Dat is niet waar. Daar mogen geen locs meer op het opstelspoor staan en daarom SGM inzet. In Alkmaar heb je dezelfde situatie op spoor 30, waardoor ICR daar niet kon staan vorig jaar en op De Meer werd neergezet.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:14 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Neen, maar helemaal onwaarschijnlijk is het ook weer niet. In Hoorn Kersenboogerd is het treinverkeer ook al afgenomen hierdoor.
*gooit bier*quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef James1988 het volgende:
Er is wel een barretje, maar die is dicht
nee. De schade lijkt gelukkig mee te vallenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:12 schreef KnightSolaire het volgende:
Was dit hier al langskomen?[ afbeelding ]twitter:OptimaalFM twitterde op donderdag 25-04-2013 om 20:51:57Bij Wehl is vanavond een trein beschoten. Vermoedelijk met een windbuks. Morgenvroeg meer info in het OFM nieuws http://t.co/pgMnlqRKeT reageer retweet
ontevreden reiziger?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:12 schreef KnightSolaire het volgende:
Was dit hier al langskomen?[ afbeelding ]twitter:OptimaalFM twitterde op donderdag 25-04-2013 om 20:51:57Bij Wehl is vanavond een trein beschoten. Vermoedelijk met een windbuks. Morgenvroeg meer info in het OFM nieuws http://t.co/pgMnlqRKeT reageer retweet
Probeer in een vrachtwagen te klimmen en dan naar GB te gaan, schijnen veel mensen te doen daar..quote:Op donderdag 25 april 2013 23:14 schreef James1988 het volgende:
Jullie krijgen de groeten uit Calais, waar de laatste treinen al om half 9 's avonds vertrekken en er 's avonds in het hele dorp geen kut te beleven is.
Eerder vandaag wel langs een LGV gestaan, foto's volgen.
Koos Kansloosquote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef James1988 het volgende:
Kutvolkquote:Op donderdag 25 april 2013 23:12 schreef KnightSolaire het volgende:
Kom je deze kant op?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef James1988 het volgende:
En waar doe ik dat?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik kan trouwens iedere spoorliefhebber aanraden om dit gratis boekBrochure te bestellen,
als is het alleen maar voor de plaatjes![]()
[ afbeelding ]
staat Selinaquote:Op donderdag 25 april 2013 23:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik kan trouwens iedere spoorliefhebber aanraden om dit gratis boekBrochure te bestellen,
als is het alleen maar voor de plaatjes![]()
[ afbeelding ]
quote:
En in het weekend naar de luchthaven!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:34 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een opmerking:
De stoptrein vanuit Roosendaal rijdt tegenwoordig door naar Puurs als ik me niet vergis.
Misschien even aanpassen in de OP![]()
Klopt ik heb ook alleen nog maar Geneve Luchthaven - Geneve Centraal en vv als ervaring....en dat was nog eens te laat ook!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]![]()
Selina niet kennen ... Dan is er iets ernstigs mis met je Zwitserse spoorkennis
tja,quote:Op donderdag 25 april 2013 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]![]()
Selina niet kennen ... Dan is er iets ernstigs mis met je Zwitserse spoorkennis
Ik heb al ongeveer de helft van alle bordjesquote:Op donderdag 25 april 2013 23:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Klopt ik heb ook alleen nog maar Geneve Luchthaven - Geneve Centraal en vv als ervaring....en dat was nog eens te laat ook!
Via Diabolo?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:35 schreef b2py het volgende:
[..]
En in het weekend naar de luchthaven!
De helft van alle bordjes tussen Geneve Luchthaven en Centraal, das bijster weinig eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al ongeveer de helft van alle bordjes(okee de makkelijkste helft)
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
De helft van alle bordjes van heel Zwitserland ja.
Och jochie, ik zal je ff aaien. Iets anders, K-day ben je er niet, waar gaat de reis naar toe?quote:
Köpenhamnquote:Op donderdag 25 april 2013 23:51 schreef bork het volgende:
[..]
Och jochie, ik zal je ff aaien. Iets anders, K-day ben je er niet, waar gaat de reis naar toe?
Niet helemaal waar. Als het goed is rolt flessie in de ochtend holland weer inquote:Op donderdag 25 april 2013 23:51 schreef bork het volgende:
[..]
Och jochie, ik zal je ff aaien. Iets anders, K-day ben je er niet, waar gaat de reis naar toe?
quote:
mmm, gaat zeker niet door naar Leuven?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Via Diabolo, met toeslag. Alleen als je daar in- of uitstapt.
fixedquote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef bork het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nice, the Missus en ik heb een half uurtje geleden het laatste deel van seizoen 3 van Borgen gekeken, daar gaan we dus echt nog wel een keertje naar toe
.
Veel plezier alvast gewenst.
En Tak for kaffe øl zeggen he!
Neen: http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Serie_L2550quote:Op donderdag 25 april 2013 23:55 schreef bork het volgende:
[..]
mmm, gaat zeker niet door naar Leuven?
Jammer, 11 juni naar Leuven met de Benelux, open kaartje ben benieuwd, jullie horen het welquote:Op donderdag 25 april 2013 23:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Neen: http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Serie_L2550
quote:
Dank jequote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef bork het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nice, the Missus en ik heb een half uurtje geleden het laatste deel van seizoen 3 van Borgen gekeken, daar gaan we dus echt nog wel een keertje naar toe
.
Veel plezier alvast gewenst.
En Tak for kaffe zeggen he!
Zwemmen. IJssel in, ijsselmeer, waddenzee, stukje Noordzee, zo om Jutland heen, Kattegat, Skagerrak, Oresund en dan een trapje zoekenquote:
EuroNicht. DUH. zoek maar op in je hannover dinges nogwat moeilijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik bedoelde welke treinen en dergelijke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |