Ja presentatie zelf is het probleem niet. Mijn commucatieve vaardigheden zijn alleen zeer slechtquote:Op donderdag 25 april 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een dag vantevoren samenvattingen opzoeken op scholieren.com
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef conversaties tussen mijn ma en pa ook niet te lezen hoor
inb4 FOK!-autist.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:23 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja presentatie zelf is het probleem niet. Mijn commucatieve vaardigheden zijn alleen zeer slecht
nee maar serieus mijn ma hoeft geeneen van mijn gesprekken te lezen imoquote:
Ja dat sowieso. Mijn broertje ging in mijn whapp in kijken en 's avonds tijdens het eten elke meisjesnaam opnoemenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar serieus mijn ma hoeft geeneen van mijn gesprekken te lezen imoprive is prive
Well then...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:26 schreef Taexon het volgende:
Ik weet dat Prom niet verwekt is tijdens de afwas
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:26 schreef Taexon het volgende:
Ik weet dat Prom niet verwekt is tijdens de afwas
hahaha awkwardquote:Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Mijn broertje ging in mijn whapp in kijken en 's avonds tijdens het eten elke meisjesnaam opnoemen
Was een week ofzo geleden, gourmetten. En omdat ik nogal moe was sloegen 3 biertjes behoorlijk door. Mijn vader had ook genoeg wijntjes opquote:
kut manquote:Op donderdag 25 april 2013 11:35 schreef Taexon het volgende:
Waarom is de dierenarts altijd in gesprek als ik hem nodig heb
En alle andere dierenartsen hier zijn oplichters
hahaha grappigquote:Op donderdag 25 april 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was een week ofzo geleden, gourmetten. En omdat ik nogal moe was sloegen 3 biertjes behoorlijk door. Mijn vader had ook genoeg wijntjes op
Anyway, ze weten van FOK! en de twee meets die ik heb gehad
Ben er al jaren niet geweest dus geen ideequote:Op donderdag 25 april 2013 11:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kut man
Hebben jullie een inloopspreekuur daar of niet?
Ja het is zeker beter maar toch blijft het sneuquote:Op donderdag 25 april 2013 11:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben er al jaren niet geweest dus geen idee
Maar net gebeld alles uitgelegd etc en om 16:00 kan muis worden ingeslapen
Beter voor het beestje
De arme schatquote:Op donderdag 25 april 2013 11:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben er al jaren niet geweest dus geen idee
Maar net gebeld alles uitgelegd etc en om 16:00 kan muis worden ingeslapen
Beter voor het beestje
nee echt sneuquote:Op donderdag 25 april 2013 11:50 schreef Taexon het volgende:
bah en voor Fret dan ook kijken hoe en wat omdat ik het al helemaal sneu vind om haar dan alleen te laten... vinden ratten niet leuk ditdat
omg inderdaad jaquote:Op donderdag 25 april 2013 12:09 schreef Taexon het volgende:
Waarom weet ik nu al dat het eerste wat Peter gaat zeggen is "Nu kunnen jullie ratjes kijken niet meer als smoes gebruiken"
Muziek luisteren dan maarquote:Op donderdag 25 april 2013 12:09 schreef Taexon het volgende:
Waarom weet ik nu al dat het eerste wat Peter gaat zeggen is "Nu kunnen jullie ratjes kijken niet meer als smoes gebruiken"
Naw hier hebben we eigenlijk geen smoes nodig..quote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muziek luisteren dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |