Ja altijd tochquote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahah herrieschopper jij
je rende bijnaquote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik denk je loopt wel achter me aan![]()
Ja sowieso
jaquote:Op donderdag 25 april 2013 12:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja altijd toch
[..]
je rende bijna
en ook echt ineens uit het niets
Hij was er nietquote:
quote:
Weet ze ook hoe je moet typen?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef badschaap het volgende:
Hahah da meiske wwet wel hoe je n pc moet molestereb
Alsnog ik knipperde en je was wegquote:Op donderdag 25 april 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja
Nee helemaal niet ik zei al kom we gaan naar boven
hahaha wat een meiske xdxdxdquote:Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef badschaap het volgende:
Hahah da meiske wwet wel hoe je n pc moet molestereb
nee gvd !!!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien zie je hem niet meer, klinkt kut enzo, maarja.
Genoeg leuke jongens
Open dan een topic over hem, misschien zit ie wel op FOK!quote:
het liefst sprint je naar boven zodra je binnen komtquote:
Ja ik mis die kattensmileys hier gvdquote:Op donderdag 25 april 2013 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het liefst sprint je naar boven zodra je binnen komtgvd die kattensmiley kwam nu goed van pas
Nee valt wel mee hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 12:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik mis die kattensmileys hier gvd
Maar zo erg is het nou ook weer nietuhh denk ik
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee valt wel mee hoor
Snap het ook wel maar het zit altijd zo chill met je op de bank en dan ben ik te lui om op te staan
true, na een halve verbouwing ditdatquote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar maar maar boven kan je liggen, is ook chill ditdat
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Open dan een topic over hem, misschien zit ie wel op FOK!!
Die halve verbouwing is in een minuutje gebeurt als ik dat wil hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true, na een halve verbouwing ditdat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |