Er schijnt minder lagg te zijn met Deticated Servers + Theater mode is eruit gehaald (quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is er eigenlijk al nieuws geweest wat wel goed was over COD Ghosts?
Dedicated servers die ze gaan verhuren noem ik geen goed nieuws.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:00 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Er schijnt minder lagg te zijn met Deticated Servers + Theater mode is eruit gehaald ()
Cancelen? Je krijgt wel de limited edition bij PU, wat dat ook mag zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:46 schreef Roces18 het volgende:
Overigens een lekkere deal bij de PU als je nog moet bestellen. Jaar abbo + Ghosts voor console of PC voor 50 euro![]()
Helaas had ik hem al besteld...
Heeft zo zijn voor en nadelen. Ik vind het wel een pluspunt omdat je dan vaak met dezelfde mensen speelt en zo bouw je toch een beetje een band opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dedicated servers die ze gaan verhuren noem ik geen goed nieuws.
PU vind ik een waardeloos blad, en die limited edition geloof ik ook niet zo veel van.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Cancelen? Je krijgt wel de limited edition bij PU, wat dat ook mag zijn.
Dat hele gebeuren ging al bijna mis bij BF3 en die community is nog redelijk volwassenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heeft zo zijn voor en nadelen. Ik vind het wel een pluspunt omdat je dan vaak met dezelfde mensen speelt en zo bouw je toch een beetje een band op
Ah, ik speel nog vaak COD 4 vanwege de dedicated servers, gewoon omdat je vaker met hun hebt gespeeld is het ook leuker (imho)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hele gebeuren ging al bijna mis bij BF3 en die community is nog redelijk volwassen
Denk je dat Activision dom isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef over_hedge het volgende:
Waar staat dat je servers kan huren?
Nee. Maar ben gewoon benieuwd hoe je aan deze info komt of dat het iets is wat je zelf verzint/denktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat Activision dom is
Dat is gewoon logisch nadenken of denk je nou echt dat Activision dit buitenkansje onbenut laat? Want dan ben je wel heel erg naïefquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Maar ben gewoon benieuwd hoe je aan deze info komt of dat het iets is wat je zelf verzint/denkt
Dus het is iets wat je denkt en niet concreet is. dankje dat wilde ik weten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is gewoon logisch nadenken of denk je nou echt dat Activision dit buitenkansje onbenut laat? Want dan ben je wel heel erg naïef
Het is nog niet officieel bevestigd door Activision dat klopt. Echter zijn de geruchten wel erg sterk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus het is iets wat je denkt en niet concreet is. dankje dat wilde ik weten.
Oke. Had nog van iemand anders dit gerucht gehoord. Opzich zou er ook niks mis mee zijn. Mits dat betekend dat je dus zelf kan kiezen in welke server je gaat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is nog niet officieel bevestigd door Activision dat klopt. Echter zijn de geruchten wel erg sterk.
Ik ga deze meuk niet meer kopen na de debacles die MW3 en BO2 waren. Heel misschien pik ik hem nog wel op volgend jaar voor de next gen maar die kans is miniem want dan heb je ook nog eens Titanfall en BF4.
Die eigen servers zijn niet leuk omdat je waarschijnlijk alleen maar kleine kut maps komt, je het goed doet de server eigenaar je er gewoon uitgooit en je waarschijnlijk allemaal kut regels krijgt bij iedere server waar je je aan moet houden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Had nog van iemand anders dit gerucht gehoord. Opzich zou er ook niks mis mee zijn. Mits dat betekend dat je dus zelf kan kiezen in welke server je gaat.
En ik speel hem over 5 weken lekker op mijn ps4.
Er zullen ook genoeg servers zijn die wel aan je eisen doen. En dan ga je gewoon vaak op die server spelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die eigen servers zijn niet leuk omdat je waarschijnlijk alleen maar kleine kut maps komt, je het goed doet de server eigenaar je er gewoon uitgooit en je waarschijnlijk allemaal kut regels krijgt bij iedere server waar je je aan moet houden.
Dat hele server huren heeft bijna BF3 verneukt en dat is nog een redelijk volwassen community bij COD kan dit alleen maar fout gaan tenzij je bereid bent er geld in te pompen en je eigen servertje te huren.
Dan moet die server wel online blijven en dat is nooit het geval. Bij BF3 had je ook goede servers maar dan was je weer een half uur bezig met zoeken en dan moest je nog het geluk hebben dat de mod geen eikel was en je kickte omdat je hem een keer neer schootquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zullen ook genoeg servers zijn die wel aan je eisen doen. En dan ga je gewoon vaak op die server spelen.
Was bij cod 4 ook. Want die speelde ik op de pc. Altijd wel een leuke server te vinden. En ook genoeg kut servers met 24/7 kleine kut maps. Maar daar kies je dan zelf voor.\
Maar eerst maar eens zien of je servers kan huren.
Ik heb bf3 niet zo veel gespeeld dus zou het niet weten. Maar dat zal best.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet die server wel online blijven en dat is nooit het geval. Bij BF3 had je ook goede servers maar dan was je weer een half uur bezig met zoeken en dan moest je nog het geluk hebben dat de mod geen eikel was en je kickte omdat je hem een keer neer schoot
Ik ook, als ik hem kan spelen.. waarschijnlijk moet ik eerst mijn PC gaan upgraden voor ongeveer 300 euro..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:56 schreef Koenani het volgende:
na tijdje weer veel mw3 gespeeld te hebben, omdat bo2 pure aids is door alleen nog maar quickscopers of ragequitters, verheug ik me wel op deze game!
Denk dat een stuk minder mensen hem kunnen spelen, maar dat de game wel gewoon goed in elkaar gaat zitten.. tenzij hij wel goed geoptimaliseerd is en je hem met een iets lagere computer dan deze minimale eisen misschien wel kan spelenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:22 schreef rubbels het volgende:
Ik hoor mensen zeggen dat de pc-versie door de hoge eisen slecht geoptimaliseerd en een baggerproduct gaat worden. Wat denken jullie hiervan?
(kan hem wel draaien hoor maar gewoon benieuwd)
Laten we het hopenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:23 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Denk dat een stuk minder mensen hem kunnen spelen, maar dat de game wel gewoon goed in elkaar gaat zitten.. tenzij hij wel goed geoptimaliseerd is en je hem met een iets lagere computer dan deze minimale eisen misschien wel kan spelen
Bij BF3 kon je ook pas wat later je eigen servers huren kan goed zijn dat ze dit ook bij cod doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb bf3 niet zo veel gespeeld dus zou het niet weten. Maar dat zal best.
Ghost komt over 2 weken al uit en is nog niks bekend over dat je servers kan huren, dus ik vraag me echt af of dat wel kan. En wat ze wel zeiden is dat het spel voor jou kiest of je in een dedicated server komt of dat je in een normale server komt zoals het altijd al was. Ligt er aan welke de beste connectie geeft.
Het zijn twee hele andere soorten spellen, en om elke keer een discussie uit te lokkenquote:
Don't shoot the messenger.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het zijn twee hele andere soorten spellen, en om elke keer een discussie uit te lokken![]()
obvious troll
Gast, donder aub op uit dit topic. Jij bent een fanboy pur sang. En stop met je eeuwige uitlokken. Het is gewoon triest.quote:
Hey, rustig man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gast, donder aub op uit dit topic. Jij bent een fanboy pur sang. En stop met je eeuwige uitlokken. Het is gewoon triest.
Dat is nogal watquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:39 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
cod is 49gb om te installeren voor de consoles iig, pc weet ik niet
Ik weet dat WOW zo'n 25 GB en GTA V is iets van 8? terwijl deze mappen honderd keer zo groot zijn en geavanceerder. Dus geen idee hoe ze aan die 50GB komen , maar ik lig er niet wakker van. Een nieuwe console van nu en de gemiddelde pc beschikken allemaal wel over 500GB en het is niet alsof je twintig verschillende games speelt elke week.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:00 schreef Catkiller het volgende:
Lijkt mij dat dat voor de PS3 en Xbox 360 wel heel wat minder is. Of ze moeten komen met 30 mappen bij release of iets in die richting.
BO 2 is 7,5 GB volgens Xbox Live Marketplace en elke map pack is onder de 2 GB dus, ik weet niet of paar borden die je om kan schieten en een hond die rond rent de andere 25 GB gaat zijn. Of er zitten 1000 camo's in die je moet installeren ook al wil je ze niet, dat tikt ook aan natuurlijk.
Lijkt mij sterk dat ze op de oude consoles van 7,6 GB (Xbox) en 15,6 GB (PS3) 49 GB kunnen maken met een nieuw deel. Drie keer zo veel vergeleken met de PS3 versie van BO II en zes keer zo veel vergeleken met de Xbox 360 versie van BO II.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik weet dat WOW zo'n 25 GB en GTA V is iets van 8? terwijl deze mappen honderd keer zo groot zijn en geavanceerder. Dus geen idee hoe ze aan die 50GB komen , maar ik lig er niet wakker van. Een nieuwe console van nu en de gemiddelde pc beschikken allemaal wel over 500GB en het is niet alsof je twintig verschillende games speelt elke week.
Pre-order staat al een maand of 2quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef Iwanius het volgende:
Maar om even een zijstap te maken. Hoeveel animo is er hier om de nieuwe BF4 te kopen?( als er überhaupt animo is)
Ik wil hem best maar niet met 12 vs 12. Dat is te weinig. Dus haal hem pas als ik de ps4 ooit heb.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef Iwanius het volgende:
Maar om even een zijstap te maken. Hoeveel animo is er hier om de nieuwe BF4 te kopen?( als er überhaupt animo is)
en dan? Dan vraag je het 3 dubbelen voor?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:18 schreef byah het volgende:
mocht je deze game deze week al willen hebben (xbox/ps3), let me know.
Voeg mij naar toe op Steam!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:54 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga hem voor de Pc halen. Mijn vuilnisbakkenrig draait BF3 vloeiend, Black Ops 2 op 90+ fps als het druk is.
Moet goedkomen.
En mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:28 schreef rubbels het volgende:
Op dinsdag 29 oktober 2013 11:54 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga hem voor de Pc halen. Mijn vuilnisbakkenrig draait BF3 vloeiend, Black Ops 2 op 90+ fps als het druk is.
Moet goedkomen.
Voeg mij naar toe op Steam!
Alleen die van Engels.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Roypsv het volgende:
Weet iemand als ik van black ops 2 de mappacks heb gekocht of ik dan al die bestanden moet downladen en installeren of maar een enkele. Want er staan volgen mij verschillende talen tussen. Het is op de ps3 btw
Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik dat het echt vet kon worden maar die aliens zien er niet uit en ze bewegen echt gay.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:41 schreef over_hedge het volgende:
http://www.gamespot.com/v(...)nction/2300-6415837/
Ik vind het er best leuk uit zien eigenlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:03 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik dat het echt vet kon worden maar die aliens zien er niet uit en ze bewegen echt gay.
En dan maandag iedereen furieus omdat die postbode nog niet is geweest. Mijne komt vast pas om 3 uur ofzo die puta.quote:
Daarom niet pre orderen maar gewoon zelf ophalen bij de media markt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En dan maandag iedereen furieus omdat die postbode nog niet is geweest. Mijne komt vast pas om 3 uur ofzo die puta.
Dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daarom niet pre orderen maar gewoon zelf ophalen bij de media markt.
Hij komt pas dinsdag uit dusja verwacht hem dan ook niet op maandagquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En dan maandag iedereen furieus omdat die postbode nog niet is geweest. Mijne komt vast pas om 3 uur ofzo die puta.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daarom niet pre orderen maar gewoon zelf ophalen bij de media markt.
Xboxquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:28 schreef DSS24 het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)aad-720p-op-xbox-one
Ik wilde het net posten..... Met BF4 trekt de One ook al aan het kortste eind met 720P.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:28 schreef DSS24 het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)aad-720p-op-xbox-one
Ik zou het liefst ook willen dat COD weer wordt zoals tijdens BO1 maar ik ben bang dat het nooit meer zo gaat worden en die rotzooi van IW is al helemaal diep triest op MW1 naquote:
Het schijnt dat de rollen zijn omgedraaid nu. De One is lastiger voor te ontwikkelen dan de PS4.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:58 schreef DSS24 het volgende:
Maar hoe is dit mogelijk? Je zou toch denken dat een console die 9 jaar later op de markt komt games wel op 1080 kan afspelen.
Hmm ben toch benieuwd of al de fuckups de aanhangers van Xbox doet verschuiven naar PS4….quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het schijnt dat de rollen zijn omgedraaid nu. De One is lastiger voor te ontwikkelen dan de PS4.
Ow ik haal hem gewoon voor de pc Dinsdag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:19 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Hmm ben toch benieuwd of al de fuckups de aanhangers van Xbox doet verschuiven naar PS4….
Anyway ik was van plan COD niet te kopen dit jaar maar krijg toch wel weer jeuk
Als goede speler kan je noobs toch wel aan met je skills alleen mag ik hopen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat ik nou geweldig zou vinden is eindelijk weer eens een COD met fatsoenlijke mappen zonder poes pas. Deze game is zo noobfriendly geworden dat het pijnljik is voor goede spelers.
Zolang er dingen zoals de 870, EMP nades, quicksopers en riotshield campers in de game zitten is het niet te doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als goede speler kan je noobs toch wel aan met je skills alleen mag ik hopen?
http://cod-ghosts.com/201(...)o-say-infinity-ward/quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang er dingen zoals de 870, EMP nades, quicksopers en riotshield campers in de game zitten is het niet te doen.
Eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
http://cod-ghosts.com/201(...)o-say-infinity-ward/
Dat zeggen ze ook al drie versies en quickscopen is elke versie makkelijkerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
En als ze een klein ding patchen zoals bij BO2 dan worden alle kinderen boos en gaan ze janken op twitterquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook al drie versies en quickscopen is elke versie makkelijker
Dat is sowieso gelogen, ging prima @ Gamescon.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:43 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
En geef ze eens ongelijk waarom zou je 40% van je potentiële kopers tegen je in het harnas jagenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is sowieso gelogen, ging prima @ Gamescon.Of ze moeten het inmiddels gepatched hebben, maar dat betwijfel ik.
Dat moet je ook niet doen. Je moet games kunnen starten zonder snipers, zonder tubes, gun games only. Al zijn de noobtubers redelijk uitgestorven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En geef ze eens ongelijk waarom zou je 40% van je potentiële kopers tegen je in het harnas jagen
Hehe.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En geef ze eens ongelijk waarom zou je 40% van je potentiële kopers tegen je in het harnas jagen
Ja, dat is nu wel de planning jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:19 schreef HostiHawaii het volgende:
Dan speel je 's avonds net als de rest.
Ik snap je vraag niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:29 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is de hardened editie voor de ps3 en xbox360 op voorraad bij bol.com.voor 18.00 uur besteld morgen in huis
best duidelijke vraag. Waarom er staat dat je het spel morgen krijgt terwijl hij dinsdag pas uitkomt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:02 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet.
Waarom is hij op voorraad, of waarom word hij morgen verzonden?
NEED INPUT!
Je kan er zelf toch wel vanuit gaan dat dat pas vanaf de release date geldt? Domme webmasters ook bij Bol.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:29 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is de hardened editie voor de ps3 en xbox360 op voorraad bij bol.com.voor 18.00 uur besteld morgen in huis
Opeens ingeroosterd hier voor woensdag, donderdag en motherfucking vrijdag. Van 9 tot 6quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:36 schreef over_hedge het volgende:
Fuuu! Ik zou dinsdag vrij zijn. Nu moet ik opeens toch werken.
Wat vond je van de bf4 beta?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/ghosts2
http://www.ustream.tv/channel/visual-gibs
Matig hoor..
Uiteraardquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:07 schreef Giester het volgende:
Iemand hem al gehosselt? Schijnbaar ligt hij al in sommige winkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |