Ja, boeien wie of wat je gaat doenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw hier hebben we eigenlijk geen smoes nodig..
Ik zeg altijd gewoon we gaan naar boven, en anders gaan we altijd zodra we afgeruimd hebben na het eten gelijk lekker naar boven
Mhaw gaatquote:
Nee maakt ze inderdaad niks uit, mijn kamer = mijn prive terreinquote:Op donderdag 25 april 2013 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, boeien wie of wat je gaat doen![]()
Naast mij niet en nu?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef badschaap het volgende:
Der zit nu exht n leuk meisje naast me
SNEL VOEL AAN HAAR KUTquote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef badschaap het volgende:
Der zit nu exht n leuk meisje naast me
Ja toen die keer dat jij snel naar boven rende en ik nog beneden stond bij je moederquote:Op donderdag 25 april 2013 12:24 schreef promisionxexposed het volgende:
We gaan naar boven!
Wat gaan jullie doe dan?
WEET IK VEEL
Ja zo ben ik je weetquote:
Aah balenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw gaat
Om 16:00 een van mijn ratten laten inslapen, en de andere dan maar morgen naar de opvang
met jou?
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:27 schreef Taexon het volgende:
Godverdomme ik ga nog steeds helemaal stuk om mijn buurvrouw op facebook vrijdag
[ afbeelding ]
hahah herrieschopper jijquote:Op donderdag 25 april 2013 12:27 schreef Taexon het volgende:
Godverdomme ik ga nog steeds helemaal stuk om mijn buurvrouw op facebook vrijdag
[ afbeelding ]
ja ik denk je loopt wel achter me aanquote:Op donderdag 25 april 2013 12:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja toen die keer dat jij snel naar boven rende en ik nog beneden stond bij je moeder![]()
[..]
Ja zo ben ik je weet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |