Je had verleden keer ook al 3 T-shirtsquote:Op donderdag 25 april 2013 09:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moe ook al heb ik 10 uur geslapen haha
Tax ik heb weer sokken van jou gevonden, nog even en ik kan Bob jouw kleren aantrekken
ajbquote:
stiekem steel ik ze gewoonquote:Op donderdag 25 april 2013 09:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je had verleden keer ook al 3 T-shirts
Ja maar misschien wilt bob dat helemaal niet!!!
Ja jij stopt ze helemaal op een plek waar de zon niet schijntquote:Op donderdag 25 april 2013 09:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stiekem steel ik ze gewoon
Dat wil bob wel gvdhij moet vereerd zijn
mijn onderbewustzijn wil in mijn slaap al jouw shirts verstoppen zodat je ze niet mee kan nemenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja jij stopt ze helemaal op een plek waar de zon niet schijnt
Namelijk achter je bed
Owja inderdaad, die beer moet berentrots zijn dat hij dat mag!
Ja stiekem heb je al een halve kledingskast vol met kleding van mijquote:Op donderdag 25 april 2013 09:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn onderbewustzijn wil in mijn slaap al jouw shirts verstoppen zodat je ze niet mee kan nemen![]()
Ja dat zal hij ook zijnniemand mag zomaar Tax kleren hebben
oh okequote:Op donderdag 25 april 2013 09:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij heeft al een apart verjaardagstopique
zoals het hoortquote:
ja wie weetquote:Op donderdag 25 april 2013 09:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja stiekem heb je al een halve kledingskast vol met kleding van mij
Nee inderdaad, alleen jij mag ze
quote:
Goedzoquote:Op donderdag 25 april 2013 09:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wie weet
Gelukkig maaranders stomp ik ze neer gvd
Hahaha omg dat gezichtquote:
mind=blownquote:Op donderdag 25 april 2013 10:01 schreef supersof het volgende:
hahahha
http://9gag.com/gag/anq6M(...)ction_ref_map=%5B%5D
Ik kijk heulemaal nooit raarquote:Op donderdag 25 april 2013 09:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha omg dat gezichtzou zo jouw gezichtsuitdrukking kunnen zijn
Jeweetmijn is mijn
neuhhhh vast nietquote:Op donderdag 25 april 2013 10:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik kijk heulemaal nooit raar![]()
Ja ik weetmag niemand anders
9 uur is uitslapenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maken je ouders je om 9 uur wakker, ik wil uitslapen godverdomme
Ja je lacht me stiekem gewoon telkens uitquote:Op donderdag 25 april 2013 10:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neuhhhh vast niet
Daarom lach ik zo vaak om jouw gezicht
Gelukkig maar
nee ik lach je toequote:Op donderdag 25 april 2013 10:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja je lacht me stiekem gewoon telkens uit
Succesquote:
Niet zo huilen! HUP HUP ACTIEF DOENquote:Op donderdag 25 april 2013 10:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maken je ouders je om 9 uur wakker, ik wil uitslapen godverdomme
Ow.. vooruit dan maarquote:Op donderdag 25 april 2013 10:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik lach je toe
Anders krijg ik klappen jeweet
zegt degene die altijd een halve eeuw in zijn nest ligt te stinkenquote:Op donderdag 25 april 2013 10:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes
[..]
Niet zo huilen! HUP HUP ACTIEF DOEN
Hell yeahquote:Op donderdag 25 april 2013 10:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow.. vooruit dan maar
Die krijg je toch al
Ssstquote:Op donderdag 25 april 2013 10:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zegt degene die altijd een halve eeuw in zijn nest ligt te stinken
quote:Op donderdag 25 april 2013 10:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hell yeah
Stom fieldfuckmeisje
nee niet zo hypocriet doen jijquote:Op donderdag 25 april 2013 10:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ssst
[..]![]()
Ja gvd... de slet!!
Ben even snel douchen
Laat me lekker nog een uurtje of twee liggenquote:
NEENquote:Op donderdag 25 april 2013 10:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes
[..]
Niet zo huilen! HUP HUP ACTIEF DOEN
Ik ging half 2 ofzo slapen, dus ietstjes minderquote:Op donderdag 25 april 2013 10:34 schreef supersof het volgende:
Ik werd gewoon vanzelf om 9 uur wakker. tien uur geslapen, heerlijk
Ja dinsdag. Maar was niet zo leukquote:Op donderdag 25 april 2013 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ging half 2 ofzo slapen, dus ietstjes minder
Had jij trouwens laatst niet die meeloopdag? Hoe ging het?
Das dan weer jammerquote:Op donderdag 25 april 2013 10:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dinsdag. Maar was niet zo leukte veel management enzo, niet echt iets voor mij.
Dankje, ben er weerquote:Op donderdag 25 april 2013 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee niet zo hypocriet doen jij
Douchze![]()
Nee morgenquote:
dankquote:
Ik troost je welquote:Op donderdag 25 april 2013 10:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Huilen
En mijn favoriete conciërge gaat vandaag met pensioen
omg ik heb ook 10 uur geslapen, boksquote:Op donderdag 25 april 2013 10:34 schreef supersof het volgende:
Ik werd gewoon vanzelf om 9 uur wakker. tien uur geslapen, heerlijk
woowow meant to be !!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omg ik heb ook 10 uur geslapen, boks
whaat!!!! niet te geloven!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wowowow ik werd ook 9 uur wakker
slok slok slok.quote:
Gewoon geen vrienden hebben, werkt primaquote:Op donderdag 25 april 2013 11:02 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar
Stress als iemand mijn telefoon pakt om een plaatje beter te bekijken!!
De ouders van prom pakken ook altijd je telefoon als je een plaatje laat zienquote:Op donderdag 25 april 2013 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon geen vrienden hebben, werkt prima
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
De ouders van prom pakken ook altijd je telefoon als je een plaatje laat zien!
Maar gelukkig zorg ik altijd dat er geen vreemde dingen bij staan
alleen mn ma doet datquote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
De ouders van prom pakken ook altijd je telefoon als je een plaatje laat zien!
Maar gelukkig zorg ik altijd dat er geen vreemde dingen bij staan
Ja dat klopt inderdaad, je pa geef ik hem altijd zonder problemenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alleen mn ma doet datmaar die zie ik nog wel in staat om verder te kijken
mijn pa moet het gewoon van dichterbij zien anders kan hij het niet lezen
herkenbare struggle is herkenbaarquote:Op donderdag 25 april 2013 11:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat klopt inderdaad, je pa geef ik hem altijd zonder problemen
Maar als ik hem aan je ma geef dan huil ik van binnenook al weet ik dat ze toch niet zomaar verder zou kijken op mijn telefoon
NEE DAT MAG ZE INDERDAAD NIETquote:Op donderdag 25 april 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
herkenbare struggle is herkenbaar![]()
Ik denk godsamme je ziet het toch wel als ik hem vasthou en dan denkt ze weer dat ze iets niet mag zien ofzo
Ik vrees ook voor mijn leven als zij meekijkt en er komt een whatsapp binnenquote:
Ik wil het allemaal niet wetenquote:
Een dag vantevoren samenvattingen opzoeken op scholieren.comquote:Op donderdag 25 april 2013 11:19 schreef badschaap het volgende:
Bleh vandaag nk pw verneukt en morgen boekbespreking waar ik echt geen zin in heb
ik hoef conversaties tussen mijn ma en pa ook niet te lezen hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal niet weten
Ja presentatie zelf is het probleem niet. Mijn commucatieve vaardigheden zijn alleen zeer slechtquote:Op donderdag 25 april 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een dag vantevoren samenvattingen opzoeken op scholieren.com
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef conversaties tussen mijn ma en pa ook niet te lezen hoor
inb4 FOK!-autist.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:23 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja presentatie zelf is het probleem niet. Mijn commucatieve vaardigheden zijn alleen zeer slecht
nee maar serieus mijn ma hoeft geeneen van mijn gesprekken te lezen imoquote:
Ja dat sowieso. Mijn broertje ging in mijn whapp in kijken en 's avonds tijdens het eten elke meisjesnaam opnoemenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar serieus mijn ma hoeft geeneen van mijn gesprekken te lezen imoprive is prive
Well then...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:26 schreef Taexon het volgende:
Ik weet dat Prom niet verwekt is tijdens de afwas
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:26 schreef Taexon het volgende:
Ik weet dat Prom niet verwekt is tijdens de afwas
hahaha awkwardquote:Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Mijn broertje ging in mijn whapp in kijken en 's avonds tijdens het eten elke meisjesnaam opnoemen
Was een week ofzo geleden, gourmetten. En omdat ik nogal moe was sloegen 3 biertjes behoorlijk door. Mijn vader had ook genoeg wijntjes opquote:
kut manquote:Op donderdag 25 april 2013 11:35 schreef Taexon het volgende:
Waarom is de dierenarts altijd in gesprek als ik hem nodig heb
En alle andere dierenartsen hier zijn oplichters
hahaha grappigquote:Op donderdag 25 april 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was een week ofzo geleden, gourmetten. En omdat ik nogal moe was sloegen 3 biertjes behoorlijk door. Mijn vader had ook genoeg wijntjes op
Anyway, ze weten van FOK! en de twee meets die ik heb gehad
Ben er al jaren niet geweest dus geen ideequote:Op donderdag 25 april 2013 11:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kut man
Hebben jullie een inloopspreekuur daar of niet?
Ja het is zeker beter maar toch blijft het sneuquote:Op donderdag 25 april 2013 11:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben er al jaren niet geweest dus geen idee
Maar net gebeld alles uitgelegd etc en om 16:00 kan muis worden ingeslapen
Beter voor het beestje
De arme schatquote:Op donderdag 25 april 2013 11:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben er al jaren niet geweest dus geen idee
Maar net gebeld alles uitgelegd etc en om 16:00 kan muis worden ingeslapen
Beter voor het beestje
nee echt sneuquote:Op donderdag 25 april 2013 11:50 schreef Taexon het volgende:
bah en voor Fret dan ook kijken hoe en wat omdat ik het al helemaal sneu vind om haar dan alleen te laten... vinden ratten niet leuk ditdat
omg inderdaad jaquote:Op donderdag 25 april 2013 12:09 schreef Taexon het volgende:
Waarom weet ik nu al dat het eerste wat Peter gaat zeggen is "Nu kunnen jullie ratjes kijken niet meer als smoes gebruiken"
Muziek luisteren dan maarquote:Op donderdag 25 april 2013 12:09 schreef Taexon het volgende:
Waarom weet ik nu al dat het eerste wat Peter gaat zeggen is "Nu kunnen jullie ratjes kijken niet meer als smoes gebruiken"
Naw hier hebben we eigenlijk geen smoes nodig..quote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muziek luisteren dan maar
Ja, boeien wie of wat je gaat doenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw hier hebben we eigenlijk geen smoes nodig..
Ik zeg altijd gewoon we gaan naar boven, en anders gaan we altijd zodra we afgeruimd hebben na het eten gelijk lekker naar boven
Mhaw gaatquote:
Nee maakt ze inderdaad niks uit, mijn kamer = mijn prive terreinquote:Op donderdag 25 april 2013 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, boeien wie of wat je gaat doen![]()
Naast mij niet en nu?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef badschaap het volgende:
Der zit nu exht n leuk meisje naast me
SNEL VOEL AAN HAAR KUTquote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef badschaap het volgende:
Der zit nu exht n leuk meisje naast me
Ja toen die keer dat jij snel naar boven rende en ik nog beneden stond bij je moederquote:Op donderdag 25 april 2013 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:
We gaan naar boven!
Wat gaan jullie doe dan?
WEET IK VEEL
Ja zo ben ik je weetquote:
Aah balenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw gaat
Om 16:00 een van mijn ratten laten inslapen, en de andere dan maar morgen naar de opvang
met jou?
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:27 schreef Taexon het volgende:
Godverdomme ik ga nog steeds helemaal stuk om mijn buurvrouw op facebook vrijdag
[ afbeelding ]
hahah herrieschopper jijquote:Op donderdag 25 april 2013 12:27 schreef Taexon het volgende:
Godverdomme ik ga nog steeds helemaal stuk om mijn buurvrouw op facebook vrijdag
[ afbeelding ]
ja ik denk je loopt wel achter me aanquote:Op donderdag 25 april 2013 12:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja toen die keer dat jij snel naar boven rende en ik nog beneden stond bij je moeder![]()
[..]
Ja zo ben ik je weet![]()
Ja altijd tochquote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahah herrieschopper jij
je rende bijnaquote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik denk je loopt wel achter me aan![]()
Ja sowieso
jaquote:Op donderdag 25 april 2013 12:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja altijd toch
[..]
je rende bijna
en ook echt ineens uit het niets
Hij was er nietquote:
quote:
Weet ze ook hoe je moet typen?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef badschaap het volgende:
Hahah da meiske wwet wel hoe je n pc moet molestereb
Alsnog ik knipperde en je was wegquote:Op donderdag 25 april 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja
Nee helemaal niet ik zei al kom we gaan naar boven
hahaha wat een meiske xdxdxdquote:Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef badschaap het volgende:
Hahah da meiske wwet wel hoe je n pc moet molestereb
nee gvd !!!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien zie je hem niet meer, klinkt kut enzo, maarja.
Genoeg leuke jongens
Open dan een topic over hem, misschien zit ie wel op FOK!quote:
het liefst sprint je naar boven zodra je binnen komtquote:
Ja ik mis die kattensmileys hier gvdquote:Op donderdag 25 april 2013 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het liefst sprint je naar boven zodra je binnen komtgvd die kattensmiley kwam nu goed van pas
Nee valt wel mee hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 12:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik mis die kattensmileys hier gvd
Maar zo erg is het nou ook weer nietuhh denk ik
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee valt wel mee hoor
Snap het ook wel maar het zit altijd zo chill met je op de bank en dan ben ik te lui om op te staan
true, na een halve verbouwing ditdatquote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar maar maar boven kan je liggen, is ook chill ditdat
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Open dan een topic over hem, misschien zit ie wel op FOK!!
Die halve verbouwing is in een minuutje gebeurt als ik dat wil hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true, na een halve verbouwing ditdat
De synoniemen voor seks worden steeds aparter. ''Verbouwing''quote:Op donderdag 25 april 2013 12:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die halve verbouwing is in een minuutje gebeurt als ik dat wil hoor
Naw die verbouwing is tafeltje opzij en matras op de grond tussen de kast en de bankquote:Op donderdag 25 april 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De synoniemen voor seks worden steeds aparter. ''Verbouwing''
Tevens als het binnen een halve minuut kan heb je een probleem
nee we leggen het matras op de grond zodat hij chiller voor de tv ligt maar dat ding is zwaar en vervelend vasthoudenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De synoniemen voor seks worden steeds aparter. ''Verbouwing''
Tevens als het binnen een halve minuut kan heb je een probleem
Valt wel mee, is makkelijk te doenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee we leggen het matras op de grond zodat hij chiller voor de tv ligt maar dat ding is zwaar en vervelend vasthouden
Jaaquote:Op donderdag 25 april 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ze ook hoe je moet typen?
Daarom verplaats ik hem ook altijdquote:Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het maar een vervelend ding
oud, oud oudquote:Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als jij een frikandel was, was jij een frikandel speciaal
haha dat plaatje heb ik nogquote:Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als jij een frikandel was, was je een frikandel speciaal
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef Taexon het volgende:
Oke ga nooit CD"s luisteren die je een jaar of 6 geleden hebt gemaakt etc
KOMT DIE DAN HE, KOMT DIE DAN HE!
dat hoef ik niet te horen neequote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef Taexon het volgende:
Oke ga nooit CD"s luisteren die je een jaar of 6 geleden hebt gemaakt etc
KOMT DIE DAN HE, KOMT DIE DAN HE!
Ik heb een boot wil je ook niet horenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te horen nee
kloptquote:Op donderdag 25 april 2013 13:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb een boot wil je ook niet horen!
hahahahquote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef Taexon het volgende:
"Joeys top 20 CD 2004"
Dit gaat wat wordenben benieuwd wat voor meuk er op staat aangezien ik toen 10 was
Ja toen wist ik als enige in het huis hier hoe je cd's moest branden etc
Nummer 1 is ali b ik ben je zatquote:
Van sommige nummers vergeet je de tekst ook gewoon nietquote:Op donderdag 25 april 2013 13:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nummer 1 is ali b ik ben je zat
Die was toen net uit
even verder luisteren.. wel erg ken bijna het hele nummer nog uit mijn hoofd
Rip hem even en upload hem ofzoquote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef Taexon het volgende:
"Joeys top 20 CD 2004"
Dit gaat wat wordenben benieuwd wat voor meuk er op staat aangezien ik toen 10 was
NEE ECHT NIETquote:Op donderdag 25 april 2013 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rip hem even en upload hem ofzo
hahahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef Taexon het volgende:
"Joeys top 20 CD 2004"
En je was 10?quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:18 schreef Taexon het volgende:
5 - Push up , die heb ik nu ook nog in mijn spotify list
6 - Leave - JoJo!!!
7 - This is love - Maroon 5
8 - Dragostea Din Tei - O-zone![]()
![]()
!!!!!
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:18 schreef Taexon het volgende:
6 - Leave - JoJo!!!
![]()
!!!!!
nou poepoe 2 jaar later maarquote:Op donderdag 25 april 2013 13:28 schreef Taexon het volgende:
1 - Ali B ik ben je zat
2 - Kliber Dansen
3 - Dj chuckie ballen tot we vallen
4 - Eminem D12 - My band
6 - Leave - JoJo!!!
![]()
!!!!!
9 - Tipsy - J-Kwon
10 - Nightrider theme remix
11 - Blood brothers - Papa Roach (Komt voor in Tonyhawk skater 2 en vond het daar een prachtnummer)
12 - May 16 - Lagwagon (Kwam ook voor in Tonyhawk skater)
13 - nog iets van tonyhawk ofzo
14 - Happy hardcore remix met een vleugje eminem ofzo![]()
![]()
15 - You - Bad religion
16 - Chihuahua - Los Locos <- HA BEAT THAT![]()
![]()
17 - Together forever - Hixxy and bananaman
18 - Fuck it - Eamon (mijn zus mocht dit nummer nooit luisteren omdat die het de hele dag door zong)
En wat is deze.. een top 20 met maar 18 nummers!!
Ach dit voor een 10 jarige.. ben trots op mezelf, want je hebt ook mensen die jaren later nog TokioHotel luisteren!!!!!!!!!!
Vergelijk een kind van 10 die in groep 6/7 zit eens met een eerste klasserquote:Op donderdag 25 april 2013 13:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou poepoe 2 jaar later maar
ja ok stop maarquote:Op donderdag 25 april 2013 13:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vergelijk een kind van 10 die in groep 6/7 zit eens met een eerste klasser![]()
zocht je die ja? Die is wel leukquote:Op donderdag 25 april 2013 13:36 schreef promisionxexposed het volgende:
I'm getting high of your loveeee
Eindelijk die zocht ik
ja, de hele ochtend zat hij in mijn kop en toen ik hem in de middag wilde luisteren was ik de tekst kwijtquote:
Zo vervelend is datquote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, de hele ochtend zat hij in mijn kop en toen ik hem in de middag wilde luisteren was ik de tekst kwijt
En net kwam hij opeens weer in mijn kop
Die ik net op WA zeiquote:
waar de neuk zoek jij op dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die ik net op WA zei
"Boer & vee. Iemand gedraagt zich als wegrennend schaap, de ander als rennende boer. Liefst mét zweep."
Hebben jullie morgen weer wat te doenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die ik net op WA zei
"Boer & vee. Iemand gedraagt zich als wegrennend schaap, de ander als rennende boer. Liefst mét zweep."
nee ik ben een te mak schaapquote:Op donderdag 25 april 2013 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hebben jullie morgen weer wat te doen
Nou niet op zo een spelletje ditdatquote:Op donderdag 25 april 2013 14:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar de neuk zoek jij op dan?
ahum zeesterquote:Op donderdag 25 april 2013 14:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik ben een te mak schaap
waar zoek je dan wel op dat je dat soort dingen krijgt?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou niet op zo een spelletje ditdat
Nee dat ook zeker niet hoorquote:
Jaja whatsappquote:Op donderdag 25 april 2013 14:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar zoek je dan wel op dat je dat soort dingen krijgt?
oh gelukkig maarquote:Op donderdag 25 april 2013 14:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dat ook zeker niet hoor
[..]
Jaja whatsapp
Makke schapen kan je ook wild makenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik ben een te mak schaap
Kan dat? Bij mij bleven ze slapen gvdquote:Op donderdag 25 april 2013 14:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Makke schapen kan je ook wild maken
Als ik je wild maak dan slaap je niet hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kan dat? Bij mij bleven ze slapen gvd
ja wat dat is toch zoquote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik je wild maak dan slaap je niet hoor
Je zei net zelf dat je een schaap was
Ja maar een mak schaap ben je ook echt niet hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 14:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wat dat is toch zodruk ben ik niet
ow toch nietquote:Op donderdag 25 april 2013 14:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar een mak schaap ben je ook echt niet hoor
nee ik bedoel het in het algemeen hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deel hier je seksleven deel1
Neequote:
Dit gaat niet alleen over seksquote:Op donderdag 25 april 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deel hier je seksleven deel1
Haha dan wil ik niet weten hoe hele rustige mensen dan zijn volgens jouquote:Op donderdag 25 april 2013 14:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dit gaat niet alleen over seks
Laat maar, dan heb ik zo mijn problemenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dit gaat niet alleen over seks
Dan wil ik niet weten hoe hele drukke mensen zijn volgens jouquote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha dan wil ik niet weten hoe hele rustige mensen dan zijn volgens jou
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat maar, dan heb ik zo mijn problemen
als ik aan medium druk denk denk ik aan peterquote:Op donderdag 25 april 2013 14:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe hele drukke mensen zijn volgens jou
Nee je bent gewoon kwa drukte etc normaal hoorperfect
Nee, Peter is gewoon niet normaal drukquote:Op donderdag 25 april 2013 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik aan medium druk denk denk ik aan peter
Hahaha ben soms bang dat ik te rustig ben ofzo
mwa peter is grappig druk, heel druk vind ik mensen die dan echt vreselijk irritant druk doen enzoquote:Op donderdag 25 april 2013 15:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee, Peter is gewoon niet normaal druk
Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor![]()
Klopt, Peter is niet vervelend drukquote:Op donderdag 25 april 2013 15:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa peter is grappig druk, heel druk vind ik mensen die dan echt vreselijk irritant druk doen enzo
Gelukkig maar
oh god dat mens weerquote:Op donderdag 25 april 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet niet welke drugs ze gebruikt maar ik wil het
!
haha hij is grappigquote:Op donderdag 25 april 2013 15:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, Peter is niet vervelend druk
Naja.. meestal dan![]()
omgquote:Op donderdag 25 april 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet niet welke drugs ze gebruikt maar ik wil het
!
okequote:
Morgen steel ik jouw billen weerquote:Op donderdag 25 april 2013 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
morgen doe je weer biltransplantatie ja?
vind je?quote:
ohquote:
jullie ruilen gewoon XD XDquote:Op donderdag 25 april 2013 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan heb ik geen billen meer
Nee die zijn dan weer mijn prive eigendom, dan moet je weer vragen of je er aan mag zitten etcquote:Op donderdag 25 april 2013 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan heb ik geen billen meer
Succesquote:
balenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
voel me nog steeds een dweil dus op bed liggen dan maar
2 weken op bed liggen dan maarquote:Op donderdag 25 april 2013 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
balenmaar je hebt tenminste vakantie
gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 april 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
voel me nog steeds een dweil dus op bed liggen dan maar
Ben er ook bang voorquote:Op donderdag 25 april 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we zullen volgende week vast vaak zat ijs eten
quote:
Ik weet het, heb het ook meegemaakt en het is kut maar toch heel bijzonder en interessant hoe ze dat kunnen doen enzoquote:Op donderdag 25 april 2013 16:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup, was wel apart om te zien hoe dat gaat met slaapmidden in die doos spuiten en prikje daarna etc
Apart maar interessantik ben raar en te nieuwsgierig en vind alles interessant..
#strugglesquote:Op donderdag 25 april 2013 16:55 schreef badschaap het volgende:
zelfs me waterkoeler kan me proc niet onder de 38 graden krijgen zo warm ist ;P
Ach joh, ik zit rond de 60 graden hierquote:Op donderdag 25 april 2013 16:55 schreef badschaap het volgende:
zelfs me waterkoeler kan me proc niet onder de 38 graden krijgen zo warm ist ;P
haha maar pe proc loopt nog stock en normaal zitte rond de 27 graden dus tis wel erg warm ;pquote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach joh, ik zit rond de 60 graden hier
hoe zie je dat dan? #durfttevragenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach joh, ik zit rond de 60 graden hier
http://www.piriform.com/speccyquote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe zie je dat dan? #durfttevragen
thanksquote:Op donderdag 25 april 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.piriform.com/speccy
wat is dat programma? ben ook wel benieuwd naar cpu en bendequote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef Taexon het volgende:
ik denk dat ik beter mijn laptop even uit kan zetten
en morgen maar weer even openmaken!
[ afbeelding ]
Dat is gamebooster, niet boeiend voor jou eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is dat programma? ben ook wel benieuwd naar cpu en bende
Laptops zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef Taexon het volgende:
ik denk dat ik beter mijn laptop even uit kan zetten
en morgen maar weer even openmaken!
[ afbeelding ]
Wat zegt ie bij cpu?quote:
oh wilde net overal op gaan drukken, flauw weerquote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is gamebooster, niet boeiend voor jou eigenlijk
Download maar speedfan, alleen niet op alles gaan drukken in het programma
http://www.almico.com/speedfan449.exe
daar zie je gelijk alles ook
Ja al die verleidelijke knopjesquote:Op donderdag 25 april 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh wilde net overal op gaan drukken, flauw weer
godsammequote:Op donderdag 25 april 2013 17:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja al die verleidelijke knopjes
Ik heb ook altijd moeite met niet aan knopjes te zitten
Ja watquote:
Mijn laptop krijgt het gewoon heet van mequote:Op donderdag 25 april 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laptops zijn altijd wat warmer, maar Taex, damn.
zal even pic makenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laptops zijn altijd wat warmer, maar Taex, damn.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Snap er alleen niks van
Nee is gewoon goed, die van mij is enorm slecht en brandgevaarlijk eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 17:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dacht zal wel slecht zijn
haha ik wil de temperatuur van de pc van beneden niet weten denk ikquote:Op donderdag 25 april 2013 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee is gewoon goed, die van mij is enorm slecht en brandgevaarlijk eigenlijk
Er staat geen temp. Bij je processorquote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Snap er alleen niks van
hoe krijg ik dat wel te zien dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er staat geen temp. Bij je processor
Maar de rest is heel erg prima, alles goed dus
ligt er aan waar sensors zitten, maar je processor zal niet zoveel verschillen denkquote:Op donderdag 25 april 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe krijg ik dat wel te zien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |