abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125709478
Activision kondigt Call of Duty: Ghosts officieel aan. Het bestaan van Ghosts was al uitgelekt, net als de release date van de game, die vanaf 5 november te krijgen is voor Windows, Xbox 360 en PlayStation 3. De game verschijnt ook op de nieuwe consoles van Microsoft en Sony.

Activision kondigt aan dat Call of Duty: Ghosts gemaakt wordt door Infinity Ward, de studio die in 2003 ook het eerste deel uit de serie afleverde. De studio gebruikt een geheel nieuwe engine voor de game, maakt Activision bekend, al laat het verder geen details los over de nieuwe technologie. Eric Hirshberg, directeur van Activision Publishing stelt in een persbericht dat Ghosts niet alleen een nieuwe engine bevat, maar ook een geheel nieuw verhaal, geheel nieuwe personages en zelfs een nieuwe Call of Duty-wereld. Mark Rubin, executive producer bij Infinity Ward, stelt dat de overgang naar een nieuwe generatie consoles een 'perfect moment' is om aan een nieuw hoofdstuk binnen de Call of Duty-serie te beginnen. "Iedereen verwachtte dat we Modern Warfare 4 zouden maken, wat ook de meest veilige keuze zou zijn, maar we willen niet op onze lauweren rusten."

De game verschijnt op 5 november, voor Windows, Xbox 360 en PlayStation 3. De game verschijnt ook voor de nieuwe generatie consoles, al is van de al aangekondigde PlayStation 4 nog niet bekend wanneer die op de markt verschijnt. Hetzelfde geldt voor de opvolger van de Xbox 360, die Microsoft op 21 mei aan gaat kondigen. Tijdens die aankondiging zal Activision ook meer details bekendmaken over Call of Duty: Ghosts. Het evenement zal live via internet te volgen zijn.

Het bestaan van Call of Duty: Ghosts lekte een week geleden al uit. Twee Amerikaanse winkelketens zetten verwijzingen naar de game online, inclusief een afbeelding van de verpakking en de vermelding van Infinity Ward als ontwikkelaar. Ook de release date was op de sites van beide winkelketens al terug te vinden. Als de game, zoals Eric Hirshberg stelt, inderdaad geheel nieuwe personages bevat, lijkt dat eerdere geruchten te ontkrachten. Al in 2009 doken er geruchten op dat Infinity Ward aan een game zou werken rond het personage Ghost uit Call of Duty: Modern Warfare 2.

quote:
Nieuws | 24 april 2013 -
Call of Duty: Ghosts is zojuist per ongeluk aangekondigd en komt 5 november

Nieuws | 29 april 2013 -
Call of Duty: Ghosts draait naar verluidt op een nieuwe engine en wordt deze week officieel aangekondigd.

Nieuws | 1 mei 2013 -
Call of Duty: Ghosts komt 5 november, krijgt next-gen versies en wordt volledig onthuld tijdens het Xbox-evenement.

Dan krijgen we dus de versie te zien voor de nieuwe Xbox, dat kan niet anders. Het spel ligt op 5 november in ieder geval alvast in de winkels voor PC, Xbox 360 en PlayStation 3. Volgens Polygon komt de game dan ook uit voor PS4 en de nieuwe Xbox. Die moeten dan natuurlijk wel al verschenen zijn, wat Sony of Microsoft nog helemaal niet officieel hebben aangekondigd.

Infinity Ward, de studio achter de Modern Warfare-reeks, ontwikkelt het spel. Het draait op een nieuwe engine, zoals retailer Tesco eerder al gelekt had. Hieronder vinden jullie alvast de teaser, met veel maskers en nog meer mysterie. Op naar 21 mei dan maar!
Wat oudere informatie: - 05-2013
Retailer Tesco heeft de definitieve boxart en noemt de game voor PlayStation 3 en Xbox 360. Activision zelf heeft er nog helemaal niets over gezegd. De uitgever zei onlangs wel dat het sowieso voor de E3 met nieuwe info komt. Tesco is ze echter voor en onthult alvast dat Ghosts gemaakt wordt door Modern Warfare-studio Infinity Ward.

quote:
Art- Covers":

Update: Het kan bijna niet meer missen. Inmiddels is er een pre-order-advertentie opgedoken die ook Call of Duty: Ghosts noemt. Het spel zou 5 november uit moeten komen.

Verdere info ontbreekt vooralsnog. Hoewel...een tijdje terug dook de naam CoD: Ghosts al op in een YouTube-video van een bekende CoD-speler. Hij gaf naast de naam ook ontzettend veel details over het spel. Het zou ons niets verbazen als die ook allemaal waar blijken te zijn. Luister zelf maar.

woensdag 1 mei 2013

Twitter-'feeds
https://twitter.com/wario64/status/327073020072042497

Bronnen: Tweakers/IGN/ISG/etc...

[ Bericht 15% gewijzigd door djbosanac op 02-05-2013 01:01:59 ]
Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed
pi_125710197
Mensen die hier nog opzitten te wachten :')
pi_125710270
Jammer, had een mooie debuuttitel kunnen zijn voor de nieuwe console(s) die in december verschijnen.
blablablabla
pi_125710284
Zoiets had ik ook gehoord. Maar toch heb ik er mijn twijfels bij. Lijkt me niet zo slim om vlak voor de release van de next gen consoles nog een grote game uit te brengen. Vooral niet omdat de 360 en ps3 games niet meer te spelen zijn op de nieuwe consoles. Dus dan koopt het publiek of ghosts en geen next gen console, of een next gen console en geen ghosts.
pi_125710309
quote:
6s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:13 schreef Elan het volgende:
Jammer, had een mooie debuuttitel kunnen zijn voor de nieuwe console(s) die in december verschijnen.
Precies
pi_125710361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:14 schreef danny081 het volgende:
Zoiets had ik ook gehoord. Maar toch heb ik er mijn twijfels bij. Lijkt me niet zo slim om vlak voor de release van de next gen consoles nog een grote game uit te brengen. Vooral niet omdat de 360 en ps3 games niet meer te spelen zijn op de nieuwe consoles. Dus dan koopt het publiek of ghosts en geen next gen console, of een next gen console en geen ghosts.
Er komen spellen uit voor beide generaties eind dit jaar.
Dat zei sony/ms zelf in een paar berichten. Dus het kan zomaar zijn dat er ook een next-gen komt.
En dit gewoon een poort is, aangezien ze nu allemaal op AMD draaien, en makkelijker te bouwen is..;
Mijn Gaming-PC
pi_125710368
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:14 schreef danny081 het volgende:
beter doet iedereen het laatste
pi_125710371
Waarschijnlijk verschijnt de game dus op beide consoles. Meer profit voor de makers van zowel consoles als de game.
Vrij bizar maar zelfs Fifa 13 verschijnt nog gewoon voor de Playstation 2. En dan bijvoorbeeld voor 39 euro in plaats van 59 wat hij op de PS3 kost. Soort van budgetvariant.
blablablabla
pi_125710417
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:18 schreef wuuht het volgende:

[..]

beter doet iedereen het laatste
Waarom beter? Hoeveel consoles zijn er al verkocht van de huidige generatie?
En hoeveel zullen er verkocht worden op het moment dat ze in die kwartaal gaan releasen?
Zie je waar ik naar toe wil? , waarom zou je geld mislopen als het ook zo kan ... :)
Mijn Gaming-PC
pi_125710429
Ik ben er echt bang voor dat degene die zeggen dat spellen voor beide consoles uitkomen, en ze gewoon een poort maken, gelijk krijgen. Game industrie begint helaas steeds meer op voetbal te lijken, waar geld ook veel belangrijker is dat het spel. Jammer
pi_125710440
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:21 schreef djbosanac het volgende:

[..]

En hoeveel zullen er verkocht worden op het moment dat ze in die kwartaal gaan releasen?
Zie je waar ik naar toe wil? , waarom zou je geld mislopen als het ook zo kan ... :)
Zal wel zo'n Battlefield fanboy zijn :P .
blablablabla
pi_125710744
Microsoft heeft al wel gezegd dat één console in de 7 jaar te weinig is. En dat is ook waar. Mijn 360 kan de graphics van bijvoorbeeld skyrim op mijn pc bij lange na niet bijbenen.
pi_125710837
MW4 :')
MW3 was copy van MW2 en MW4 wordt copy van MW2 en MW3 :')
Als ze mw4 nou alleen ghost of zo zouden noemen zou ik het misschien halen dan schat ik dat het geen copy is van een vorige spel.
pi_125710898
quote:
4s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:40 schreef denizZ30 het volgende:
MW4 :')
MW3 was copy van MW2 en MW4 wordt copy van MW2 en MW3 :')
Als ze mw4 nou alleen ghost of zo zouden noemen zou ik het misschien halen dan schat ik dat het geen copy is van een vorige spel.
Never change a winning team
pi_125711316
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:22 schreef danny081 het volgende:
Ik ben er echt bang voor dat degene die zeggen dat spellen voor beide consoles uitkomen, en ze gewoon een poort maken, gelijk krijgen. Game industrie begint helaas steeds meer op voetbal te lijken, waar geld ook veel belangrijker is dat het spel. Jammer
Ontwikkelaars (en voornamelijk uitgevers denken niet meer zoveel aan de consument.)
Waarom? ze weten wij kopen het wel. Het is niet alleen bij games maar bij overige producten is het precies het zelfde.
Mijn Gaming-PC
pi_125711782
Inderdaad, spellen als fifa en cod zijn altijd gegarandeerd succes. Al brengen ze het uit met een drol eromheen. Ik speel zelf cod, erg vermakelijk lekker knallen. Merk helaas wel als oudere gamer dat het gezeur me begint te irriteren. "Ja je kan alleen met mp7" en als je dan shotgun pakt krijg je "shotgun noob" het is nooit goed.
pi_125712200
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:21 schreef djbosanac het volgende:

[..]

ik zou graag willen dat de makers van die cod shit geld mislopen dan maken ze misschien geen nieuwe volgend jaar
pi_125747633
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:30 schreef wuuht het volgende:

[..]

ik zou graag willen dat de makers van die cod shit geld mislopen dan maken ze misschien geen nieuwe volgend jaar
Dus jij als bedrijf zijnde will je eigen bedrijf ten grond in stampen ?
Serieus zou jij gewoon een bedrijf runnen en geen geld willen verdienen?
Beide consoles x320/ps3 zijn bij elkaar meer dan 160.000.000 units verkocht. Reken maar uit.
Mijn Gaming-PC
pi_125949697
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_125950405
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 06:06 schreef djbosanac het volgende:

[..]
Je kunt de OP gewoon zelf aanpassen hoor :)
pi_125952957
Activision heeft vandaag eindelijk officieel informatie en een teaser vrijgegeven van Call of Duty: Ghosts. Na vele geruchten de afgelopen dagen is het duidelijk dat de game vanaf 5 november verkrijgbaar is en daarnaast ook verkrijgbaar moet zijn voor PlayStation 4 en de nieuwe console van Microsoft.

Om het helemaal speciaal te maken heeft Activision bekendgemaakt dat we tijdens de onthulling van de nieuwe Xbox, 21 mei, meer informatie en beelden krijgen van de game. Call of Duty: Ghosts is in ontwikkeling bij Infinity Ward en krijgt een nieuw verhaal, personages en een nieuwe engine. De game moet een grote stap vooruit zijn in de franchise van Activision.

Het leek voor Infinity Ward beter om helemaal opnieuw te beginnen inplaats van een simpele Modern Warfare 4. Call of Duty: Ghosts is dus vanaf 5 november verkrijgbaar voor PlayStation 3, Xbox 360 en pc. Wanneer de game voor PlayStation 4 en next-gen Xbox moet verschijnen is voorlopig niet bekendgemaakt, ook over een Wii U-versie is het vooralsnog akelig stil.

Teaser van Call of Duty: Ghosts vrijgegeven

Nieuwe engine. Ben wel benieuwd :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_125955713
Ja dit houdt ik ook even in de gaten. Vorig deel niet gespeeld maar hopelijk wordt dit iets nieuws en goeds.
pi_125961016
Eindelijk nieuwe engine! _O_
pi_125967672
Zeg dat wel, ben echt benieuwd naar alle nieuwe features die er misschien of echt in komen.
En hoe groot het verschil is/wordt met de current-gene grafisch en next-gen grafisch...

TS aangepast...
Mijn Gaming-PC
pi_126009333
Hoop dat ze 't qua toeters en bellen wat bescheidener houden. COD kan me niet boeien met al die radar/helicopter-shit maar goed ben ook nog van MoH:AA-generatie dus van de huidige spellen hou ik meer van Arma en Insurgency. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_126083728
Nja ze kunnen nu waarschijnlijk veel meer met de nieuwe Engine.
We gaan 21 mei zien, wat ze allemaal kunnen met de nieuwe Engine...
Mijn Gaming-PC
pi_126119335
Eerst afwachten of de oude games ook compatible zijn voor de xbox 720 / playstation 4. Anders blijf ik mooi BLOPS 2 spelen ondanks dat het een kutspel is door de connectivity..
Waarom godverdomme niet gewoon wachten met je kutspel tot na de new gen consoles, oh wacht GELD!!
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_126119377
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 06:06 schreef djbosanac het volgende:

[..]

Dus jij als bedrijf zijnde will je eigen bedrijf ten grond in stampen ?
Serieus zou jij gewoon een bedrijf runnen en geen geld willen verdienen?
Beide consoles x320/ps3 zijn bij elkaar meer dan 160.000.000 units verkocht. Reken maar uit.
Dat klopt, maar kijk hoeveel mensen er nog online zijn. Op zijn meest 500.000 tegelijk op de XBOX terwijl dat bij MW3 tegen de 1 miljoen aanlag. Dat houdt dus wel in dat het spel niet in de smaak valt bij de vaste spelers en al velen het hebben opgegeven in BO2 en iets anders zijn gaan doen. Ze zullen dus wel met iets goeds op de proppen moeten komen want weer een faalspel en ze gaan veel geld verliezen!
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_126301446

pi_130272866
Deze maar weer eens Kicken? :D De nieuwe CoD leeft nog niet echt?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')