HAFAS bedoel je?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EuroNicht. DUH. zoek maar op in je hannover dinges nogwat moeilijk
Nee natuurlijk niet. Vrienden huuuuquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ga je ook nog naar Billund? Zo ja, dan kan Lego-Fles daar vrienden maken
Ja wel, maar alle attracties kosten per stuk geld, en niet weinig ook. Maar een terrasje pakken kan daar prima inderdaadquote:
Niet bij Wagamama gegeten? Omnomnom.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
toen ik daar was ben ik geloof ik ook maar in enkele attracties geweest. Voor de rest gewoon door dat park gewandeld en genoten van de rust die er heerst
nope, maar ik ken het concept wel, want ben in Groningen wel eens bij de Wagamama geweestquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Niet bij Wagamama gegeten? Omnomnom.
nicequote:Op vrijdag 26 april 2013 13:56 schreef Monopoly het volgende:
Maandag melden in het noorden voor mijn laatste stage
Dat zal ff lekker worden inderdaad. Iedereen denkt dat je een gevaarlijke gek bent, maar volgens het prorail-examen is dat dan NIET iemand die je moet aanspreken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:52 schreef b2py het volgende:
Ik zie mezelf al staan bij een overweg. Iedereen denkt dat je een autist bent terwijl je de 'ProRail Shake' aan het doen bent. Wat een figuren..
Whehehehequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal ff lekker worden inderdaad. Iedereen denkt dat je een gevaarlijke gek bent, maar volgens het prorail-examen is dat dan NIET iemand die je moet aanspreken.
ah, dan kan ik je dus een keer tegenkomenquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Richting Delfzijl, Roodeschool, Leeuwarden, Veendam en Leer (Ostfriesland).
Je zal me wel herkennenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah, dan kan ik je dus een keer tegenkomen
Eigenlijk wel een vrij kansloze schransschuur trouwens. Staan bij de deur wachten op een stoel, hier kijk vast wat je wil eten, dan staat het er maar vast als je gaat zitten. En dooreten een beetje want er moet weer iemand anders zitten. Wel goed voer op zich.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Niet bij Wagamama gegeten? Omnomnom.
Ik vond het park sufjes trouwens, het station vond ik leuker
een twee meter lang iemand die goed kan dichten. Dat kan niet missenquote:
Ook dat inderdaad, zwaaien is een teken voor remmen voor de machinist volgens mij. Lekker handig.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal ff lekker worden inderdaad. Iedereen denkt dat je een gevaarlijke gek bent, maar volgens het prorail-examen is dat dan NIET iemand die je moet aanspreken.
Preciesquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een twee meter lang iemand die goed kan dichten. Dat kan niet missen
precies. de gewone hand omhoog is een groet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad, zwaaien is een teken voor remmen voor de machinist volgens mij. Lekker handig.
dat zal niet zo snel gebeuren. De punctualiteit is bij Arriva over het algemeen primaquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies
Nu maar hopen dat ik niet weer een vertraging van 25 minuten goed moet rijden waar de tegentrein vol met tierende passagiers staat te wachten
Precies. Bij Syntus tussen Tiel - Arnhem over het algemeen ook wel. Was toen wat misplanning meen ik. Donders wat waren die reizigers kwaad (logisch).quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zal niet zo snel gebeuren. De punctualiteit is bij Arriva over het algemeen prima
Waarom niet naar Harlingen, daar kom ik nogal regelmatig (naar boerenschubbekutteveen-stationnetje Dronrijp aKa Hatzum) dat in de fucking middle of nowhere ligt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Richting Delfzijl, Roodeschool, Leeuwarden, Veendam en Leer (Ostfriesland).
Stamplaats Leeuwarden is dat. Die rijden wij niet (schijnt het).quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Waarom niet naar Harlingen, daar kom ik nogal regelmatig (naar boerenschubbekutteveen-stationnetje Dronrijp aKa Hatzum) dat in de fucking middle of nowhere ligt.
Oké, ik dacht dat Leeuwarden en Groningen alle lijnen bereed in het Noorden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stamplaats Leeuwarden is dat. Die rijden wij niet (schijnt het).
neen. Leeuwarder machinisten komen bijvoorbeeld ook niet in Leerquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat Leeuwarden en Groningen alle lijnen bereed in het Noorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |