De synoniemen voor seks worden steeds aparter. ''Verbouwing''quote:Op donderdag 25 april 2013 12:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die halve verbouwing is in een minuutje gebeurt als ik dat wil hoor
Naw die verbouwing is tafeltje opzij en matras op de grond tussen de kast en de bankquote:Op donderdag 25 april 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De synoniemen voor seks worden steeds aparter. ''Verbouwing''
Tevens als het binnen een halve minuut kan heb je een probleem
nee we leggen het matras op de grond zodat hij chiller voor de tv ligt maar dat ding is zwaar en vervelend vasthoudenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De synoniemen voor seks worden steeds aparter. ''Verbouwing''
Tevens als het binnen een halve minuut kan heb je een probleem
Valt wel mee, is makkelijk te doenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee we leggen het matras op de grond zodat hij chiller voor de tv ligt maar dat ding is zwaar en vervelend vasthouden
Jaaquote:Op donderdag 25 april 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ze ook hoe je moet typen?
Daarom verplaats ik hem ook altijdquote:Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het maar een vervelend ding
oud, oud oudquote:Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als jij een frikandel was, was jij een frikandel speciaal
haha dat plaatje heb ik nogquote:Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als jij een frikandel was, was je een frikandel speciaal
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef Taexon het volgende:
Oke ga nooit CD"s luisteren die je een jaar of 6 geleden hebt gemaakt etc
KOMT DIE DAN HE, KOMT DIE DAN HE!
dat hoef ik niet te horen neequote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef Taexon het volgende:
Oke ga nooit CD"s luisteren die je een jaar of 6 geleden hebt gemaakt etc
KOMT DIE DAN HE, KOMT DIE DAN HE!
Ik heb een boot wil je ook niet horenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te horen nee
kloptquote:Op donderdag 25 april 2013 13:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb een boot wil je ook niet horen!
hahahahquote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef Taexon het volgende:
"Joeys top 20 CD 2004"
Dit gaat wat wordenben benieuwd wat voor meuk er op staat aangezien ik toen 10 was
Ja toen wist ik als enige in het huis hier hoe je cd's moest branden etc
Nummer 1 is ali b ik ben je zatquote:
Van sommige nummers vergeet je de tekst ook gewoon nietquote:Op donderdag 25 april 2013 13:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nummer 1 is ali b ik ben je zat
Die was toen net uit
even verder luisteren.. wel erg ken bijna het hele nummer nog uit mijn hoofd
Rip hem even en upload hem ofzoquote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef Taexon het volgende:
"Joeys top 20 CD 2004"
Dit gaat wat wordenben benieuwd wat voor meuk er op staat aangezien ik toen 10 was
NEE ECHT NIETquote:Op donderdag 25 april 2013 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rip hem even en upload hem ofzo
hahahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef Taexon het volgende:
"Joeys top 20 CD 2004"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |