Wat oudere informatie: - 05-2013quote:Nieuws | 24 april 2013 -
Call of Duty: Ghosts is zojuist per ongeluk aangekondigd en komt 5 november
Nieuws | 29 april 2013 -
Call of Duty: Ghosts draait naar verluidt op een nieuwe engine en wordt deze week officieel aangekondigd.
Nieuws | 1 mei 2013 -
Call of Duty: Ghosts komt 5 november, krijgt next-gen versies en wordt volledig onthuld tijdens het Xbox-evenement.
Dan krijgen we dus de versie te zien voor de nieuwe Xbox, dat kan niet anders. Het spel ligt op 5 november in ieder geval alvast in de winkels voor PC, Xbox 360 en PlayStation 3. Volgens Polygon komt de game dan ook uit voor PS4 en de nieuwe Xbox. Die moeten dan natuurlijk wel al verschenen zijn, wat Sony of Microsoft nog helemaal niet officieel hebben aangekondigd.
Infinity Ward, de studio achter de Modern Warfare-reeks, ontwikkelt het spel. Het draait op een nieuwe engine, zoals retailer Tesco eerder al gelekt had. Hieronder vinden jullie alvast de teaser, met veel maskers en nog meer mysterie. Op naar 21 mei dan maar!
Update: Het kan bijna niet meer missen. Inmiddels is er een pre-order-advertentie opgedoken die ook Call of Duty: Ghosts noemt. Het spel zou 5 november uit moeten komen.quote:Art- Covers":
Preciesquote:Op donderdag 25 april 2013 10:13 schreef Elan het volgende:
Jammer, had een mooie debuuttitel kunnen zijn voor de nieuwe console(s) die in december verschijnen.
Er komen spellen uit voor beide generaties eind dit jaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:14 schreef danny081 het volgende:
Zoiets had ik ook gehoord. Maar toch heb ik er mijn twijfels bij. Lijkt me niet zo slim om vlak voor de release van de next gen consoles nog een grote game uit te brengen. Vooral niet omdat de 360 en ps3 games niet meer te spelen zijn op de nieuwe consoles. Dus dan koopt het publiek of ghosts en geen next gen console, of een next gen console en geen ghosts.
beter doet iedereen het laatstequote:Op donderdag 25 april 2013 10:14 schreef danny081 het volgende:
Zoiets had ik ook gehoord. Maar toch heb ik er mijn twijfels bij. Lijkt me niet zo slim om vlak voor de release van de next gen consoles nog een grote game uit te brengen. Vooral niet omdat de 360 en ps3 games niet meer te spelen zijn op de nieuwe consoles. Dus dan koopt het publiek of ghosts en geen next gen console, of een next gen console en geen ghosts.
Waarom beter? Hoeveel consoles zijn er al verkocht van de huidige generatie?quote:
Zal wel zo'n Battlefield fanboy zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 10:21 schreef djbosanac het volgende:
[..]
Waarom beter? Hoeveel consoles zijn er al verkocht van de huidige generatie?
En hoeveel zullen er verkocht worden op het moment dat ze in die kwartaal gaan releasen?
Zie je waar ik naar toe wil? , waarom zou je geld mislopen als het ook zo kan ...
Never change a winning teamquote:Op donderdag 25 april 2013 10:40 schreef denizZ30 het volgende:
MW4
MW3 was copy van MW2 en MW4 wordt copy van MW2 en MW3
Als ze mw4 nou alleen ghost of zo zouden noemen zou ik het misschien halen dan schat ik dat het geen copy is van een vorige spel.
Ontwikkelaars (en voornamelijk uitgevers denken niet meer zoveel aan de consument.)quote:Op donderdag 25 april 2013 10:22 schreef danny081 het volgende:
Ik ben er echt bang voor dat degene die zeggen dat spellen voor beide consoles uitkomen, en ze gewoon een poort maken, gelijk krijgen. Game industrie begint helaas steeds meer op voetbal te lijken, waar geld ook veel belangrijker is dat het spel. Jammer
ik zou graag willen dat de makers van die cod shit geld mislopen dan maken ze misschien geen nieuwe volgend jaarquote:Op donderdag 25 april 2013 10:21 schreef djbosanac het volgende:
[..]
Waarom beter? Hoeveel consoles zijn er al verkocht van de huidige generatie?
En hoeveel zullen er verkocht worden op het moment dat ze in die kwartaal gaan releasen?
Zie je waar ik naar toe wil? , waarom zou je geld mislopen als het ook zo kan ...
Dus jij als bedrijf zijnde will je eigen bedrijf ten grond in stampen ?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:30 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik zou graag willen dat de makers van die cod shit geld mislopen dan maken ze misschien geen nieuwe volgend jaar
Dat klopt, maar kijk hoeveel mensen er nog online zijn. Op zijn meest 500.000 tegelijk op de XBOX terwijl dat bij MW3 tegen de 1 miljoen aanlag. Dat houdt dus wel in dat het spel niet in de smaak valt bij de vaste spelers en al velen het hebben opgegeven in BO2 en iets anders zijn gaan doen. Ze zullen dus wel met iets goeds op de proppen moeten komen want weer een faalspel en ze gaan veel geld verliezen!quote:Op vrijdag 26 april 2013 06:06 schreef djbosanac het volgende:
[..]
Dus jij als bedrijf zijnde will je eigen bedrijf ten grond in stampen ?
Serieus zou jij gewoon een bedrijf runnen en geen geld willen verdienen?
Beide consoles x320/ps3 zijn bij elkaar meer dan 160.000.000 units verkocht. Reken maar uit.
Hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken. Voor een tientje upgraden!quote:Activision has announced inclusion of Call of Duty: Ghosts in a series of upgrade programs designed to help simplify the transition into the next generation for Call of Duty fans. These programs are completely optional and allow fans who purchase Call of Duty: Ghosts on the current generation to upgrade to a next generation copy at a discounted price!
For Xbox 360 players, Amazon and GameStop have announced upgrade programs allowing Xbox 360 players to upgrade to an Xbox One copy of Call of Duty: Ghosts for a limited time for $10.
For PlayStation 3 players, anyone who purchases a copy of Call of Duty: Ghosts can upgrade to a PlayStation 4 version for a limited time for the suggested retail price of $10, 10¤, or £10, depending on their territory. More details about this program will be shared in the coming weeks.
In addition, for a limited time players will also be able to bring all of their Season Pass Content and in-game progress with them to the next gen, within a console family, at no additional charge.
Je moet aan de speed zitten wil je dit volgen want het gaat echt achterlijk snel. Bij het volgende filmpje vanaf de 19de minuut zie je ook gameplay.quote:
Er is heel veel gameplay alquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:17 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Je moet aan de speed zitten wil je dit volgen want het gaat echt achterlijk snel. Bij het volgende filmpje vanaf de 19de minuut zie je ook gameplay.
Het lijkt erop dat je kan teleporteren of zoiets. Lijkt me eigenlijk niks aan.
Ik weet niet wat je bedoeld. Zit op mijn werk en kan filmpjes heel slecht zienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:34 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Weet je hoe het zit met dat teleporteren?
quote:Its a new CTF style mode called Blitz where when you capture the flag you teleport back to your spawn.
Ja precies. Daar zijn ook al filmpjes van.quote:
Als ik hem al ga halen dan speel ik toch alleen TDM of FFA. Maar ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja precies. Daar zijn ook al filmpjes van.
Hoog Camp risico volgens Tmartn
Ik speel bijna alleen maar HQ maar volgens mij is die weg in Ghosts.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:47 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Als ik hem al ga halen dan speel ik toch alleen TDM of FFA. Maar ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk.
Dat zou zuur voor je zijn. Dan haal je hem zeker ook niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik speel bijna alleen maar HQ maar volgens mij is die weg in Ghosts.
jawel. Vermaak me nog wel genoeg uurtjes. Steeds minder maar nog genoegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:55 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dat zou zuur voor je zijn. Dan haal je hem zeker ook niet?
Dat is blitz en best cool.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:34 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Weet je hoe het zit met dat teleporteren?
Woef!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is blitz en best cool.
Cranked lijkt me nog leuker. Niets campen, gasten opzoeken anders kaboom
Ik heb alleen ordinaire capture the flag gespeeld op gamescom, maar ondanks dat ik geen diehard CoD-player ben was het uitstekend vermaak. Vooral de hont als killstreak is erg grappig
Leuk om te lezen dat ik niet vergeten ben.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.ausgamers.com/features/read/3350029
O o BzP kan niet meer quickscopen in Ghosts. Al wil ik het eerst zien voor ik het daadwerkelijk geloof
One love mijn broederquote:Op maandag 9 september 2013 15:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat ik niet vergeten ben.
Ik ga eerst eens bij die maat van me (khebvuurnodig) spelen, en dan denk ik nog niet dat ik hem koop.quote:Op maandag 9 september 2013 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
One love mijn broeder
Ga jij hem kopen?
Skyrim is dan ook een leuk spel itt Quickscope Ops 2quote:Op maandag 9 september 2013 15:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens bij die maat van me (khebvuurnodig) spelen, en dan denk ik nog niet dat ik hem koop.
Als ik tegenwoordig COD aanzet dan kun je er op rekenen dat een half uur later skyrim ofzo weer aanstaat.
BO2 was leuk, tot ik een pijl in mn knie kreegquote:Op maandag 9 september 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Skyrim is dan ook een leuk spel itt Quickscope Ops 2
BF IV en dit is niet te vergelijken met elkaar. Imho. CoD is gewoon Hollywoodstyle-actie, en dan ook flink over-the-top (zie plaatje van hont hierboven). De multiplayer vond ik zeker weten tof, dat kun je ook lezen in mijn preview.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef Iwanius het volgende:
Weet je, ik heb heel erg het gevoel dat al deze games die nu uitkomen als een soort opwarmertje dienen voor het echte grote werk, te weten Battlefield IV.
Nee die hond was de chopper aan het besturen en wordt eruit gegooid door een vijand.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:29 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
De Call Of Duty Hont haalt een fucking chopper neer!
Toppertje hoor
Sounds plausiblequote:Op woensdag 11 september 2013 09:34 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Nee die hond was de chopper aan het besturen en wordt eruit gegooid door een vijand.
BF is ook zo over the top als wat.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
BF IV en dit is niet te vergelijken met elkaar. Imho. CoD is gewoon Hollywoodstyle-actie, en dan ook flink over-the-top (zie plaatje van hont hierboven). De multiplayer vond ik zeker weten tof, dat kun je ook lezen in mijn preview.
18 november geloof ik. (negeert keihard de TTquote:Op woensdag 11 september 2013 10:00 schreef Godtje het volgende:
Wanneer is de release van Hont? Mus buy
Ik ga hem expres voor ps3 kopen zodat ik hem een week daarna voor weinig voor ps4 kan kopen.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
18 november geloof ik. (negeert keihard de TT)
Precies. En ik denk dat de PS3 naar boven gaat en dan kan ik daar ook nog eens knallen voor een jaar.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
Een klein maandje later dus, maar de boel is toch over te zetten, dus dat is iig geen probleem. Hoef je niet weer opnieuw te beginnen in multiplayer.
Daarnaast hebben ze bij Activision/ Infinity Ward zelf al bekend gemaakt dat bij COD Ghosts de hoogste graphics komen in tegenstelling tot mw3 mw2 etc.. Waar de versie van de pc gelijk was aan de console versiequote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:36 schreef Godtje het volgende:
Vanwege dat soort gezeik console. Fuck pc gaming.
Waarnaast?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:02 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Daarnaast hebben ze bij Activision/ Infinity Ward zelf al bekend gemaakt dat bij COD Ghosts de hoogste graphics komen in tegenstelling tot mw3 mw2 etc.. Waar de versie van de pc gelijk was aan de console versie
Ik ga hem wel kopen. Maar dan wel pas bij de ps4.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:27 schreef vaagjunior het volgende:
Nog 20 dagenIemand al overtuigd door alle info en filmpjes?
Ik ga hem zeker kopen, voor pcquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:27 schreef vaagjunior het volgende:
Nog 20 dagenIemand al overtuigd door alle info en filmpjes?
PC hier zie dmquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik ga hem zeker kopen, voor pcwie nog meer voor pc?
Makkelijke omruil die 20 euro kost bedoel je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:41 schreef Godtje het volgende:
CoD komt er vast. vast ook voor de PS3 met die makkelijke omruil voor de PS4.
Of de PS4 er komt op release na uitstel watch dogs....
Volgens mij een tientje. Maar die jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Makkelijke omruil die 20 euro kost bedoel je?
waar dan? ik weet alleen van game mania, daar is het 20. voor 10 euro koop ik hem misschien ook wel eerderquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij een tientje. Maar die ja
Het is $10 volgens sony. Het gaat ook om de PSN versie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
waar dan? ik weet alleen van game mania, daar is het 20. voor 10 euro koop ik hem misschien ook wel eerder
oh nice! tnxs. voor 10 euro/dollar koop ik hem 5sept wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is $10 volgens sony. Het gaat ook om de PSN versie.
Lijkt me sterk dat die er 20euro van maken. Ik ga uit van 10 euro
http://blog.us.playstatio(...)-their-ps4-versions/
Je bent bijna een maand te laat!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oh nice! tnxs. voor 10 euro/dollar koop ik hem 5sept wel.
quote:
Eerste deel ben ik het met je eens,quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:49 schreef Roces18 het volgende:
Net besteld. Had de vorige overgeslagen want die zag er echt gaar uit. Die kleuren die gebruikt werden en die mappenEn veel te veel extra dingen erom heen. Call of Duty 4 was nog het beste, gewoon uav, airstrike , helicopter. En de rest moest je allemaal zelf doen
Maar al die assault + support streaks ( Overpowerd of niet) zitten er nog steeds in, ook heb je nog de keuze uit 30 perks , waar het er bij cod 4 ook minder waren. Die tijd komt nooit meer terug denk..quote:
Die streaks waaruit je dingen krijgt zoals airstrike enz, vind ik inderdaad overpowered. Een paar dingen is leuk, maar in call of duty heb je meteen twintig verschillende. Een beetje overdreven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:18 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Maar al die assault + support streaks ( Overpowerd of niet) zitten er nog steeds in, ook heb je nog de keuze uit 30 perks , waar het er bij cod 4 ook minder waren. Die tijd komt nooit meer terug denk..
Waar heb je m trouwens voor besteld?quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:49 schreef Roces18 het volgende:
Net besteld. Had de vorige overgeslagen want die zag er echt gaar uit. Die kleuren die gebruikt werden en die mappenEn veel te veel extra dingen erom heen. Call of Duty 4 was nog het beste, gewoon uav, airstrike , helicopter. En de rest moest je allemaal zelf doen
Call of duty heeft een bepaalde sfeer die andere games niet hebben en met hopelijk de dedicated servers (heb je weer meer een gevoel van mensen die je beter kent dan constant in random potjes te zijn). Daarnaast is het lekker snel spelen dus als je een half uurtje over hebt kan ik dit spelen. Spellen zoals battlefield en gta en dergelijke heb je veel meer tijd voor nodig om te spelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:25 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Waar heb je m trouwens voor besteld?
Ik bedoelde eigenlijk voor welke console/PC?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Call of duty heeft een bepaalde sfeer die andere games niet hebben en met hopelijk de dedicated servers (heb je weer meer een gevoel van mensen die je beter kent dan constant in random potjes te zijn). Daarnaast is het lekker snel spelen dus als je een half uurtje over hebt kan ik dit spelen. Spellen zoals battlefield en gta en dergelijke heb je veel meer tijd voor nodig om te spelen.
ps3quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:30 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk voor welke console/PC?
PC :p hopelijk dalen de systeemeisen nog anders ben ik genaaitquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ps3(was eerst van plan bf4 te halen, maar is maar 12 vs 12 dus kan net zo goed cod halen
) en jij dan?
Er zijn nieuwe pcs te kopen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:43 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
PC :p hopelijk dalen de systeemeisen nog anders ben ik genaait
Klopt, nja hoef dan alleen een upgrade kit te kopen van 300 euro maar alsnog, heb daar momenteel niet echt geld voor..quote:
Twee PS3's!quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:47 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Klopt, nja hoef dan alleen een upgrade kit te kopen van 300 euro maar alsnog, heb daar momenteel niet echt geld voor..
Er schijnt minder lagg te zijn met Deticated Servers + Theater mode is eruit gehaald (quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is er eigenlijk al nieuws geweest wat wel goed was over COD Ghosts?
Dedicated servers die ze gaan verhuren noem ik geen goed nieuws.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:00 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Er schijnt minder lagg te zijn met Deticated Servers + Theater mode is eruit gehaald ()
Cancelen? Je krijgt wel de limited edition bij PU, wat dat ook mag zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:46 schreef Roces18 het volgende:
Overigens een lekkere deal bij de PU als je nog moet bestellen. Jaar abbo + Ghosts voor console of PC voor 50 euro![]()
Helaas had ik hem al besteld...
Heeft zo zijn voor en nadelen. Ik vind het wel een pluspunt omdat je dan vaak met dezelfde mensen speelt en zo bouw je toch een beetje een band opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dedicated servers die ze gaan verhuren noem ik geen goed nieuws.
PU vind ik een waardeloos blad, en die limited edition geloof ik ook niet zo veel van.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Cancelen? Je krijgt wel de limited edition bij PU, wat dat ook mag zijn.
Dat hele gebeuren ging al bijna mis bij BF3 en die community is nog redelijk volwassenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heeft zo zijn voor en nadelen. Ik vind het wel een pluspunt omdat je dan vaak met dezelfde mensen speelt en zo bouw je toch een beetje een band op
Ah, ik speel nog vaak COD 4 vanwege de dedicated servers, gewoon omdat je vaker met hun hebt gespeeld is het ook leuker (imho)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hele gebeuren ging al bijna mis bij BF3 en die community is nog redelijk volwassen
Denk je dat Activision dom isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef over_hedge het volgende:
Waar staat dat je servers kan huren?
Nee. Maar ben gewoon benieuwd hoe je aan deze info komt of dat het iets is wat je zelf verzint/denktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat Activision dom is
Dat is gewoon logisch nadenken of denk je nou echt dat Activision dit buitenkansje onbenut laat? Want dan ben je wel heel erg naïefquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Maar ben gewoon benieuwd hoe je aan deze info komt of dat het iets is wat je zelf verzint/denkt
Dus het is iets wat je denkt en niet concreet is. dankje dat wilde ik weten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is gewoon logisch nadenken of denk je nou echt dat Activision dit buitenkansje onbenut laat? Want dan ben je wel heel erg naïef
Het is nog niet officieel bevestigd door Activision dat klopt. Echter zijn de geruchten wel erg sterk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus het is iets wat je denkt en niet concreet is. dankje dat wilde ik weten.
Oke. Had nog van iemand anders dit gerucht gehoord. Opzich zou er ook niks mis mee zijn. Mits dat betekend dat je dus zelf kan kiezen in welke server je gaat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is nog niet officieel bevestigd door Activision dat klopt. Echter zijn de geruchten wel erg sterk.
Ik ga deze meuk niet meer kopen na de debacles die MW3 en BO2 waren. Heel misschien pik ik hem nog wel op volgend jaar voor de next gen maar die kans is miniem want dan heb je ook nog eens Titanfall en BF4.
Die eigen servers zijn niet leuk omdat je waarschijnlijk alleen maar kleine kut maps komt, je het goed doet de server eigenaar je er gewoon uitgooit en je waarschijnlijk allemaal kut regels krijgt bij iedere server waar je je aan moet houden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Had nog van iemand anders dit gerucht gehoord. Opzich zou er ook niks mis mee zijn. Mits dat betekend dat je dus zelf kan kiezen in welke server je gaat.
En ik speel hem over 5 weken lekker op mijn ps4.
Er zullen ook genoeg servers zijn die wel aan je eisen doen. En dan ga je gewoon vaak op die server spelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die eigen servers zijn niet leuk omdat je waarschijnlijk alleen maar kleine kut maps komt, je het goed doet de server eigenaar je er gewoon uitgooit en je waarschijnlijk allemaal kut regels krijgt bij iedere server waar je je aan moet houden.
Dat hele server huren heeft bijna BF3 verneukt en dat is nog een redelijk volwassen community bij COD kan dit alleen maar fout gaan tenzij je bereid bent er geld in te pompen en je eigen servertje te huren.
Dan moet die server wel online blijven en dat is nooit het geval. Bij BF3 had je ook goede servers maar dan was je weer een half uur bezig met zoeken en dan moest je nog het geluk hebben dat de mod geen eikel was en je kickte omdat je hem een keer neer schootquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zullen ook genoeg servers zijn die wel aan je eisen doen. En dan ga je gewoon vaak op die server spelen.
Was bij cod 4 ook. Want die speelde ik op de pc. Altijd wel een leuke server te vinden. En ook genoeg kut servers met 24/7 kleine kut maps. Maar daar kies je dan zelf voor.\
Maar eerst maar eens zien of je servers kan huren.
Ik heb bf3 niet zo veel gespeeld dus zou het niet weten. Maar dat zal best.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet die server wel online blijven en dat is nooit het geval. Bij BF3 had je ook goede servers maar dan was je weer een half uur bezig met zoeken en dan moest je nog het geluk hebben dat de mod geen eikel was en je kickte omdat je hem een keer neer schoot
Ik ook, als ik hem kan spelen.. waarschijnlijk moet ik eerst mijn PC gaan upgraden voor ongeveer 300 euro..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:56 schreef Koenani het volgende:
na tijdje weer veel mw3 gespeeld te hebben, omdat bo2 pure aids is door alleen nog maar quickscopers of ragequitters, verheug ik me wel op deze game!
Denk dat een stuk minder mensen hem kunnen spelen, maar dat de game wel gewoon goed in elkaar gaat zitten.. tenzij hij wel goed geoptimaliseerd is en je hem met een iets lagere computer dan deze minimale eisen misschien wel kan spelenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:22 schreef rubbels het volgende:
Ik hoor mensen zeggen dat de pc-versie door de hoge eisen slecht geoptimaliseerd en een baggerproduct gaat worden. Wat denken jullie hiervan?
(kan hem wel draaien hoor maar gewoon benieuwd)
Laten we het hopenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:23 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Denk dat een stuk minder mensen hem kunnen spelen, maar dat de game wel gewoon goed in elkaar gaat zitten.. tenzij hij wel goed geoptimaliseerd is en je hem met een iets lagere computer dan deze minimale eisen misschien wel kan spelen
Bij BF3 kon je ook pas wat later je eigen servers huren kan goed zijn dat ze dit ook bij cod doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb bf3 niet zo veel gespeeld dus zou het niet weten. Maar dat zal best.
Ghost komt over 2 weken al uit en is nog niks bekend over dat je servers kan huren, dus ik vraag me echt af of dat wel kan. En wat ze wel zeiden is dat het spel voor jou kiest of je in een dedicated server komt of dat je in een normale server komt zoals het altijd al was. Ligt er aan welke de beste connectie geeft.
Het zijn twee hele andere soorten spellen, en om elke keer een discussie uit te lokkenquote:
Don't shoot the messenger.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het zijn twee hele andere soorten spellen, en om elke keer een discussie uit te lokken![]()
obvious troll
Gast, donder aub op uit dit topic. Jij bent een fanboy pur sang. En stop met je eeuwige uitlokken. Het is gewoon triest.quote:
Hey, rustig man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gast, donder aub op uit dit topic. Jij bent een fanboy pur sang. En stop met je eeuwige uitlokken. Het is gewoon triest.
Dat is nogal watquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:39 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
cod is 49gb om te installeren voor de consoles iig, pc weet ik niet
Ik weet dat WOW zo'n 25 GB en GTA V is iets van 8? terwijl deze mappen honderd keer zo groot zijn en geavanceerder. Dus geen idee hoe ze aan die 50GB komen , maar ik lig er niet wakker van. Een nieuwe console van nu en de gemiddelde pc beschikken allemaal wel over 500GB en het is niet alsof je twintig verschillende games speelt elke week.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:00 schreef Catkiller het volgende:
Lijkt mij dat dat voor de PS3 en Xbox 360 wel heel wat minder is. Of ze moeten komen met 30 mappen bij release of iets in die richting.
BO 2 is 7,5 GB volgens Xbox Live Marketplace en elke map pack is onder de 2 GB dus, ik weet niet of paar borden die je om kan schieten en een hond die rond rent de andere 25 GB gaat zijn. Of er zitten 1000 camo's in die je moet installeren ook al wil je ze niet, dat tikt ook aan natuurlijk.
Lijkt mij sterk dat ze op de oude consoles van 7,6 GB (Xbox) en 15,6 GB (PS3) 49 GB kunnen maken met een nieuw deel. Drie keer zo veel vergeleken met de PS3 versie van BO II en zes keer zo veel vergeleken met de Xbox 360 versie van BO II.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik weet dat WOW zo'n 25 GB en GTA V is iets van 8? terwijl deze mappen honderd keer zo groot zijn en geavanceerder. Dus geen idee hoe ze aan die 50GB komen , maar ik lig er niet wakker van. Een nieuwe console van nu en de gemiddelde pc beschikken allemaal wel over 500GB en het is niet alsof je twintig verschillende games speelt elke week.
Pre-order staat al een maand of 2quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef Iwanius het volgende:
Maar om even een zijstap te maken. Hoeveel animo is er hier om de nieuwe BF4 te kopen?( als er überhaupt animo is)
Ik wil hem best maar niet met 12 vs 12. Dat is te weinig. Dus haal hem pas als ik de ps4 ooit heb.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef Iwanius het volgende:
Maar om even een zijstap te maken. Hoeveel animo is er hier om de nieuwe BF4 te kopen?( als er überhaupt animo is)
en dan? Dan vraag je het 3 dubbelen voor?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:18 schreef byah het volgende:
mocht je deze game deze week al willen hebben (xbox/ps3), let me know.
Voeg mij naar toe op Steam!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:54 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga hem voor de Pc halen. Mijn vuilnisbakkenrig draait BF3 vloeiend, Black Ops 2 op 90+ fps als het druk is.
Moet goedkomen.
En mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:28 schreef rubbels het volgende:
Op dinsdag 29 oktober 2013 11:54 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga hem voor de Pc halen. Mijn vuilnisbakkenrig draait BF3 vloeiend, Black Ops 2 op 90+ fps als het druk is.
Moet goedkomen.
Voeg mij naar toe op Steam!
Alleen die van Engels.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand als ik van black ops 2 de mappacks heb gekocht of ik dan al die bestanden moet downladen en installeren of maar een enkele. Want er staan volgen mij verschillende talen tussen. Het is op de ps3 btw
Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik dat het echt vet kon worden maar die aliens zien er niet uit en ze bewegen echt gay.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:41 schreef over_hedge het volgende:
http://www.gamespot.com/v(...)nction/2300-6415837/
Ik vind het er best leuk uit zien eigenlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:03 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik dat het echt vet kon worden maar die aliens zien er niet uit en ze bewegen echt gay.
En dan maandag iedereen furieus omdat die postbode nog niet is geweest. Mijne komt vast pas om 3 uur ofzo die puta.quote:
Daarom niet pre orderen maar gewoon zelf ophalen bij de media markt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En dan maandag iedereen furieus omdat die postbode nog niet is geweest. Mijne komt vast pas om 3 uur ofzo die puta.
Dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daarom niet pre orderen maar gewoon zelf ophalen bij de media markt.
Hij komt pas dinsdag uit dusja verwacht hem dan ook niet op maandagquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En dan maandag iedereen furieus omdat die postbode nog niet is geweest. Mijne komt vast pas om 3 uur ofzo die puta.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daarom niet pre orderen maar gewoon zelf ophalen bij de media markt.
Xboxquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:28 schreef DSS24 het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)aad-720p-op-xbox-one
Ik wilde het net posten..... Met BF4 trekt de One ook al aan het kortste eind met 720P.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:28 schreef DSS24 het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)aad-720p-op-xbox-one
Ik zou het liefst ook willen dat COD weer wordt zoals tijdens BO1 maar ik ben bang dat het nooit meer zo gaat worden en die rotzooi van IW is al helemaal diep triest op MW1 naquote:
Het schijnt dat de rollen zijn omgedraaid nu. De One is lastiger voor te ontwikkelen dan de PS4.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:58 schreef DSS24 het volgende:
Maar hoe is dit mogelijk? Je zou toch denken dat een console die 9 jaar later op de markt komt games wel op 1080 kan afspelen.
Hmm ben toch benieuwd of al de fuckups de aanhangers van Xbox doet verschuiven naar PS4….quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het schijnt dat de rollen zijn omgedraaid nu. De One is lastiger voor te ontwikkelen dan de PS4.
Ow ik haal hem gewoon voor de pc Dinsdag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:19 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Hmm ben toch benieuwd of al de fuckups de aanhangers van Xbox doet verschuiven naar PS4….
Anyway ik was van plan COD niet te kopen dit jaar maar krijg toch wel weer jeuk
Als goede speler kan je noobs toch wel aan met je skills alleen mag ik hopen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat ik nou geweldig zou vinden is eindelijk weer eens een COD met fatsoenlijke mappen zonder poes pas. Deze game is zo noobfriendly geworden dat het pijnljik is voor goede spelers.
Zolang er dingen zoals de 870, EMP nades, quicksopers en riotshield campers in de game zitten is het niet te doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als goede speler kan je noobs toch wel aan met je skills alleen mag ik hopen?
http://cod-ghosts.com/201(...)o-say-infinity-ward/quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang er dingen zoals de 870, EMP nades, quicksopers en riotshield campers in de game zitten is het niet te doen.
Eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
http://cod-ghosts.com/201(...)o-say-infinity-ward/
Dat zeggen ze ook al drie versies en quickscopen is elke versie makkelijkerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
En als ze een klein ding patchen zoals bij BO2 dan worden alle kinderen boos en gaan ze janken op twitterquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook al drie versies en quickscopen is elke versie makkelijker
Dat is sowieso gelogen, ging prima @ Gamescon.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
En geef ze eens ongelijk waarom zou je 40% van je potentiële kopers tegen je in het harnas jagenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is sowieso gelogen, ging prima @ Gamescon.Of ze moeten het inmiddels gepatched hebben, maar dat betwijfel ik.
Dat moet je ook niet doen. Je moet games kunnen starten zonder snipers, zonder tubes, gun games only. Al zijn de noobtubers redelijk uitgestorven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En geef ze eens ongelijk waarom zou je 40% van je potentiële kopers tegen je in het harnas jagen
Hehe.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En geef ze eens ongelijk waarom zou je 40% van je potentiële kopers tegen je in het harnas jagen
Ja, dat is nu wel de planning jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:19 schreef HostiHawaii het volgende:
Dan speel je 's avonds net als de rest.
Ik snap je vraag niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:29 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is de hardened editie voor de ps3 en xbox360 op voorraad bij bol.com.voor 18.00 uur besteld morgen in huis
best duidelijke vraag. Waarom er staat dat je het spel morgen krijgt terwijl hij dinsdag pas uitkomt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:02 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet.
Waarom is hij op voorraad, of waarom word hij morgen verzonden?
NEED INPUT!
Je kan er zelf toch wel vanuit gaan dat dat pas vanaf de release date geldt? Domme webmasters ook bij Bol.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:29 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is de hardened editie voor de ps3 en xbox360 op voorraad bij bol.com.voor 18.00 uur besteld morgen in huis
Opeens ingeroosterd hier voor woensdag, donderdag en motherfucking vrijdag. Van 9 tot 6quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:36 schreef over_hedge het volgende:
Fuuu! Ik zou dinsdag vrij zijn. Nu moet ik opeens toch werken.
Wat vond je van de bf4 beta?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/ghosts2
http://www.ustream.tv/channel/visual-gibs
Matig hoor..
Uiteraardquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Giester het volgende:
Iemand hem al gehosselt? Schijnbaar ligt hij al in sommige winkels.
.... je snapt zelf toch ook wel dat de live streams die je nu ziet nog niet next gen zijn..quote:Op zondag 3 november 2013 10:38 schreef PalmRoyale het volgende:
Even een live stream bekeken van wat multiplayer gameplay en ik moet zeggen dat BO2 er beter uit ziet. Goed gedaan IW met je next gen graphicsWat zijn het toch een stel enorme prutsers
Liever het niveau van mw3 dan van bo2. Want die was pas kut.quote:Op zondag 3 november 2013 12:58 schreef PalmRoyale het volgende:
Dat snap ik zeker, het zijn beelden van de PS3 en Xbox 360. Maar zelfs dan zouden de geclaimde verbeteringen betere kwaliteit dan BO2 graphics moeten opleveren maar dat doen ze niet. BO2 ziet er beter uit. Zelfs met hun nieuwe engine (die niet echt een nieuwe engine is) krijgt IW het niet voor elkaar om het er beter uit te laten zien, dat is toch echt wel heel zielig. Het is hoog tijd dat IW van COD wordt gehaald en plaats maakt voor een betere ontwikkelaar. Ze zijn nog maar een schaduw van wat IW was met West en Zampella aan het hoofd.
Ook leuk trouwens, het is bevestigd dat quickscoping in Ghosts zit ondanks dat Rubin eerder zei dat het niet meer mogelijk zou zijn zoals voorheen. Nog een reden voor mij om het niet te kopen. Hoe meer ik te weten kom hoe meer het duidelijk wordt dat ze vast zitten op het niveau van MW3. Meer zit er blijkbaar niet in bij IW.
Ik vind BO2 vele malen beter. De pc ondersteuning en anti-cheat van 3arc is ook veel beter.quote:Op zondag 3 november 2013 13:00 schreef over_hedge het volgende:
Liever het niveau van mw3 dan van bo2. Want die was pas kut.
Dat is idd boeiend omdat ze zo trots zijn op hun "nieuwe" engine en de verbeteringen die die zou brengen. Los daarvan is het toch echt hoog tijd dat COD een echte sprong voorwaarts maakt qua graphics. Het is verdomme 2013 en dit is het beste wat ze voor elkaar kunnen krijgen, dat is toch fucking lachwekkend.quote:En lekker boeiend hoe het er uit ziet. Gaat om de gameplay. En dat ziet er gewoon goed uit.
pre order ongeannuleerdquote:
Je verwacht het ook gewoon niet hequote:
Is het echt zo bagger weer? Ik dacht gelezen te hebben dat de graphics voor next gen tegenvallen maar current gen helemaal top was..quote:Op zondag 3 november 2013 10:38 schreef PalmRoyale het volgende:
Even een live stream bekeken van wat multiplayer gameplay en ik moet zeggen dat BO2 er beter uit ziet. Goed gedaan IW met je next gen graphicsWat zijn het toch een stel enorme prutsers
Ah, jij bent zo'n quickscoping sukkeltje die zonder aim assist nog geen muur kan raken.Schaam jij je niet dat je zonder de game exploit die quickscoping mogelijk maakt geen ruk voorstelt?quote:
Wat ik heb gezien vind ik niet echt bijzonder. BO2 ziet er beter uit.quote:Op zondag 3 november 2013 18:27 schreef eight het volgende:
[..]
Is het echt zo bagger weer? Ik dacht gelezen te hebben dat de graphics voor next gen tegenvallen maar current gen helemaal top was..
Ik speel geen games met aim assist.quote:Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n quickscoping sukkeltje die zonder aim assist nog geen muur kan raken.Schaam jij je niet dat je zonder de game exploit die quickscoping mogelijk maakt geen ruk voorstelt?
Gewoon niet spelen dat is de enige oplossingquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef over_hedge het volgende:
laatste week weer wat mw3 zitten doen. Maar tering wat zitten er opeens veel hackers![]()
allemaal onzichtbare mensen
Dat dus![]()
![]()
![]()
Och nog een dagje om me aim weer beetje goed te krijgen en dan ghost spelen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon niet spelen dat is de enige oplossing
En er dan ook nog geld mee vangenquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef over_hedge het volgende:
laatste week weer wat mw3 zitten doen. Maar tering wat zitten er opeens veel hackers![]()
allemaal onzichtbare mensen
Dat dus![]()
![]()
![]()
Heb je toch niet nodig het is COD.quote:Op zondag 3 november 2013 22:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Och nog een dagje om me aim weer beetje goed te krijgen en dan ghost spelen.
Nou eigenlijk welquote:Op zondag 3 november 2013 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig het is COD.
Springen en schieten is veel fijner dan dropshottenquote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou eigenlijk welgta had het echt verneukt
de eerste paar potjes was mijn aim echt super kut. Maar is nu wel weer terug ja. Nu me zelf maar eens dropshot aan het aanleren. Eigenlijk nooit echt gebruikt.
Als je recht op iemand afloopt niet? Dat spring je als nog in zijn vizierquote:Op zondag 3 november 2013 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Springen en schieten is veel fijner dan dropshotten
Je bent veel sneller weer aan het straven naderhand dat is het grote voordeelquote:Op zondag 3 november 2013 23:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je recht op iemand afloopt niet? Dat spring je als nog in zijn vizier
Lekkor!quote:Op maandag 4 november 2013 10:32 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren als zwanenzang nog even Prestige level 3 behaald met Black Ops 2.
Laat maar komen!
Ik op de PC, G..... Als ik hem al kan vinden...quote:Op maandag 4 november 2013 10:50 schreef Giester het volgende:
[..]
Lekkor!
Ik ga vanavond loesoe op die ding!
Word waarschijnlijk toch allemaal gereset vanaf morgen, dus ach...quote:Op maandag 4 november 2013 13:18 schreef over_hedge het volgende:
Zag net iemand in een live stream met 180 kills en was level 60.Nu al hackers dus. Of misschien niet eens hacken maar glitchen.
OP heb je altijd in het begin.quote:
Denk het niet. Was vorige jaren ook niet geloof ik. Niet dat het me uitmaakt of iemand levels glitchquote:Op maandag 4 november 2013 13:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Word waarschijnlijk toch allemaal gereset vanaf morgen, dus ach...
Daarbij hoef je bij dat soort gasten niet bang te zijn dat ze je neermaaien, glitchers hebben 0,0 skill.
Lang leve pc's, vac of andere hack detectors. Nooit een modded lobby meegemaakt in BO1 en 2 op de PC. Bij consoles is dat wel anders.quote:Op maandag 4 november 2013 13:23 schreef Lastpost het volgende:
Lang leve de omgebouwde consoles die gewoon online kunnen, begreep op een ander forum dat menig 'hack' gewoon praktisch 1 op 1 overgezet kon worden naar de huidige versie. Maar even wachten op de nieuwe consoles dan maar.
pc is juist het erge met hacks van allemaalquote:Op maandag 4 november 2013 13:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Lang leve pc's, vac of andere hack detectors. Nooit een modded lobby meegemaakt in BO1 en 2 op de PC. Bij consoles is dat wel anders.
Lijkt me heerlijk, deden van de week toevallig een potje MW3 en buiten allerlei gekleurde teksten die m'n beeld vulde zag ik mensen vliegen, 1080 no scope kills (5 in een seconde of 10) en een gozer die doodleuk een stuk of 50 granaten in 1 keer weet te gooien.quote:Op maandag 4 november 2013 13:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Lang leve pc's, vac of andere hack detectors. Nooit een modded lobby meegemaakt in BO1 en 2 op de PC. Bij consoles is dat wel anders.
Bij mw3 wel. Allemaal onzichtbare mensenquote:
Ik heb nooit wat gehad. Behalve kut verbindingen. Maar dat was standard bij MW3.quote:Op maandag 4 november 2013 13:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij mw3 wel. Allemaal onzichtbare mensenSnap alleen de lol daar niet van. Dan ga je 40-0 omdat je onzichtbaar bent. Goed hoor
Nee sorry.quote:Op maandag 4 november 2013 13:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
pc is juist het erge met hacks van allemaal
Weet ik veel waarom jij pc bent gaan spelen. Maar als er een hack is is het voor pc stuk makkelijker om te installeren dan op een xbox of ps3 omdat je dan een modded console moet hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 13:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee sorry.Waarom denk je dat ik op PC ben gaan spelen? Juist, veeeeeeel minder pubers met hacktools etc. Feit.
Ga nu maar spelenquote:Op maandag 4 november 2013 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat gehad. Behalve kut verbindingen. Maar dat was standard bij MW3.
Bij de laatste soms lag switchers.
Als er 1 spel nooit meer in de PS3 komt is het wel MW3. Lagging kut game.quote:Op maandag 4 november 2013 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ga nu maar spelenAls je 5 potjes doet zit er sowieso wel 1tje tussen die onzichtbaar is. Je hebt het alleen vaak niet door. Want in de killcam zie je hem wel gewoon.
Pc heeft anti cheat en dat hebben consoles niet omdat men wel dacht dat die platformen waterdicht zouden zijn. Go figure.quote:Op maandag 4 november 2013 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom jij pc bent gaan spelen. Maar als er een hack is is het voor pc stuk makkelijker om te installeren dan op een xbox of ps3 omdat je dan een modded console moet hebben.
al zijn er op de xbox wel veel meer hackers dan op de ps3.
Jij speelt zeker geen MW3 die door IW is gemaakt?? Ga jij maar eens proberen 5 keer Ground War te joinen, dan kom je sowieso al 4 van de 5 potjes (als het niet 5 is) een hacker tegenquote:Op maandag 4 november 2013 13:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee sorry.Waarom denk je dat ik op PC ben gaan spelen? Juist, veeeeeeel minder pubers met hacktools etc. Feit.
Voor mij is het een feit als een platformjump al genoeg is om mezelf te ontdoen van cheaters.quote:Op maandag 4 november 2013 14:03 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Jij speelt zeker geen MW3 die door IW is gemaakt?? Ga jij maar eens proberen 5 keer Ground War te joinen, dan kom je sowieso al 4 van de 5 potjes (als het niet 5 is) een hacker tegenVervolgens ga je naar 6v6 Domination Kill Confirmed etc , ook allerlei verschillende hackers.. van aimbot tot hacked lobby's tot prestige hacks
Kom met echte feiten man
ik kan al weken niet meer wachten tot Ghosts.. Op MW3 zitten constant hackers.. misschien bij BO en BO2 minder, maar BO2 is dan ook een KUT spel..
Blops serie heb ik niet gespeeld, of nja alleen free weekends. Maar ik denk dat tryarch sowieso een betere cheatengine heeft dan Infinity Ward, waardoor Ghosts denk ook weer gevoelliger zal worden voor hackers als ze niet gebanned worden.quote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Voor mij is het een feit als een platformjump al genoeg is om mezelf te ontdoen van cheaters.
MW3 heb ik niet meer dan 50 uur gespeeld omdat het digitale diaree was. BLOPS 1 en (in mindere mate) 2 vond ik veel leuker, maarja ieder zijn ding.
Dat op consoles meer gehacked word in blops 2 dan op de pc is gewoon zo. Ik zie het toch zelf of ben ik achterlijk en stekeblind?
Dat is de optie waar ik voor ga.quote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef HostiHawaii het volgende:
of ben ik achterlijk en stekeblind?
Die eerste klopt nog wel, maar die 2e nee......quote:Op maandag 4 november 2013 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de optie waar ik voor ga.
Maar het zal me ook tegelijk aan mijn reet roesten. Als jij er plezier in hebt dan is het prima
Ik heet weer anders op Steam, btw.....quote:Op maandag 4 november 2013 14:12 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Blops serie heb ik niet gespeeld, of nja alleen free weekends. Maar ik denk dat tryarch sowieso een betere cheatengine heeft dan Infinity Ward, waardoor Ghosts denk ook weer gevoelliger zal worden voor hackers als ze niet gebanned worden.
quote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik heet weer anders op Steam, btw.....Was Hugh zat.....
Heb al een gameplay gezien van iemand die een KEM strike haaltquote:Op maandag 4 november 2013 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Zit livestreams te kijken. Echt niemand haalt tot nu toe hoge killstreaks. Beetje jammer want ben er wel benieuwd naar
Je kan hem al pre-loaden hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef vaagjunior het volgende:
[..]gelukkig heb ik je in me lijst en kan ik terug kijken wat je vorige namen waren
ik speel Ghosts morgen pas om 21:30
Stage + nog downloaden
Koop m niet via steam :p maar mediamarkt, omdat goedkoper + ik heb een cadeaucard van 10 euro dus kost ie voor mij nog maar 40 euroquote:Op maandag 4 november 2013 14:21 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je kan hem al pre-loaden hoor.
Dixons verkoopt hem al voor 44 euro. Just sayin'quote:Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Koop m niet via steam :p maar mediamarkt, omdat goedkoper + ik heb een cadeaucard van 10 euro dus kost ie voor mij nog maar 40 eurovind ik toch ff wat beter dan 60 euro op steam..
Jep maar ben pas na half 6 klaar met stage xD pas na 6 uur in de stad.. winkels dicht behalve Mediamarkt :pquote:Op maandag 4 november 2013 14:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dixons verkoopt hem al voor 44 euro. Just sayin'
Ah zo, ik rijd na werk even langs Leidschendam om hem op te pikken.quote:Op maandag 4 november 2013 14:25 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Jep maar ben pas na half 6 klaar met stage xD pas na 6 uur in de stad.. winkels dicht behalve Mediamarkt :p
Nja heb m gepreorderd bij Mediamarkt dus dan ben ik er zeker vanquote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ah zo, ik rijd na werk even langs Leidschendam om hem op te pikken.
Wat kost hij bij Media dan?quote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Nja heb m gepreorderd bij Mediamarkt dus dan ben ik er zeker vanis hier bij me stage ook een dixons in de stad maar dan heb ik die free map niet :p boeiend dan maar iets duurder
50 - cadeau bon van 10 euro betaal ik dus 40 euro, bij dixons zou ik dus 34 euro betalen ofzo :pquote:
Morgenquote:Op maandag 4 november 2013 14:55 schreef Roypsv het volgende:
bij de bartsmit kan ik hem nog niet halen hoor. weet iemand waar ik hem al wel kan halen omgeving eindhoven?
haha ja morgen sowieso, maar ik dacht misschien heeft iemand hem al ergens kunnen bemachtigen in eindhovenquote:
Dat gebeurt niet met COD , omdat de grote winkels al een nachtopening hebben kunnen andere winkels het niet maken..quote:Op maandag 4 november 2013 14:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha ja morgen sowieso, maar ik dacht misschien heeft iemand hem al ergens kunnen bemachtigen in eindhoven
ga ik hem vanacht wel halenquote:Op maandag 4 november 2013 15:00 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet met COD , omdat de grote winkels al een nachtopening hebben kunnen andere winkels het niet maken..
Komen haten in dit topicquote:
ik wil ook spelen gvdquote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef Champy het volgende:
Livestream Xbox360:
http://nl.twitch.tv/skizzouk
channel is offline gehaald nuquote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef Champy het volgende:
Livestream Xbox360:
http://nl.twitch.tv/skizzouk
zit er een remake van terminal in ghosts???!!!quote:Op maandag 4 november 2013 16:13 schreef HostiHawaii het volgende:
GVD zie net Strikezone, het loading plaatje laat een kopie van de kiosk zien uit de map Terminal van BO2 (het winkeltje met de trap aan beide zijden) met wat andere textures....
Als dit de trend is ga ik hem niet halen.
Rehash eerder zo te zien. Rest van de map is wel geheel anders zie ik. Geluid van guns klinkt lekker.quote:Op maandag 4 november 2013 16:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zit er een remake van terminal in ghosts???!!!
jammer ik vond terminal de beste mapquote:Op maandag 4 november 2013 16:15 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Rehash eerder zo te zien. Rest van de map is wel geheel anders zie ik. Geluid van guns klinkt lekker.
Terminal en Encore zijn beestenmaps.quote:Op maandag 4 november 2013 16:15 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jammer ik vond terminal de beste map
Veel mensen klagen over de grootte van de maps.. maar voor wat ik zag valt dat wel meequote:Op maandag 4 november 2013 16:34 schreef HostiHawaii het volgende:
Die stream is wel cool, kan ik de maps even bestuderen.
Ground war, dat waren toch big party games?quote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Veel mensen klagen over de grootte van de maps.. maar voor wat ik zag valt dat wel meeen PC heeft ground war dus dan maakt het nog minder uit
9 vs 9 ja. Komt op de ps4 en xbox one ook weer gelukkig.quote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ground war, dat waren toch big party games?
Best wel triestquote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef PalmRoyale het volgende:
Als je minder dan 6 gig ram hebt start het spel niet eens op![]()
Wat een enorme falers daar bij IW. BF4, Metro, Crysis 3 draaien allemaal prima op max settings met 4 gig en Ghosts zou 6 gig nodig hebben?
[ afbeelding ]
Wat gewoon in de sys req staat dus dan ben je nogal dom als je het wel gaat proberenquote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef PalmRoyale het volgende:
Als je minder dan 6 gig ram hebt start het spel niet eens op
Ja, maar die sys req zijn echt belachelijk hoog....quote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat gewoon in de sys req staat dus dan ben je nogal dom als je het wel gaat proberen
Uhmmm ja. Maar dat weet je voor je het gaat proberen. En hoog hoog...quote:Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, maar die sys req zijn echt belachelijk hoog....
BF4, Metro, Crysis 3 en vele andere spellen hebben minimale vereisten maar laten je wel gewoon spelen als je daar onder zit.quote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat gewoon in de sys req staat dus dan ben je nogal dom als je het wel gaat proberen
Dat is pas gek als het een minimale vereiste is. Daarom is het het minimum.quote:Op maandag 4 november 2013 22:14 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
BF4, Metro, Crysis 3 en vele andere spellen hebben minimale vereisten maar laten je wel gewoon spelen als je daar onder zit.
Ik ga met 2/3 andere vrienden in de avond spelen. Je mag best mee doen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:41 schreef Timmos het volgende:
Hier nog PS3 teams/partys die iemand erbij kunnen gebruiken vanaf morgenochtend?
Snel dood viel mij ook op ja. Om de hoek dood gaan nog niet zoveel gezien.quote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
5 minuten stream gekeken en wat mij direct opvalt is dat je instant dood bent en dat je vaak dood gaat om hoeken
Ik zag het 4 keer in die paar minuten streamquote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Snel dood viel mij ook op ja. Om de hoek dood gaan nog niet zoveel gezien.
Ga er zo eens opletten. Welke kijk je? Want die van tmartn enzo hebben 50k kijkers. Kan me best voorstellen dat hun internet het nu zwaar heeftquote:Op maandag 4 november 2013 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zag het 4 keer in die paar minuten streamMaar goed misschien zijn de dedicated servers nog niet online en scheelt dat wat.
Dat is niet hoe internet werkt.quote:Op maandag 4 november 2013 23:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat hun internet het nu zwaar heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |