Ik heb al ongeveer de helft van alle bordjesquote:Op donderdag 25 april 2013 23:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Klopt ik heb ook alleen nog maar Geneve Luchthaven - Geneve Centraal en vv als ervaring....en dat was nog eens te laat ook!
Via Diabolo?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:35 schreef b2py het volgende:
[..]
En in het weekend naar de luchthaven!
De helft van alle bordjes tussen Geneve Luchthaven en Centraal, das bijster weinig eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al ongeveer de helft van alle bordjes(okee de makkelijkste helft)
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
De helft van alle bordjes van heel Zwitserland ja.
Och jochie, ik zal je ff aaien. Iets anders, K-day ben je er niet, waar gaat de reis naar toe?quote:
Köpenhamnquote:Op donderdag 25 april 2013 23:51 schreef bork het volgende:
[..]
Och jochie, ik zal je ff aaien. Iets anders, K-day ben je er niet, waar gaat de reis naar toe?
Niet helemaal waar. Als het goed is rolt flessie in de ochtend holland weer inquote:Op donderdag 25 april 2013 23:51 schreef bork het volgende:
[..]
Och jochie, ik zal je ff aaien. Iets anders, K-day ben je er niet, waar gaat de reis naar toe?
quote:
mmm, gaat zeker niet door naar Leuven?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Via Diabolo, met toeslag. Alleen als je daar in- of uitstapt.
fixedquote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef bork het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nice, the Missus en ik heb een half uurtje geleden het laatste deel van seizoen 3 van Borgen gekeken, daar gaan we dus echt nog wel een keertje naar toe
.
Veel plezier alvast gewenst.
En Tak for kaffe øl zeggen he!
Neen: http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Serie_L2550quote:Op donderdag 25 april 2013 23:55 schreef bork het volgende:
[..]
mmm, gaat zeker niet door naar Leuven?
Jammer, 11 juni naar Leuven met de Benelux, open kaartje ben benieuwd, jullie horen het welquote:Op donderdag 25 april 2013 23:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Neen: http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Serie_L2550
quote:
Dank jequote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef bork het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nice, the Missus en ik heb een half uurtje geleden het laatste deel van seizoen 3 van Borgen gekeken, daar gaan we dus echt nog wel een keertje naar toe
.
Veel plezier alvast gewenst.
En Tak for kaffe zeggen he!
Zwemmen. IJssel in, ijsselmeer, waddenzee, stukje Noordzee, zo om Jutland heen, Kattegat, Skagerrak, Oresund en dan een trapje zoekenquote:
EuroNicht. DUH. zoek maar op in je hannover dinges nogwat moeilijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik bedoelde welke treinen en dergelijke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |