dankquote:
Ik troost je welquote:Op donderdag 25 april 2013 10:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Huilen
En mijn favoriete conciërge gaat vandaag met pensioen
omg ik heb ook 10 uur geslapen, boksquote:Op donderdag 25 april 2013 10:34 schreef supersof het volgende:
Ik werd gewoon vanzelf om 9 uur wakker. tien uur geslapen, heerlijk
woowow meant to be !!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omg ik heb ook 10 uur geslapen, boks
whaat!!!! niet te geloven!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wowowow ik werd ook 9 uur wakker
slok slok slok.quote:
Gewoon geen vrienden hebben, werkt primaquote:Op donderdag 25 april 2013 11:02 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar
Stress als iemand mijn telefoon pakt om een plaatje beter te bekijken!!
De ouders van prom pakken ook altijd je telefoon als je een plaatje laat zienquote:Op donderdag 25 april 2013 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon geen vrienden hebben, werkt prima
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
De ouders van prom pakken ook altijd je telefoon als je een plaatje laat zien!
Maar gelukkig zorg ik altijd dat er geen vreemde dingen bij staan
alleen mn ma doet datquote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
De ouders van prom pakken ook altijd je telefoon als je een plaatje laat zien!
Maar gelukkig zorg ik altijd dat er geen vreemde dingen bij staan
Ja dat klopt inderdaad, je pa geef ik hem altijd zonder problemenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alleen mn ma doet datmaar die zie ik nog wel in staat om verder te kijken
mijn pa moet het gewoon van dichterbij zien anders kan hij het niet lezen
herkenbare struggle is herkenbaarquote:Op donderdag 25 april 2013 11:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat klopt inderdaad, je pa geef ik hem altijd zonder problemen
Maar als ik hem aan je ma geef dan huil ik van binnenook al weet ik dat ze toch niet zomaar verder zou kijken op mijn telefoon
NEE DAT MAG ZE INDERDAAD NIETquote:Op donderdag 25 april 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
herkenbare struggle is herkenbaar![]()
Ik denk godsamme je ziet het toch wel als ik hem vasthou en dan denkt ze weer dat ze iets niet mag zien ofzo
Ik vrees ook voor mijn leven als zij meekijkt en er komt een whatsapp binnenquote:
Ik wil het allemaal niet wetenquote:
Een dag vantevoren samenvattingen opzoeken op scholieren.comquote:Op donderdag 25 april 2013 11:19 schreef badschaap het volgende:
Bleh vandaag nk pw verneukt en morgen boekbespreking waar ik echt geen zin in heb
ik hoef conversaties tussen mijn ma en pa ook niet te lezen hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |