op donderdag 25-04-2013 om 20:51:57Bij Wehl is vanavond een trein beschoten. Vermoedelijk met een windbuks. Morgenvroeg meer info in het OFM nieuws http://t.co/pgMnlqRKeT reageer retweet
Probeer in een vrachtwagen te klimmen en dan naar GB te gaan, schijnen veel mensen te doen daar..quote:Op donderdag 25 april 2013 23:14 schreef James1988 het volgende:
Jullie krijgen de groeten uit Calais, waar de laatste treinen al om half 9 's avonds vertrekken en er 's avonds in het hele dorp geen kut te beleven is.
Eerder vandaag wel langs een LGV gestaan, foto's volgen.
Koos Kansloosquote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef James1988 het volgende:
Kutvolkquote:Op donderdag 25 april 2013 23:12 schreef KnightSolaire het volgende:
Kom je deze kant op?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef James1988 het volgende:
En waar doe ik dat?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik kan trouwens iedere spoorliefhebber aanraden om dit gratis boekBrochure te bestellen,
als is het alleen maar voor de plaatjes![]()
[ afbeelding ]
staat Selinaquote:Op donderdag 25 april 2013 23:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik kan trouwens iedere spoorliefhebber aanraden om dit gratis boekBrochure te bestellen,
als is het alleen maar voor de plaatjes![]()
[ afbeelding ]
quote:
En in het weekend naar de luchthaven!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:34 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een opmerking:
De stoptrein vanuit Roosendaal rijdt tegenwoordig door naar Puurs als ik me niet vergis.
Misschien even aanpassen in de OP![]()
Klopt ik heb ook alleen nog maar Geneve Luchthaven - Geneve Centraal en vv als ervaring....en dat was nog eens te laat ook!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]![]()
Selina niet kennen ... Dan is er iets ernstigs mis met je Zwitserse spoorkennis
tja,quote:Op donderdag 25 april 2013 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]![]()
Selina niet kennen ... Dan is er iets ernstigs mis met je Zwitserse spoorkennis
Ik heb al ongeveer de helft van alle bordjesquote:Op donderdag 25 april 2013 23:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Klopt ik heb ook alleen nog maar Geneve Luchthaven - Geneve Centraal en vv als ervaring....en dat was nog eens te laat ook!
Via Diabolo?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:35 schreef b2py het volgende:
[..]
En in het weekend naar de luchthaven!
De helft van alle bordjes tussen Geneve Luchthaven en Centraal, das bijster weinig eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al ongeveer de helft van alle bordjes(okee de makkelijkste helft)
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
De helft van alle bordjes van heel Zwitserland ja.
Och jochie, ik zal je ff aaien. Iets anders, K-day ben je er niet, waar gaat de reis naar toe?quote:
Köpenhamnquote:Op donderdag 25 april 2013 23:51 schreef bork het volgende:
[..]
Och jochie, ik zal je ff aaien. Iets anders, K-day ben je er niet, waar gaat de reis naar toe?
Niet helemaal waar. Als het goed is rolt flessie in de ochtend holland weer inquote:Op donderdag 25 april 2013 23:51 schreef bork het volgende:
[..]
Och jochie, ik zal je ff aaien. Iets anders, K-day ben je er niet, waar gaat de reis naar toe?
quote:
mmm, gaat zeker niet door naar Leuven?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Via Diabolo, met toeslag. Alleen als je daar in- of uitstapt.
fixedquote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef bork het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nice, the Missus en ik heb een half uurtje geleden het laatste deel van seizoen 3 van Borgen gekeken, daar gaan we dus echt nog wel een keertje naar toe
.
Veel plezier alvast gewenst.
En Tak for kaffe øl zeggen he!
Neen: http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Serie_L2550quote:Op donderdag 25 april 2013 23:55 schreef bork het volgende:
[..]
mmm, gaat zeker niet door naar Leuven?
Jammer, 11 juni naar Leuven met de Benelux, open kaartje ben benieuwd, jullie horen het welquote:Op donderdag 25 april 2013 23:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Neen: http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Serie_L2550
quote:
Dank jequote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef bork het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nice, the Missus en ik heb een half uurtje geleden het laatste deel van seizoen 3 van Borgen gekeken, daar gaan we dus echt nog wel een keertje naar toe
.
Veel plezier alvast gewenst.
En Tak for kaffe zeggen he!
Zwemmen. IJssel in, ijsselmeer, waddenzee, stukje Noordzee, zo om Jutland heen, Kattegat, Skagerrak, Oresund en dan een trapje zoekenquote:
EuroNicht. DUH. zoek maar op in je hannover dinges nogwat moeilijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik bedoelde welke treinen en dergelijke...
HAFAS bedoel je?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EuroNicht. DUH. zoek maar op in je hannover dinges nogwat moeilijk
Nee natuurlijk niet. Vrienden huuuuquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ga je ook nog naar Billund? Zo ja, dan kan Lego-Fles daar vrienden maken
Ja wel, maar alle attracties kosten per stuk geld, en niet weinig ook. Maar een terrasje pakken kan daar prima inderdaadquote:
Niet bij Wagamama gegeten? Omnomnom.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
toen ik daar was ben ik geloof ik ook maar in enkele attracties geweest. Voor de rest gewoon door dat park gewandeld en genoten van de rust die er heerst
nope, maar ik ken het concept wel, want ben in Groningen wel eens bij de Wagamama geweestquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Niet bij Wagamama gegeten? Omnomnom.
nicequote:Op vrijdag 26 april 2013 13:56 schreef Monopoly het volgende:
Maandag melden in het noorden voor mijn laatste stage
Dat zal ff lekker worden inderdaad. Iedereen denkt dat je een gevaarlijke gek bent, maar volgens het prorail-examen is dat dan NIET iemand die je moet aanspreken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef b2py het volgende:
Ik zie mezelf al staan bij een overweg. Iedereen denkt dat je een autist bent terwijl je de 'ProRail Shake' aan het doen bent. Wat een figuren..
Whehehehequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal ff lekker worden inderdaad. Iedereen denkt dat je een gevaarlijke gek bent, maar volgens het prorail-examen is dat dan NIET iemand die je moet aanspreken.
ah, dan kan ik je dus een keer tegenkomenquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Richting Delfzijl, Roodeschool, Leeuwarden, Veendam en Leer (Ostfriesland).
Je zal me wel herkennenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah, dan kan ik je dus een keer tegenkomen
Eigenlijk wel een vrij kansloze schransschuur trouwens. Staan bij de deur wachten op een stoel, hier kijk vast wat je wil eten, dan staat het er maar vast als je gaat zitten. En dooreten een beetje want er moet weer iemand anders zitten. Wel goed voer op zich.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Niet bij Wagamama gegeten? Omnomnom.
Ik vond het park sufjes trouwens, het station vond ik leuker
een twee meter lang iemand die goed kan dichten. Dat kan niet missenquote:
Ook dat inderdaad, zwaaien is een teken voor remmen voor de machinist volgens mij. Lekker handig.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal ff lekker worden inderdaad. Iedereen denkt dat je een gevaarlijke gek bent, maar volgens het prorail-examen is dat dan NIET iemand die je moet aanspreken.
Preciesquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een twee meter lang iemand die goed kan dichten. Dat kan niet missen
precies. de gewone hand omhoog is een groet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad, zwaaien is een teken voor remmen voor de machinist volgens mij. Lekker handig.
dat zal niet zo snel gebeuren. De punctualiteit is bij Arriva over het algemeen primaquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies
Nu maar hopen dat ik niet weer een vertraging van 25 minuten goed moet rijden waar de tegentrein vol met tierende passagiers staat te wachten
Precies. Bij Syntus tussen Tiel - Arnhem over het algemeen ook wel. Was toen wat misplanning meen ik. Donders wat waren die reizigers kwaad (logisch).quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zal niet zo snel gebeuren. De punctualiteit is bij Arriva over het algemeen prima
Waarom niet naar Harlingen, daar kom ik nogal regelmatig (naar boerenschubbekutteveen-stationnetje Dronrijp aKa Hatzum) dat in de fucking middle of nowhere ligt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Richting Delfzijl, Roodeschool, Leeuwarden, Veendam en Leer (Ostfriesland).
Stamplaats Leeuwarden is dat. Die rijden wij niet (schijnt het).quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Waarom niet naar Harlingen, daar kom ik nogal regelmatig (naar boerenschubbekutteveen-stationnetje Dronrijp aKa Hatzum) dat in de fucking middle of nowhere ligt.
Oké, ik dacht dat Leeuwarden en Groningen alle lijnen bereed in het Noorden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stamplaats Leeuwarden is dat. Die rijden wij niet (schijnt het).
neen. Leeuwarder machinisten komen bijvoorbeeld ook niet in Leerquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat Leeuwarden en Groningen alle lijnen bereed in het Noorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |