Je verwacht het ook gewoon niet hequote:
Is het echt zo bagger weer? Ik dacht gelezen te hebben dat de graphics voor next gen tegenvallen maar current gen helemaal top was..quote:Op zondag 3 november 2013 10:38 schreef PalmRoyale het volgende:
Even een live stream bekeken van wat multiplayer gameplay en ik moet zeggen dat BO2 er beter uit ziet. Goed gedaan IW met je next gen graphicsWat zijn het toch een stel enorme prutsers
Ah, jij bent zo'n quickscoping sukkeltje die zonder aim assist nog geen muur kan raken.Schaam jij je niet dat je zonder de game exploit die quickscoping mogelijk maakt geen ruk voorstelt?quote:
Wat ik heb gezien vind ik niet echt bijzonder. BO2 ziet er beter uit.quote:Op zondag 3 november 2013 18:27 schreef eight het volgende:
[..]
Is het echt zo bagger weer? Ik dacht gelezen te hebben dat de graphics voor next gen tegenvallen maar current gen helemaal top was..
Ik speel geen games met aim assist.quote:Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n quickscoping sukkeltje die zonder aim assist nog geen muur kan raken.Schaam jij je niet dat je zonder de game exploit die quickscoping mogelijk maakt geen ruk voorstelt?
Gewoon niet spelen dat is de enige oplossingquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef over_hedge het volgende:
laatste week weer wat mw3 zitten doen. Maar tering wat zitten er opeens veel hackers![]()
allemaal onzichtbare mensen
Dat dus![]()
![]()
![]()
Och nog een dagje om me aim weer beetje goed te krijgen en dan ghost spelen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon niet spelen dat is de enige oplossing
En er dan ook nog geld mee vangenquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef over_hedge het volgende:
laatste week weer wat mw3 zitten doen. Maar tering wat zitten er opeens veel hackers![]()
allemaal onzichtbare mensen
Dat dus![]()
![]()
![]()
Heb je toch niet nodig het is COD.quote:Op zondag 3 november 2013 22:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Och nog een dagje om me aim weer beetje goed te krijgen en dan ghost spelen.
Nou eigenlijk welquote:Op zondag 3 november 2013 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig het is COD.
Springen en schieten is veel fijner dan dropshottenquote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou eigenlijk welgta had het echt verneukt
de eerste paar potjes was mijn aim echt super kut. Maar is nu wel weer terug ja. Nu me zelf maar eens dropshot aan het aanleren. Eigenlijk nooit echt gebruikt.
Als je recht op iemand afloopt niet? Dat spring je als nog in zijn vizierquote:Op zondag 3 november 2013 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Springen en schieten is veel fijner dan dropshotten
Je bent veel sneller weer aan het straven naderhand dat is het grote voordeelquote:Op zondag 3 november 2013 23:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je recht op iemand afloopt niet? Dat spring je als nog in zijn vizier
Lekkor!quote:Op maandag 4 november 2013 10:32 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren als zwanenzang nog even Prestige level 3 behaald met Black Ops 2.
Laat maar komen!
Ik op de PC, G..... Als ik hem al kan vinden...quote:Op maandag 4 november 2013 10:50 schreef Giester het volgende:
[..]
Lekkor!
Ik ga vanavond loesoe op die ding!
Word waarschijnlijk toch allemaal gereset vanaf morgen, dus ach...quote:Op maandag 4 november 2013 13:18 schreef over_hedge het volgende:
Zag net iemand in een live stream met 180 kills en was level 60.Nu al hackers dus. Of misschien niet eens hacken maar glitchen.
OP heb je altijd in het begin.quote:
Denk het niet. Was vorige jaren ook niet geloof ik. Niet dat het me uitmaakt of iemand levels glitchquote:Op maandag 4 november 2013 13:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Word waarschijnlijk toch allemaal gereset vanaf morgen, dus ach...
Daarbij hoef je bij dat soort gasten niet bang te zijn dat ze je neermaaien, glitchers hebben 0,0 skill.
Lang leve pc's, vac of andere hack detectors. Nooit een modded lobby meegemaakt in BO1 en 2 op de PC. Bij consoles is dat wel anders.quote:Op maandag 4 november 2013 13:23 schreef Lastpost het volgende:
Lang leve de omgebouwde consoles die gewoon online kunnen, begreep op een ander forum dat menig 'hack' gewoon praktisch 1 op 1 overgezet kon worden naar de huidige versie. Maar even wachten op de nieuwe consoles dan maar.
pc is juist het erge met hacks van allemaalquote:Op maandag 4 november 2013 13:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Lang leve pc's, vac of andere hack detectors. Nooit een modded lobby meegemaakt in BO1 en 2 op de PC. Bij consoles is dat wel anders.
Lijkt me heerlijk, deden van de week toevallig een potje MW3 en buiten allerlei gekleurde teksten die m'n beeld vulde zag ik mensen vliegen, 1080 no scope kills (5 in een seconde of 10) en een gozer die doodleuk een stuk of 50 granaten in 1 keer weet te gooien.quote:Op maandag 4 november 2013 13:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Lang leve pc's, vac of andere hack detectors. Nooit een modded lobby meegemaakt in BO1 en 2 op de PC. Bij consoles is dat wel anders.
Bij mw3 wel. Allemaal onzichtbare mensenquote:
Ik heb nooit wat gehad. Behalve kut verbindingen. Maar dat was standard bij MW3.quote:Op maandag 4 november 2013 13:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij mw3 wel. Allemaal onzichtbare mensenSnap alleen de lol daar niet van. Dan ga je 40-0 omdat je onzichtbaar bent. Goed hoor
Nee sorry.quote:Op maandag 4 november 2013 13:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
pc is juist het erge met hacks van allemaal
Weet ik veel waarom jij pc bent gaan spelen. Maar als er een hack is is het voor pc stuk makkelijker om te installeren dan op een xbox of ps3 omdat je dan een modded console moet hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 13:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee sorry.Waarom denk je dat ik op PC ben gaan spelen? Juist, veeeeeeel minder pubers met hacktools etc. Feit.
Ga nu maar spelenquote:Op maandag 4 november 2013 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat gehad. Behalve kut verbindingen. Maar dat was standard bij MW3.
Bij de laatste soms lag switchers.
Als er 1 spel nooit meer in de PS3 komt is het wel MW3. Lagging kut game.quote:Op maandag 4 november 2013 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ga nu maar spelenAls je 5 potjes doet zit er sowieso wel 1tje tussen die onzichtbaar is. Je hebt het alleen vaak niet door. Want in de killcam zie je hem wel gewoon.
Pc heeft anti cheat en dat hebben consoles niet omdat men wel dacht dat die platformen waterdicht zouden zijn. Go figure.quote:Op maandag 4 november 2013 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom jij pc bent gaan spelen. Maar als er een hack is is het voor pc stuk makkelijker om te installeren dan op een xbox of ps3 omdat je dan een modded console moet hebben.
al zijn er op de xbox wel veel meer hackers dan op de ps3.
Jij speelt zeker geen MW3 die door IW is gemaakt?? Ga jij maar eens proberen 5 keer Ground War te joinen, dan kom je sowieso al 4 van de 5 potjes (als het niet 5 is) een hacker tegenquote:Op maandag 4 november 2013 13:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee sorry.Waarom denk je dat ik op PC ben gaan spelen? Juist, veeeeeeel minder pubers met hacktools etc. Feit.
Voor mij is het een feit als een platformjump al genoeg is om mezelf te ontdoen van cheaters.quote:Op maandag 4 november 2013 14:03 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Jij speelt zeker geen MW3 die door IW is gemaakt?? Ga jij maar eens proberen 5 keer Ground War te joinen, dan kom je sowieso al 4 van de 5 potjes (als het niet 5 is) een hacker tegenVervolgens ga je naar 6v6 Domination Kill Confirmed etc , ook allerlei verschillende hackers.. van aimbot tot hacked lobby's tot prestige hacks
Kom met echte feiten man
ik kan al weken niet meer wachten tot Ghosts.. Op MW3 zitten constant hackers.. misschien bij BO en BO2 minder, maar BO2 is dan ook een KUT spel..
Blops serie heb ik niet gespeeld, of nja alleen free weekends. Maar ik denk dat tryarch sowieso een betere cheatengine heeft dan Infinity Ward, waardoor Ghosts denk ook weer gevoelliger zal worden voor hackers als ze niet gebanned worden.quote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Voor mij is het een feit als een platformjump al genoeg is om mezelf te ontdoen van cheaters.
MW3 heb ik niet meer dan 50 uur gespeeld omdat het digitale diaree was. BLOPS 1 en (in mindere mate) 2 vond ik veel leuker, maarja ieder zijn ding.
Dat op consoles meer gehacked word in blops 2 dan op de pc is gewoon zo. Ik zie het toch zelf of ben ik achterlijk en stekeblind?
Dat is de optie waar ik voor ga.quote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef HostiHawaii het volgende:
of ben ik achterlijk en stekeblind?
Die eerste klopt nog wel, maar die 2e nee......quote:Op maandag 4 november 2013 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de optie waar ik voor ga.
Maar het zal me ook tegelijk aan mijn reet roesten. Als jij er plezier in hebt dan is het prima
Ik heet weer anders op Steam, btw.....quote:Op maandag 4 november 2013 14:12 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Blops serie heb ik niet gespeeld, of nja alleen free weekends. Maar ik denk dat tryarch sowieso een betere cheatengine heeft dan Infinity Ward, waardoor Ghosts denk ook weer gevoelliger zal worden voor hackers als ze niet gebanned worden.
quote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik heet weer anders op Steam, btw.....Was Hugh zat.....
Heb al een gameplay gezien van iemand die een KEM strike haaltquote:Op maandag 4 november 2013 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Zit livestreams te kijken. Echt niemand haalt tot nu toe hoge killstreaks. Beetje jammer want ben er wel benieuwd naar
Je kan hem al pre-loaden hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef vaagjunior het volgende:
[..]gelukkig heb ik je in me lijst en kan ik terug kijken wat je vorige namen waren
ik speel Ghosts morgen pas om 21:30
Stage + nog downloaden
Koop m niet via steam :p maar mediamarkt, omdat goedkoper + ik heb een cadeaucard van 10 euro dus kost ie voor mij nog maar 40 euroquote:Op maandag 4 november 2013 14:21 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je kan hem al pre-loaden hoor.
Dixons verkoopt hem al voor 44 euro. Just sayin'quote:Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Koop m niet via steam :p maar mediamarkt, omdat goedkoper + ik heb een cadeaucard van 10 euro dus kost ie voor mij nog maar 40 eurovind ik toch ff wat beter dan 60 euro op steam..
Jep maar ben pas na half 6 klaar met stage xD pas na 6 uur in de stad.. winkels dicht behalve Mediamarkt :pquote:Op maandag 4 november 2013 14:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dixons verkoopt hem al voor 44 euro. Just sayin'
Ah zo, ik rijd na werk even langs Leidschendam om hem op te pikken.quote:Op maandag 4 november 2013 14:25 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Jep maar ben pas na half 6 klaar met stage xD pas na 6 uur in de stad.. winkels dicht behalve Mediamarkt :p
Nja heb m gepreorderd bij Mediamarkt dus dan ben ik er zeker vanquote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ah zo, ik rijd na werk even langs Leidschendam om hem op te pikken.
Wat kost hij bij Media dan?quote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Nja heb m gepreorderd bij Mediamarkt dus dan ben ik er zeker vanis hier bij me stage ook een dixons in de stad maar dan heb ik die free map niet :p boeiend dan maar iets duurder
50 - cadeau bon van 10 euro betaal ik dus 40 euro, bij dixons zou ik dus 34 euro betalen ofzo :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |