Heb al een gameplay gezien van iemand die een KEM strike haaltquote:Op maandag 4 november 2013 14:16 schreef over_hedge het volgende:
Zit livestreams te kijken. Echt niemand haalt tot nu toe hoge killstreaks. Beetje jammer want ben er wel benieuwd naar
Je kan hem al pre-loaden hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef vaagjunior het volgende:
[..]gelukkig heb ik je in me lijst en kan ik terug kijken wat je vorige namen waren
ik speel Ghosts morgen pas om 21:30
Stage + nog downloaden
Koop m niet via steam :p maar mediamarkt, omdat goedkoper + ik heb een cadeaucard van 10 euro dus kost ie voor mij nog maar 40 euroquote:Op maandag 4 november 2013 14:21 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je kan hem al pre-loaden hoor.
Dixons verkoopt hem al voor 44 euro. Just sayin'quote:Op maandag 4 november 2013 14:23 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Koop m niet via steam :p maar mediamarkt, omdat goedkoper + ik heb een cadeaucard van 10 euro dus kost ie voor mij nog maar 40 eurovind ik toch ff wat beter dan 60 euro op steam..
Jep maar ben pas na half 6 klaar met stage xD pas na 6 uur in de stad.. winkels dicht behalve Mediamarkt :pquote:Op maandag 4 november 2013 14:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dixons verkoopt hem al voor 44 euro. Just sayin'
Ah zo, ik rijd na werk even langs Leidschendam om hem op te pikken.quote:Op maandag 4 november 2013 14:25 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Jep maar ben pas na half 6 klaar met stage xD pas na 6 uur in de stad.. winkels dicht behalve Mediamarkt :p
Nja heb m gepreorderd bij Mediamarkt dus dan ben ik er zeker vanquote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ah zo, ik rijd na werk even langs Leidschendam om hem op te pikken.
Wat kost hij bij Media dan?quote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Nja heb m gepreorderd bij Mediamarkt dus dan ben ik er zeker vanis hier bij me stage ook een dixons in de stad maar dan heb ik die free map niet :p boeiend dan maar iets duurder
50 - cadeau bon van 10 euro betaal ik dus 40 euro, bij dixons zou ik dus 34 euro betalen ofzo :pquote:
Morgenquote:Op maandag 4 november 2013 14:55 schreef Roypsv het volgende:
bij de bartsmit kan ik hem nog niet halen hoor. weet iemand waar ik hem al wel kan halen omgeving eindhoven?
haha ja morgen sowieso, maar ik dacht misschien heeft iemand hem al ergens kunnen bemachtigen in eindhovenquote:
Dat gebeurt niet met COD , omdat de grote winkels al een nachtopening hebben kunnen andere winkels het niet maken..quote:Op maandag 4 november 2013 14:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha ja morgen sowieso, maar ik dacht misschien heeft iemand hem al ergens kunnen bemachtigen in eindhoven
ga ik hem vanacht wel halenquote:Op maandag 4 november 2013 15:00 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet met COD , omdat de grote winkels al een nachtopening hebben kunnen andere winkels het niet maken..
Komen haten in dit topicquote:
ik wil ook spelen gvdquote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef Champy het volgende:
Livestream Xbox360:
http://nl.twitch.tv/skizzouk
channel is offline gehaald nuquote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef Champy het volgende:
Livestream Xbox360:
http://nl.twitch.tv/skizzouk
zit er een remake van terminal in ghosts???!!!quote:Op maandag 4 november 2013 16:13 schreef HostiHawaii het volgende:
GVD zie net Strikezone, het loading plaatje laat een kopie van de kiosk zien uit de map Terminal van BO2 (het winkeltje met de trap aan beide zijden) met wat andere textures....
Als dit de trend is ga ik hem niet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |