Awhquote:Op donderdag 25 april 2013 09:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
slome dag gaat sloom
Gefeliciteerd met je verjaardag
haha jawel, heb gewoon heel erg veel zin in vakantie vrijdagmiddagquote:
Vanmiddag vakantiequote:Op donderdag 25 april 2013 09:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha jawel, heb gewoon heel erg veel zin in vakantie vrijdagmiddag
Al cadeaus gehad?
maak me maar jaloersquote:Op donderdag 25 april 2013 09:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vanmiddag vakantie
Nee nog geen cadeaus gehad en dat blijft zo
Ja doe ik ook welquote:Op donderdag 25 april 2013 09:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maak me maar jaloers
Had ik maar een tijdmachine tududududu
Hoezo?
Dat blijkt maar weer hequote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel
Uhm, ik kreeg altijd wat geld van m'n ouders en opa en oma, maar dit jaar krijg ik helemaal niks dus dan houdt het op hé
Hehequote:Op donderdag 25 april 2013 09:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer he
Hmm oke wel jammer mja, als je je maar jarig voelt
Hmm oke wel jammer opzichquote:Op donderdag 25 april 2013 09:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe
Nee ik voel me niet jarig, ik heb eigenlijk nog nooit m'n verjaardag gevierdm'n opa is vandaag ook jarig en morgen m'n broer en die hebben voorrang dus
@ Tax: Thanks!
moggequote:Op donderdag 25 april 2013 09:24 schreef Taexon het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd Toto![]()
Mogguh, dag gaat lang duren zegt mijn gevoel
Ja dat wel maar goedquote:Op donderdag 25 april 2013 09:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hmm oke wel jammer opzich
Verder alles goed?
moe ook al heb ik 10 uur geslapen hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar goed
Mwah, nog steeds verkouden en hoesten![]()
Met jou, op de lange dag na?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |