Wat oudere informatie: - 05-2013quote:Nieuws | 24 april 2013 -
Call of Duty: Ghosts is zojuist per ongeluk aangekondigd en komt 5 november
Nieuws | 29 april 2013 -
Call of Duty: Ghosts draait naar verluidt op een nieuwe engine en wordt deze week officieel aangekondigd.
Nieuws | 1 mei 2013 -
Call of Duty: Ghosts komt 5 november, krijgt next-gen versies en wordt volledig onthuld tijdens het Xbox-evenement.
Dan krijgen we dus de versie te zien voor de nieuwe Xbox, dat kan niet anders. Het spel ligt op 5 november in ieder geval alvast in de winkels voor PC, Xbox 360 en PlayStation 3. Volgens Polygon komt de game dan ook uit voor PS4 en de nieuwe Xbox. Die moeten dan natuurlijk wel al verschenen zijn, wat Sony of Microsoft nog helemaal niet officieel hebben aangekondigd.
Infinity Ward, de studio achter de Modern Warfare-reeks, ontwikkelt het spel. Het draait op een nieuwe engine, zoals retailer Tesco eerder al gelekt had. Hieronder vinden jullie alvast de teaser, met veel maskers en nog meer mysterie. Op naar 21 mei dan maar!
Update: Het kan bijna niet meer missen. Inmiddels is er een pre-order-advertentie opgedoken die ook Call of Duty: Ghosts noemt. Het spel zou 5 november uit moeten komen.quote:Art- Covers":
Preciesquote:Op donderdag 25 april 2013 10:13 schreef Elan het volgende:
Jammer, had een mooie debuuttitel kunnen zijn voor de nieuwe console(s) die in december verschijnen.
Er komen spellen uit voor beide generaties eind dit jaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:14 schreef danny081 het volgende:
Zoiets had ik ook gehoord. Maar toch heb ik er mijn twijfels bij. Lijkt me niet zo slim om vlak voor de release van de next gen consoles nog een grote game uit te brengen. Vooral niet omdat de 360 en ps3 games niet meer te spelen zijn op de nieuwe consoles. Dus dan koopt het publiek of ghosts en geen next gen console, of een next gen console en geen ghosts.
beter doet iedereen het laatstequote:Op donderdag 25 april 2013 10:14 schreef danny081 het volgende:
Zoiets had ik ook gehoord. Maar toch heb ik er mijn twijfels bij. Lijkt me niet zo slim om vlak voor de release van de next gen consoles nog een grote game uit te brengen. Vooral niet omdat de 360 en ps3 games niet meer te spelen zijn op de nieuwe consoles. Dus dan koopt het publiek of ghosts en geen next gen console, of een next gen console en geen ghosts.
Waarom beter? Hoeveel consoles zijn er al verkocht van de huidige generatie?quote:
Zal wel zo'n Battlefield fanboy zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 10:21 schreef djbosanac het volgende:
[..]
Waarom beter? Hoeveel consoles zijn er al verkocht van de huidige generatie?
En hoeveel zullen er verkocht worden op het moment dat ze in die kwartaal gaan releasen?
Zie je waar ik naar toe wil? , waarom zou je geld mislopen als het ook zo kan ...
Never change a winning teamquote:Op donderdag 25 april 2013 10:40 schreef denizZ30 het volgende:
MW4
MW3 was copy van MW2 en MW4 wordt copy van MW2 en MW3
Als ze mw4 nou alleen ghost of zo zouden noemen zou ik het misschien halen dan schat ik dat het geen copy is van een vorige spel.
Ontwikkelaars (en voornamelijk uitgevers denken niet meer zoveel aan de consument.)quote:Op donderdag 25 april 2013 10:22 schreef danny081 het volgende:
Ik ben er echt bang voor dat degene die zeggen dat spellen voor beide consoles uitkomen, en ze gewoon een poort maken, gelijk krijgen. Game industrie begint helaas steeds meer op voetbal te lijken, waar geld ook veel belangrijker is dat het spel. Jammer
ik zou graag willen dat de makers van die cod shit geld mislopen dan maken ze misschien geen nieuwe volgend jaarquote:Op donderdag 25 april 2013 10:21 schreef djbosanac het volgende:
[..]
Waarom beter? Hoeveel consoles zijn er al verkocht van de huidige generatie?
En hoeveel zullen er verkocht worden op het moment dat ze in die kwartaal gaan releasen?
Zie je waar ik naar toe wil? , waarom zou je geld mislopen als het ook zo kan ...
Dus jij als bedrijf zijnde will je eigen bedrijf ten grond in stampen ?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:30 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik zou graag willen dat de makers van die cod shit geld mislopen dan maken ze misschien geen nieuwe volgend jaar
Dat klopt, maar kijk hoeveel mensen er nog online zijn. Op zijn meest 500.000 tegelijk op de XBOX terwijl dat bij MW3 tegen de 1 miljoen aanlag. Dat houdt dus wel in dat het spel niet in de smaak valt bij de vaste spelers en al velen het hebben opgegeven in BO2 en iets anders zijn gaan doen. Ze zullen dus wel met iets goeds op de proppen moeten komen want weer een faalspel en ze gaan veel geld verliezen!quote:Op vrijdag 26 april 2013 06:06 schreef djbosanac het volgende:
[..]
Dus jij als bedrijf zijnde will je eigen bedrijf ten grond in stampen ?
Serieus zou jij gewoon een bedrijf runnen en geen geld willen verdienen?
Beide consoles x320/ps3 zijn bij elkaar meer dan 160.000.000 units verkocht. Reken maar uit.
Hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken. Voor een tientje upgraden!quote:Activision has announced inclusion of Call of Duty: Ghosts in a series of upgrade programs designed to help simplify the transition into the next generation for Call of Duty fans. These programs are completely optional and allow fans who purchase Call of Duty: Ghosts on the current generation to upgrade to a next generation copy at a discounted price!
For Xbox 360 players, Amazon and GameStop have announced upgrade programs allowing Xbox 360 players to upgrade to an Xbox One copy of Call of Duty: Ghosts for a limited time for $10.
For PlayStation 3 players, anyone who purchases a copy of Call of Duty: Ghosts can upgrade to a PlayStation 4 version for a limited time for the suggested retail price of $10, 10¤, or £10, depending on their territory. More details about this program will be shared in the coming weeks.
In addition, for a limited time players will also be able to bring all of their Season Pass Content and in-game progress with them to the next gen, within a console family, at no additional charge.
Je moet aan de speed zitten wil je dit volgen want het gaat echt achterlijk snel. Bij het volgende filmpje vanaf de 19de minuut zie je ook gameplay.quote:
Er is heel veel gameplay alquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:17 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Je moet aan de speed zitten wil je dit volgen want het gaat echt achterlijk snel. Bij het volgende filmpje vanaf de 19de minuut zie je ook gameplay.
Het lijkt erop dat je kan teleporteren of zoiets. Lijkt me eigenlijk niks aan.
Ik weet niet wat je bedoeld. Zit op mijn werk en kan filmpjes heel slecht zienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:34 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Weet je hoe het zit met dat teleporteren?
quote:Its a new CTF style mode called Blitz where when you capture the flag you teleport back to your spawn.
Ja precies. Daar zijn ook al filmpjes van.quote:
Als ik hem al ga halen dan speel ik toch alleen TDM of FFA. Maar ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja precies. Daar zijn ook al filmpjes van.
Hoog Camp risico volgens Tmartn
Ik speel bijna alleen maar HQ maar volgens mij is die weg in Ghosts.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:47 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Als ik hem al ga halen dan speel ik toch alleen TDM of FFA. Maar ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk.
Dat zou zuur voor je zijn. Dan haal je hem zeker ook niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik speel bijna alleen maar HQ maar volgens mij is die weg in Ghosts.
jawel. Vermaak me nog wel genoeg uurtjes. Steeds minder maar nog genoegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:55 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dat zou zuur voor je zijn. Dan haal je hem zeker ook niet?
Dat is blitz en best cool.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:34 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Weet je hoe het zit met dat teleporteren?
Woef!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is blitz en best cool.
Cranked lijkt me nog leuker. Niets campen, gasten opzoeken anders kaboom
Ik heb alleen ordinaire capture the flag gespeeld op gamescom, maar ondanks dat ik geen diehard CoD-player ben was het uitstekend vermaak. Vooral de hont als killstreak is erg grappig
Leuk om te lezen dat ik niet vergeten ben.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.ausgamers.com/features/read/3350029
O o BzP kan niet meer quickscopen in Ghosts. Al wil ik het eerst zien voor ik het daadwerkelijk geloof
One love mijn broederquote:Op maandag 9 september 2013 15:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat ik niet vergeten ben.
Ik ga eerst eens bij die maat van me (khebvuurnodig) spelen, en dan denk ik nog niet dat ik hem koop.quote:Op maandag 9 september 2013 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
One love mijn broeder
Ga jij hem kopen?
Skyrim is dan ook een leuk spel itt Quickscope Ops 2quote:Op maandag 9 september 2013 15:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens bij die maat van me (khebvuurnodig) spelen, en dan denk ik nog niet dat ik hem koop.
Als ik tegenwoordig COD aanzet dan kun je er op rekenen dat een half uur later skyrim ofzo weer aanstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |