Haha.quote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
srs nog steeds geen felicitatietopic. ik haat jullie allemaal
ben je jarig?quote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
gefeliciteerdquote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
wat is dat, foksters gewaagd 2.0?quote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sommige memmen zijn echt ranzig.
http://www.maximemmen.nl/
En Ambi is in het topic en meteen kom jij ook. Wat zegt dit over jou?quote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef Montelly het volgende:
Shiit kijk ze allemaal Ambi proberen te penetreren...letterlijk
quote:Op zondag 21 april 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En Ambi is in het topic en meteen kom jij ook. Wat zegt dit over jou?
no ma'amquote:Op zondag 21 april 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dikke care, jij hoeft er toch niet op of onder. Gewoon om kunnen lachen, vermakelijk zijn ze tenslotte wel.quote:Op zondag 21 april 2013 23:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yuri niet.. Die googlet zijn zinnen ook bij elkaar
Wat laat je dat denken?quote:Op zondag 21 april 2013 23:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Denken dat hij real is.Panzermaus is een bot.
als je haar wil scharen moet je het zeggen héquote:Op zondag 21 april 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Stiekem is er hier sprake van ware liefde, IK VOEL HETquote:Op zondag 21 april 2013 23:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
no ma'amik zag opeen stromloop dacht neem kijkje laat je fixatie los lieverd
Vind je? Hugh is leuk, de rest vind ik niet grappig ofzo.quote:Op zondag 21 april 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dikke care, jij hoeft er toch niet op of onder. Gewoon om kunnen lachen, vermakelijk zijn ze tenslotte wel.
disgustingquote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef Montelly het volgende:
Shiit kijk ze allemaal Ambi proberen te penetreren...letterlijk
Hugh googled z'n shit dan ook niet, dat is een ekte ektequote:Op zondag 21 april 2013 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vind je? Hugh is leuk, de rest vind ik niet grappig ofzo.
Trollen mongool. Heb nog even geen slaap.quote:Op zondag 21 april 2013 23:45 schreef Panzermaus het volgende:
Heb gisteren een lolly van een Ambipur-achtig figuur gekregen. Op dat moment dacht ik serieus, 'zo zal die Ambipur van het internet er wel uit zien ofzo'.true story.
[..]
Wat laat je dat denken?
Tevens Ambi, ben je aan het trollen of voel je jezelf een hele sherlock nadat je iemand de heavenly blessed beauty copypasta hebt zien posten?Die shit is zo oud als het internet.
in klussen en wonen en mod nog welquote:
Het verdrietige is dat er meisjes zijn die er voor vallen. Oeh ik werd laatst trouwens gePUAed, grappig was datquote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trollen mongool. Heb nog even geen slaap.
Volwassen ben je.quote:
vertel.quote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het verdrietige is dat er meisjes zijn die er voor vallen. Oeh ik werd laatst trouwens gePUAed, grappig was dat
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.quote:Op zondag 21 april 2013 23:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yuri niet.. Die googlet zijn zinnen ook bij elkaar
zuurquote:
bitterquote:Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mortaxx, ga weg. Jij hebt de pik op mij.
moet qoutenquote:Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.
Heb niet gelezen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.
ondankbare motquote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
in klussen en wonen en mod nog wel
TR gedaan
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mortaxx, ga weg. Jij hebt de pik op mij.
nee is lief van je maar was niet nodig want ik weet toch dat ik in je hart zit xxquote:
Oh hemels gezegende schoonheid, wiens innerlijke schoonheid simpelweg diep en eeuwig is, zou ik graag je ridder in glanzend pantser willen zijn. Als je wilt praten met een goede vriend, eerlijk, lief en teder, dan kun je dat met mij doen op ieder moment. Ik ben een goed mens, vriendelijk, loyaal en oprecht. Mijn vriendschap die ik jou te bieden heb is schoon en transparant. Ik feliciteer jou, omdat jij erg mooi bent, je schoonheid, je charmante figuur, een prettige en engelachtige glimlach, je persoonlijkheid, je geluk, je charme, vriendelijkheid, je mooie ogen, je lippen zo zacht en prachtig, delicate handen, je kostbaar mooie benen, je spectaculaire en goddelijke lichaam, al deze kwaliteiten en nog vele meer, je bent een prachtige en perfecte vrouw, je blik is zacht en zoet, doordringend in mijn ziel. De schoonheid van een roos heeft geen vergelijking met de zoetheid van jouw gezicht en de schoonheid van je hart. Ik ben van de mensen, ik wil graag een goede relatie met al mijn vrienden hebben.quote:
Het was hilarisch. Hij kwam met die standaard zinnetjes en trucjes, dus toen vroeg ik of hij toevallig The Game gelezen had. Trok wit weg, heb hem niet meer gezienquote:
Hierom ben je uit LIF geband toch?quote:Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het was hilarisch. Hij kwam met die standaard zinnetjes en trucjes, dus toen vroeg ik of hij toevallig The Game gelezen had. Trok wit weg, heb hem niet meer gezien
Ik ben altijd netjes.quote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vorige keer met DM was je nog netjes. What happened?
:s hoe weet je dat, -> dmquote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee is lief van je maar was niet nodig want ik weet toch dat ik in je hart zit xx
quote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het was hilarisch. Hij kwam met die standaard zinnetjes en trucjes, dus toen vroeg ik of hij toevallig The Game gelezen had. Trok wit weg, heb hem niet meer gezien
Haha, heb een keer een vergelijkbare act opgezet. (face2face) Als je het een beetje overtuigend kan brengen gooi je hoge ogen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh hemels gezegende schoonheid, wiens innerlijke schoonheid simpelweg diep en eeuwig is, zou ik graag je ridder in glanzend pantser willen zijn. Als je wilt praten met een goede vriend, eerlijk, lief en teder, dan kun je dat met mij doen op ieder moment. Ik ben een goed mens, vriendelijk, loyaal en oprecht. Mijn vriendschap die ik jou te bieden heb is schoon en transparant. Ik feliciteer jou, omdat jij erg mooi bent, je schoonheid, je charmante figuur, een prettige en engelachtige glimlach, je persoonlijkheid, je geluk, je charme, vriendelijkheid, je mooie ogen, je lippen zo zacht en prachtig, delicate handen, je kostbaar mooie benen, je spectaculaire en goddelijke lichaam, al deze kwaliteiten en nog vele meer, je bent een prachtige en perfecte vrouw, je blik is zacht en zoet, doordringend in mijn ziel. De schoonheid van een roos heeft geen vergelijking met de zoetheid van jouw gezicht en de schoonheid van je hart. Ik ben van de mensen, ik wil graag een goede relatie met al mijn vrienden hebben.
Ja.quote:Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hierom ben je uit LIF geband toch?
Heb me kapot gelachen. Hugh smste me ook echt zodat ik het kon lezen voordat het topic dicht ging. Die gast...quote:
Als Fir3fly zich in Chicago bevindt, zou dat zomaar kunnenquote:Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef Murdera het volgende:
[..]Was het toevallig Fir3fly?
[..]
Ik ben altijd netjes.
Nah, voelt niet authentiek. Als ik het doe is het meer voor de lulz.quote:Op zondag 21 april 2013 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Haha, heb een keer een vergelijkbare act opgezet. (face2face) Als je het een beetje overtuigend kan brengen gooi je hoge ogen.
Whehe.quote:
Haha, ik DM'de met hem dat jij ook serieus reageerde. Toen zei hij al dat hij je geïnformeerd had over de misc.quote:Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb me kapot gelachen. Hugh smste me ook echt zodat ik het kon lezen voordat het topic dicht ging. Die gast..._______!
Uberhaupt acts opzetten... Is wellicht leuk bij meisjes die je daarna toch nooit meer wil zien, maar je wil toch geen serieuze relatie met een vrouw die daar voor valtquote:Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nah, voelt niet authentiek. Als ik het doe is het meer voor de lulz.
Serieuze relaties.quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uberhaupt acts opzetten... Is wellicht leuk bij meisjes die je daarna toch nooit meer wil zien, maar je wil toch geen serieuze relatie met een vrouw die daar voor valt
Hilarisch die topics daar. Het is ook meteen duidelijk wie daar lezen, bepaalde users stelen heel duidelijk hun lines van die sitequote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, ik DM'de met hem dat jij ook serieus reageerde. Toen zei hij al dat hij je geïnformeerd had over de misc.![]()
Dat is juist de grap, al vanaf het begin voelt ze dat het niet serieus is. Ergens is het vleiend, maar eigenlijk is het gewoon een manifestatie van welbespraakt zijn en gewoon je bek open durven trekken.quote:Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nah, voelt niet authentiek. Als ik het doe is het meer voor de lulz.
Ik pak gelijk de chloroform en rape haar vriend. Denk je dat ik mijn tijd ga verspillen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is juist de grap, al vanaf het begin voelt ze dat het niet serieus is. Ergens is het vleiend, maar eigenlijk is het gewoon een manifestatie van welbespraakt zijn en gewoon je bek open durven trekken.
Ik zweer het jou, oh Yuri_Brahski, ga tegenover een meisje zitten, voer een beetje een gesprek, en dan na een tijdje kijk je een beetje lief naar haar en steek je hiermee van wal. Instant-nookie.
Idd, en de vrouwen die daar voor vallen, dat zijn dan toch wel hele simpele zielen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uberhaupt acts opzetten... Is wellicht leuk bij meisjes die je daarna toch nooit meer wil zien, maar je wil toch geen serieuze relatie met een vrouw die daar voor valt
quote:
Deze combinatiequote:Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik pak gelijk de chloroform en rape haar vriend. Denk je dat ik mijn tijd ga verspillen.
Sowieso valt de man dan door de mand.quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je kan er niks stabiels op bouwen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso valt de man dan door de mand.
En met zo'n gast als firefly, als zijn verhalen kloppen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je kan er niks stabiels op bouwen.
Haha grappenmaker, dit was priceless.quote:Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik pak gelijk de chloroform en rape haar vriend. Denk je dat ik mijn tijd ga verspillen.
'can i get a female opinion on something'quote:Op zondag 21 april 2013 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
En met zo'n gast als firefly, als zijn verhalen kloppen.
Stel hij krijgt ooit een vriendin, loopt hij door de stad, en je ziet ALLE vrouwen denken, "dat is die creep die mij en al mijn vriendinnen heeft aangesproken."
Denk je echt dat hij een fuck geeft.quote:Op zondag 21 april 2013 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stel hij krijgt ooit een vriendin, loopt hij door de stad, en je ziet ALLE vrouwen denken, "dat is die creep die mij en al mijn vriendinnen heeft aangesproken."
Die vent komt echt superweird over.quote:Op zondag 21 april 2013 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
gvd op de foks nog niet maar teletekst wel
wolvendagen, als je niet zo'n afstandelijke en enge houding had waren er echt wel mensen geweest hier die jou en je ranke lijfje wilden knuffelen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
A very merry unbirthday, to who, to me.
Denk dat zijn theoretische bergtrol dat wel irritant zal vinden.quote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij een fuck geeft.
ik wilde om 00:00 posten dat ik niet jarig meer was maar ik was 2 seconden te snel op foksquote:
Nee. dit kan niet werken. Panzer, dit kan gewoon niet. Nee. Gewoon.quote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha grappenmaker, dit was priceless.
'oh stop it you'
'ohh really now'
'wow'
'aww'
'hahahah'
'why do i deserve this'
'aawwh'
En dan ga je gewoon verder met dat niets goed genoeg voor haar is enzo.Ondertussen zit je een beetje achteruit en leg je je armen op de stoelleuningen (daarom moeten ze buff zijn), en praat je haar op een langzaam tempo geheel en volkomen nat.
Doe dit twee keer en er is geen kunst meer aan, ik kan vrijwel eindeloos doorlullen op die manier. Dus ook nadat je door die vertaalde copypasta heen bent dus.
Succes en laughs gegarandeerd.
[..]
'can i get a female opinion on something'
'can i read your hand'![]()
![]()
Dat ook nog eens ja. Dat is leuk als je begin 20 bent en het stoer is om de halve stad geneukt te hebben, maar op een gegeven moment wordt je ouder en kom je erachter dat geen enkele enigszins fatsoenlijke vrouw nog met je gezien wil worden. Sneu.quote:Op zondag 21 april 2013 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wolvendagen, als je niet zo'n afstandelijke en enge houding had waren er echt wel mensen geweest hier die jou en je ranke lijfje wilden knuffelen.
Oh, dat is vervelend.quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wilde om 00:00 posten dat ik niet jarig meer was maar ik was 2 seconden te snel op foks
Bijna net zo vervelend als John Ewbank zijn nummerquote:
Het is maar een act, Panzer. Ze is eigenlijk poeslief.quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wolvendagen, als je niet zo'n afstandelijke en enge houding had waren er echt wel mensen geweest hier die jou en je ranke lijfje wilden knuffelen.
Er zijn altijd onzekere meisjes bij wie dat soort meuk werkt. Wist je trouwens dat er ook een vergelijkbaar boek voor vrouwen is?quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. dit kan niet werken. Panzer, dit kan gewoon niet. Nee. Gewoon.
Aangesproken.quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat ook nog eens ja. Dat is leuk als je begin 20 bent en het stoer is om de halve stad geneukt te hebben, maar op een gegeven moment wordt je ouder en kom je erachter dat geen enkele enigszins fatsoenlijke vrouw nog met je gezien wil worden. Sneu.
quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bijna net zo vervelend als John Ewbank zijn nummer
Dat is dan nog eens driedubbel zo sneuquote:Op maandag 22 april 2013 00:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aangesproken.Ik denk dat hij zelden neukt.
Dat gezongen stuk kan an sich nog wel. Maar zodra die hersenloze rap erbij komt barst ik in tranen uit omdat mijn oren gaan bloeden.quote:Op maandag 22 april 2013 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ik wist niet wat ik hoorde joh.
quote:Op maandag 22 april 2013 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er zijn altijd onzekere meisjes bij wie dat soort meuk werkt. Wist je trouwens dat er ook een vergelijkbaar boek voor vrouwen is?
Gewoon dit toepassen.quote:Op maandag 22 april 2013 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er zijn altijd onzekere meisjes bij wie dat soort meuk werkt. Wist je trouwens dat er ook een vergelijkbaar boek voor vrouwen is?
Triest.quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wilde om 00:00 posten dat ik niet jarig meer was maar ik was 2 seconden te snel op foks
Ja. Ik vond mijn post in dat topic nog wel mooi.quote:Op maandag 22 april 2013 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat gezongen stuk kan an sich nog wel. Maar zodra die hersenloze rap erbij komt barst ik in tranen uit omdat mijn oren gaan bloeden.
quote:Op zondag 21 april 2013 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso snap ik niet wat die rappers erin moeten. Ik snap wel dat ze verschillende generaties erbij betrekken willen, maar dat werkt blijkbaar niet, of niet op deze manier. Ze moeten gewoon het lied laten spelen en zingen door een fucking magnifiek orchestra. Ik had liever gezien dat Andre Rieu en zijn orkest een lied speelden met daarbij een goede zangeres of zo. Het koningshuis is geen 3KB middelbare schoolklas rap-workshop, maar serious business. Dat verdient dan ook een hoogstaand nummer.
Gaat ook niet om hoe je mannen in bed moet krijgen, het is net een stukje subtieler. Ik vertel je er wel over bij de meet, het is hilarisch.quote:Op maandag 22 april 2013 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Een boek voor vrouwen?! Vrouwen hebben dit niet nodig.
Dat dit dan werkt bij vrouwen.
Waarom niet, zeg jij? Het gaat er niet om of je nu wel of niet serieus bent, het is gewoon indruk maken. De persoon tegenover je is vleiend, zelfverzekerd, maakt je aan het lachen en brengt je enigszins van slag.quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. dit kan niet werken. Panzer, dit kan gewoon niet. Nee. Gewoon.
Dacht ik aanvankelijk ook, maar helaas.quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is maar een act, Panzer. Ze is eigenlijk poeslief.
Er is niks raars aan het herkennen van patronen in de menselijke psyche's van beide geslachten en hierop inspelen. Je kunt het vergelijken met een verkoper die jouw iets aansmeert wat je eigenlijk helemaal niet moet.quote:Op maandag 22 april 2013 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Een boek voor vrouwen?! Vrouwen hebben dit niet nodig.
Dat dit dan werkt bij vrouwen.
Eens met je post. Snap sowieso niet dat er tegenwoordig in elk Nederlands nummer een rapje moet worden verwerkt, verpest godverdomme toch heel het nummerquote:Op maandag 22 april 2013 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja. Ik vond mijn post in dat topic nog wel mooi.
[..]
Ik heb first hand experience, na de seks is ze heel knuffelig en lief.quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dacht ik aanvankelijk ook, maar helaas.
Ben benieuwdquote:Op maandag 22 april 2013 00:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat ook niet om hoe je mannen in bed moet krijgen, het is net een stukje subtieler. Ik vertel je er wel over bij de meet, het is hilarisch.
How about: Wees jezelf. Werkt dat niet? Waarom moet je er tactieken op los laten etc?quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom niet, zeg jij? Het gaat er niet om of je nu wel of niet serieus bent, het is gewoon indruk maken. De persoon tegenover je is vleiend, zelfverzekerd, maakt je aan het lachen en brengt je enigszins van slag.
quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb first hand experience, na de seks is ze heel knuffelig en lief.
Dit inderdaad. Dat is wel leuk aan jongens die je PUAen, als ze goed zijn kan het een heel leuk kat-muisspel worden waarin ze half door hebben dat je ze door hebt, en je een beetje elkaar probeert uit te vogelen.quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er is niks raars aan het herkennen van patronen in de menselijke psyche's van beide geslachten en hierop inspelen. Je kunt het vergelijken met een verkoper die jouw iets aansmeert wat je eigenlijk helemaal niet moet.
Waarom zo. Ze heeft zich de hele dag op dat moment verheugd en dan gaat het mis. Beetje medeleven mag bestquote:
Zie je, ze ontkent niet eens.quote:
Mannen voor wie dat werkt PUAen natuurlijk niet, waarom zouden ze.quote:Op maandag 22 april 2013 00:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben benieuwd
[..]
How about: Wees jezelf. Werkt dat niet? Waarom moet je er tactieken op los laten etc?
Inderdaad. Je kunt wel zien hoe verpest de jeugd is.quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eens met je post. Snap sowieso niet dat er tegenwoordig in elk Nederlands nummer een rapje moet worden verwerkt, verpest godverdomme toch heel het nummer. Dat was alleen leuk in de tijd van Lange Frans & Baas B.
Omdat het wd is.quote:Op maandag 22 april 2013 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zo. Ze heeft zich de hele dag op dat moment verheugd en dan gaat het mis. Beetje medeleven mag best
Wees jezelf, wees jezelf. Meid, op zo'n moment ben ik mezelf.quote:Op maandag 22 april 2013 00:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben benieuwd
[..]
How about: Wees jezelf. Werkt dat niet? Waarom moet je er tactieken op los laten etc?
Jij ligt vrijwillig tussen de druipstenen van die Aziaat te rommelen ja?quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb first hand experience, na de seks is ze heel knuffelig en lief.
Not buying this. IRL ben je een poesje. Vooral buiten Fok.quote:Op maandag 22 april 2013 00:07 schreef Panzermaus het volgende:
Wees jezelf, wees jezelf. Meid, op zo'n moment ben ik mezelf.Ik loop altijd te prikken en plagen en een beetje duwen en trekken. Daar kun je allerlei theoretische analyses op los laten (en dat kan achteraf ook interessant zijn), maar op zo'n moment ben ik daar niet mee bezig. Dan denk ik alleen maar aan seks en de rest gaat vanzelf.
Exactly, wij zijn nog de goeie generatie.quote:Op maandag 22 april 2013 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kunt wel zien hoe verpest de jeugd is.
Meet hem gewoon, dan ben je er meteen achter.quote:Op maandag 22 april 2013 00:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Not buying this. IRL ben je een poesje. Vooral buiten Fok.
Ja, dat klopt. Zou je alleen al bij wijze van challenge het tegendeel willen bewijzen. Kunnen we dat ook eens afsluiten.quote:Op maandag 22 april 2013 00:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Not buying this. IRL ben je een poesje. Vooral buiten Fok.
Durft ze niet.quote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meet hem gewoon, dan ben je er meteen achter.
Komt doordat je UI suggereert dat je bijt, dat schrikt af.quote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Zou je alleen al bij wijze van challenge het tegendeel willen bewijzen. Kunnen we dat ook eens afsluiten.
[..]
Durft ze niet.
Mijn generatie, jij hoort bij die slechte.quote:Op maandag 22 april 2013 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Exactly, wij zijn nog de goeie generatie.
quote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Zou je alleen al bij wijze van challenge het tegendeel willen bewijzen. Kunnen we dat ook eens afsluiten.
[..]
Durft ze niet.
bby pls we delen een mening tochquote:Op maandag 22 april 2013 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn generatie, jij hoort bij die slechte.
Persoonlijke verbetering is een goed streven idd. Maar dan zijn er nog steeds wel mannen die mooie vrouwen mee naar huis krijgen zonder rare copypaste gesprekken van BB.com te hoeven houden.quote:Op maandag 22 april 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wees jezelf is trouwens het domste advies ever. Je moet de beste jezelf worden. Wees jezelf is het zelfde als zeggen dat je in een Opel Kadett van '93 moet blijven rijden omdat die fijn rijdt.
quote:Op maandag 22 april 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wees jezelf is trouwens het domste advies ever. Je moet de beste jezelf worden. Wees jezelf is het zelfde als zeggen dat je in een Opel Kadett van '93 moet blijven rijden omdat die fijn rijdt.
Leuk, dat zie je goed. Zodra ik mijn telefoon weer heb mag je eens 15 minuten tegen me praten. Grotendeels dat je al binnen de eerste helft een paar foto's te zien krijgt van mij semi-nakend op een keukenkastje, maar die moet je maar voor lief nemen.quote:Op maandag 22 april 2013 00:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]Je durft niet eens een app te sturen.
Panzertje toch. It's all good. You're the man.
Misc draait 99% om flauwe humor, foreveraloners en trolling, het is dat je het even weet.quote:Op maandag 22 april 2013 00:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Persoonlijke verbetering is een goed streven idd. Maar dan zijn er nog steeds wel mannen die mooie vrouwen mee naar huis krijgen zonder rare copypaste gesprekken van BB.com te hoeven houden.
Op een keukenkastje? In zo'n 'paint me like one of your French girls'-pose, of?quote:Op maandag 22 april 2013 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk, dat zie je goed. Zodra ik mijn telefoon weer heb mag je eens 15 minuten tegen me praten. Grotendeels dat je al binnen de eerste helft een paar foto's te zien krijgt van mij semi-nakend op een keukenkastje, maar die moet je maar voor lief nemen.
Ambipur heeft haar binnenste schaamlippen laten zien en Christina Yang haar Koreaanse ogen.quote:
Wel verdomme, pics? :$quote:Op maandag 22 april 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ambipur heeft haar binnenste schaamlippen laten zien en Christina Yang haar Koreaanse ogen.
No. Not interested. Ik hou niet van mensen die spelletjes spelen. Die tonen hun ware aard niet en dat beschouw ik als een alarmbelletje.quote:Op maandag 22 april 2013 00:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk, dat zie je goed. Zodra ik mijn telefoon weer heb mag je eens 15 minuten tegen me praten. Grotendeels dat je al binnen de eerste helft een paar foto's te zien krijgt van mij semi-nakend op een keukenkastje, maar die moet je maar voor lief nemen.
Nee, gewoon als mezelf. Vooral mezelf zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 00:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Op een keukenkastje? In zo'n 'paint me like one of your French girls'-pose, of?
wat praat jij allemaal jij labiele mosselquote:Op maandag 22 april 2013 00:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No. Not interested. Ik hou niet van mensen die spelletjes spelen. Die tonen hun ware aard niet en dat beschouw ik als een alarmbelletje.
quote:Op maandag 22 april 2013 00:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb geen Koreaanse ogenHoewel ik wel oprecht een tikje Aziatische ogen heb
quote:
Google 't anders even bijelkaar? Misschien dat je het dan snapt.quote:Op maandag 22 april 2013 00:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, gewoon als mezelf. Vooral mezelf zijn.
[..]
wat praat jij allemaal jij labiele mossel
quote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Google 't anders even bijelkaar? Misschien dat je het dan snapt.
Hard?quote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ambi is gewoon frustie. Niet zo hard tegen haar zijn Panzer.
Er valt weinig extra's te snappen nu. Je komt gewoon ongelofelijk paranoid en verzuurd over, ziet spellen waar geen spellen zijn en ontzegt jezelf een heel forum vol autisten omdat je liever een olieworstelaar met Asperger hebt. Geen zee te hoog voor deze meid en nu ga ik een kiwi pakken.quote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Google 't anders even bijelkaar? Misschien dat je het dan snapt.
why so srs :Squote:Op maandag 22 april 2013 00:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hard?
Leer eens goed Turks te schelden.
Bek houden, kutjeslikker, of ik zal je eens.quote:
T zijn altijd dezelfde types, die zo reageren op mijn gezeur. Typische reacties van die 2 google fanaten.quote:Op maandag 22 april 2013 00:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Ik hou van je Ambi
Accepteert je familie het als je met een meisje trouwt, denk je?
In dat geval wil ik ook wel je dirty little secret zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 00:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
T zijn altijd dezelfde types, die zo reageren op mijn gezeur. Typische reacties van die 2 google fanaten.
Nee, ouders accepteren geen chicks.
Wat zal je dan? He? Nou? Alleen maar praat jijquote:Op maandag 22 april 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bek houden, kutjeslikker, of ik zal je eens.
Paranoid ben ik wel. Verzuurd niet, ik lach je alleen keihard uit. Je spelletjes zijn zo doorzichtig.quote:Op maandag 22 april 2013 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er valt weinig extra's te snappen nu. Je komt gewoon ongelofelijk paranoid en verzuurd over, ziet spellen waar geen spellen zijn en ontzegt jezelf een heel forum vol autisten omdat je liever een olieworstelaar met Asperger hebt. Geen zee te hoog voor deze meid en nu ga ik een kiwi pakken.
Hoor van jou ook alleen maar stoere praat.quote:Op maandag 22 april 2013 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zal je dan? He? Nou? Alleen maar praat jij
Also: Dit topic...
[ afbeelding ]
Ok wanneer zie ik je sgatj :$quote:Op maandag 22 april 2013 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoor van jou ook alleen maar stoere praat.
wow so verzuurd :Squote:Op maandag 22 april 2013 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Paranoid ben ik wel. Verzuurd niet, ik lach je alleen keihard uit. Je spelletjes zijn zo doorzichtig.
Je hebt een killerbody (zeg je zelf, ik vind het wel meevallen), maar diep van binnen ben je nog dat onzekere kind van 2008 ofzo. Get some therapy.
Over killerbodies gesproken.. Ik heb ook een pica ontvangen. Ik snap nu je commentquote:Op maandag 22 april 2013 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Paranoid ben ik wel. Verzuurd niet, ik lach je alleen keihard uit. Je spelletjes zijn zo doorzichtig.
Je hebt een killerbody (zeg je zelf, ik vind het wel meevallen), maar diep van binnen ben je nog dat onzekere kind van 2008 ofzo. Get some therapy.
weeniehoor google vindt allesquote:Op maandag 22 april 2013 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]En dan zgn persoonlijk worden. Geen zoekopdrachten meer te geven?
Nou, have fun ya'll.
Ga jij eerst maar kutjebotsen met CY :$quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]En dan zgn persoonlijk worden. Geen zoekopdrachten meer te geven?
Nou, have fun ya'll.
xieuxieu welquote:Op maandag 22 april 2013 00:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als het niet op de eerste pagina van google staat bestaat het niet.
Dat durf ik niet hoor, op een eerste afspraak en er zijn allemaal enge mensen bij :$quote:Op maandag 22 april 2013 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar kutjebotsen met CY :$
Zo is het maar net. En onderaan de eerste pagina is ook al deels afgeschreven.quote:Op maandag 22 april 2013 00:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als het niet op de eerste pagina van google staat bestaat het niet.
Des te spannender toch. :$quote:Op maandag 22 april 2013 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoor, op een eerste afspraak en er zijn allemaal enge mensen bij :$
Dat wel natuurlijk :$quote:
Jouw praatjes zijn zo hol dat ik er niet eens meer om kan lachen. Want waarschijnlijk ben je nog serieus ook. Ik ben niet vaak serieus op dit forum maar als ik iemand, ach, weet je, laat het ook maar.quote:Op maandag 22 april 2013 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wanstaltig dit.quote:
Tuurlijk liefje.quote:Op maandag 22 april 2013 00:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jouw praatjes zijn zo hol dat ik er niet eens meer om kan lachen. Want waarschijnlijk ben je nog serieus ook. Ik ben niet vaak serieus op dit forum maar als ik iemand, ach, weet je, laat het ook maar.
Nee.quote:Op maandag 22 april 2013 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
oh tege my sei je laatst wat anders
Oh behave. :$quote:
Ben je eindelijk thuis?quote:
Ja, sorry hoor.quote:
Het is dat ik je privé respecteer meid. Ik neem je niet eens serieus aangezien ik je anders ken.quote:
#ongeduldigquote:Op maandag 22 april 2013 00:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor.Nog niet gekeken overigens.
Wilde je mijn prive shit er op douwen? Ga je gang Yuri. Met zulke onzin maak je mij niet bang. Zeker niet met prive info rondstrooien of foto's doorsturen of op een dropbox douwen.quote:Op maandag 22 april 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is dat ik je privé respecteer meid. Ik neem je niet eens serieus aangezien ik je anders ken.
Koala. :$:$:$:$quote:
Wow bedoelde die dat? Ik las het anders.quote:Op maandag 22 april 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilde je mijn prive shit er op douwen? Ga je gang Yuri. Met zulke onzin maak je mij niet bang. Zeker niet met prive info rondstrooien of foto's doorsturen of op een dropbox douwen.
Fucking laag dit. Maar zet het hier maar neer.
Kijk, prachtig dit. Al mijn vermoedens worden bevestigd, want ik verwachtte zo'n reactie al. Nee Ambi. Ik laat het lekker hierbij.quote:Op maandag 22 april 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilde je mijn prive shit er op douwen? Ga je gang Yuri. Met zulke onzin maak je mij niet bang. Zeker niet met prive info rondstrooien of foto's doorsturen of op een dropbox douwen.
Fucking laag dit. Maar zet het hier maar neer.
Zal morgen uitgebreid verslag doen, overigens. :$quote:
Vind je het echt nodig om als man van 34 zo tegen vrouwen op een internet forum te doen?quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk, prachtig dit. Al mijn vermoedens worden bevestigd, want ik verwachtte zo'n reactie al. Nee Ambi. Ik laat het lekker hierbij.
Dat is een heel ander verhaal. Iemand die heer al heel lang poste stuurde een bericht dat er foto's en telefoonnummers rond gingen, is toch logisch dat mensen daar van schrikken?quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
Komt straks ook weer een moment dat Ambi para gaat doen omdat ze denkt dat haar privé rondgaat via DM?
Nee meisje. Of je moet het echt willen?quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
Komt straks ook weer een moment dat Ambi para gaat doen omdat ze denkt dat haar privé rondgaat via DM?
Doe dat, gozer.quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk, prachtig dit. Al mijn vermoedens worden bevestigd, want ik verwachtte zo'n reactie al. Nee Ambi. Ik laat het lekker hierbij.
Ik ben met jou hier. Ambipur, sorry (srs) en veel geluk.quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het begon als elkaar gewoon een beetje fucken en nu doet iedereen persoonlijk en op de man af spelen en het is niet chill meer.quote:Op maandag 22 april 2013 00:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke kan iemand een samenvatting geven?
HAHAHAHAHAHAHAquote:
Herkenbaar..Gewoon neggen.quote:Op maandag 22 april 2013 00:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het begon als elkaar gewoon een beetje fucken en nu doet iedereen persoonlijk en op de man af spelen en het is niet chill meer.
Fuck it. Mensen kunnen tegengas niet handelen en gaan gelijk typische dingen roepen.quote:Op maandag 22 april 2013 00:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het begon als elkaar gewoon een beetje fucken en nu doet iedereen persoonlijk en op de man af spelen en het is niet chill meer.
hahahah moet jij 11 kw rijden. hb hier volle 636 cctjes tot mn beschikkingquote:Op maandag 22 april 2013 00:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Die 11kW wet voor motoren is echt zo kankergay
Pics van je dubbel c.quote:Op maandag 22 april 2013 00:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahah moet jij 11 kw rijden. hb hier volle 636 cctjes tot mn beschikking
quote:Op maandag 22 april 2013 00:38 schreef CristinaYang het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal lief doen met een groepsknuffel enzo?
Ik haat ruzie
Ik wil een ZX-6Rquote:Op maandag 22 april 2013 00:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahah moet jij 11 kw rijden. hb hier volle 636 cctjes tot mn beschikking
Wat een held eh.. Hij is mijn ware vader, ik weet het zekerquote:
Hoe gaat het met je funding?quote:
Krijg er drie voor mijn burfdayquote:
Wanneer ben je jarig? Stuur ik een kaartje naar je.quote:Op maandag 22 april 2013 00:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Krijg er drie voor mijn burfday
iknowdatfeelquote:Op maandag 22 april 2013 00:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Die 11kW wet voor motoren is echt zo kankergay
Moeten ze eerst voorbij mij.quote:Op zondag 21 april 2013 23:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er staan sowieso 20 hitsige fokkers klaar om Ambi van dr pandapunten af te helpen op 11 mei
quote:
De explicit clip is 10x lekkerderquote:Op maandag 22 april 2013 00:45 schreef Chloroform het volgende:
Vind dit een lekker plaatje, not even ashamed.
Komt zij ook eens.quote:Op maandag 22 april 2013 00:45 schreef Chloroform het volgende:
Vind dit een lekker plaatje, not even ashamed.
Topicje getrapt, doe je weer mee?quote:
Kan mij die clip nou verrotten.quote:Op maandag 22 april 2013 00:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
De explicit clip is 10x lekkerder.
Spuit 11 ja? Shit.quote:Op maandag 22 april 2013 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Komt zij ook eens.
Goooood girl, I know you want it.
Lol dat is echt een faggotry-poverty bicycle.quote:Op maandag 22 april 2013 00:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeeeuujjj, vet man. Veredeld brommertje.
First time on the internet.quote:Op maandag 22 april 2013 00:46 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.kawasaki.nl/Objects/84/w475h321_000003409D88444A.jpg
Snapjequote:Op maandag 22 april 2013 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol dat is echt een faggotry-poverty bicycle.
Je hebt toch vast wel andere?quote:Op maandag 22 april 2013 00:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
SnapjeIk vind het niet erg om eerst een bescheiden motor te kopen met niet al te veel vermogen om een eerste jaar op te rijden. Maar dit gaat te fur.
Ik zag het ja, ik post er straks of morgen of zo wel, ben nu aan het multitasken. =$quote:
Awesomequote:Op maandag 22 april 2013 00:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zag het ja, ik post er straks of morgen of zo wel, ben nu aan het multitasken. =$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 22 april 2013 00:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awesome
KEEP THE MUSIC ALIVE MAWFAKKADit is wel erg old skool. Ik heb zowaar nog een CD van hem liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zijn niet veel groterquote:
Lol echt ja?quote:Op maandag 22 april 2013 00:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is wel erg old skool. Ik heb zowaar nog een CD van hem liggen
Ik was ook voor Marliesquote:Op maandag 22 april 2013 00:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol echt ja?Ik vond m alijd stom.. #Team Marlies
Bevrijdingsfestival 2005.. Wat een geilheid :$
quote:Op maandag 22 april 2013 00:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awesome
KEEP THE MUSIC ALIVE MAWFAKKAHaha, dit liedje van hem is erg goed, vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel scheelt het dan?quote:Op maandag 22 april 2013 00:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zijn niet veel groterMaar lees net dat het vanaf 2014 mogelijk wordt om gelijk bij A2 in te stromen. Scheelt al een hoop.
If not now, then when.
OMG mag ik je even aanraken nu?quote:Op maandag 22 april 2013 00:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik was ook voor MarliesHoe zij Ironic deed, geweldig
quote:Op maandag 22 april 2013 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, dit liedje van hem is erg goed, vind ik.
[..]
Hoeveel scheelt het dan?
Max 35kWquote:Op maandag 22 april 2013 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, dit liedje van hem is erg goed, vind ik.
[..]
Hoeveel scheelt het dan?
Hier blijkt wel een duidelijk leeftijdsverschil uit, ik was toen 12 ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 01:08 schreef Dqod het volgende:
Vroegah, toen ZELFS Idols nog gewoon pure seks was :$ :$
2002, toen was ik 9.quote:Op maandag 22 april 2013 01:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier blijkt wel een duidelijk leeftijdsverschil uit, ik was toen 12 ofzo
HIER TRAP IK DUS NIET MEER INquote:Op maandag 22 april 2013 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
2002, toen was ik 9.Tijd vliegt yo.
2003/2004.. Dus 16/17 jaquote:Op maandag 22 april 2013 01:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier blijkt wel een duidelijk leeftijdsverschil uit, ik was toen 12 ofzo
Dat was 1.. Geloof ikquote:Op maandag 22 april 2013 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
2002, toen was ik 9.Tijd vliegt yo.
Ja ik weet t nu ook allemaal niet meer.. Wat ik moet geloven enzulks..quote:Op maandag 22 april 2013 01:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet ie om mij te trollen omdat ik geloofde dat ie 34 was
Eigenlijk ben ik 7,5quote:Op maandag 22 april 2013 01:13 schreef CristinaYang het volgende:
Al die stomme mannen hier. Yuri maakt me wijs dat ie 34 is, Panzer zegt dat ie een tweelingbroer heeft, ik word hier helemaal overstuur van
Ik ben 5 wat is ditquote:Op maandag 22 april 2013 01:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik 7,5
Vind je niet erg toch?
Mooi dit.quote:Op maandag 22 april 2013 01:13 schreef CristinaYang het volgende:
Al die stomme mannen hier. Yuri maakt me wijs dat ie 34 is, Panzer zegt dat ie een tweelingbroer heeft, ik word hier helemaal overstuur van
Hoe oud was jij ten tijde van Idols 2 dan?quote:Op maandag 22 april 2013 01:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik weet t nu ook allemaal niet meer.. Wat ik moet geloven enzulks..
Als het klopt wat je zegt, Yuri...
[ afbeelding ]
Zullen we doktertje spelen? :$quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi dit.
[..]
Hoe oud was jij ten tijde van Idols 2 dan?
quote:Op maandag 22 april 2013 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
2003/2004.. Dus 16/17 ja
Hard op Mlies gesopt
Volgende seizoenen vond ik er ook geen zak meer aan
..................quote:Op maandag 22 april 2013 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, nog rijp genoeg.Ik val toch op vrouwen van 40+.
Zegt meer over jou.quote:Op maandag 22 april 2013 01:13 schreef CristinaYang het volgende:
oeiquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 01:34 schreef Dqod het volgende:
Maar ok bitches
[ afbeelding ]
Off to bed
[ afbeelding ]
Have a gay night
[ afbeelding ]
Voor CY
Doei hommo's gr gr
Beerenbotje uitvaren is geen procastination.quote:Op maandag 22 april 2013 01:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil kunnen slapen maar ik heb weer eens geprocrasturbate.
Moet nu de hele nacht door gaan blokken tot praktijktoets van 9:00quote:Op maandag 22 april 2013 01:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beerenbotje uitvaren is geen procastination.
werkpaard.quote:Op maandag 22 april 2013 01:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet nu de hele nacht door gaan blokken tot praktijktoets van 9:00
snuifpaardquote:
Ik zit ook te schrijven aan een reflectieverslag en moet nog een presentatie maken. FML.quote:Op maandag 22 april 2013 01:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet nu de hele nacht door gaan blokken tot praktijktoets van 9:00
Ik heb over 5 uur een praktijktoets anatomie.quote:Op maandag 22 april 2013 03:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zit ook te schrijven aan een reflectieverslag en moet nog een presentatie maken. FML.
Je was een goede geneeskundestudent geweestquote:Op maandag 22 april 2013 03:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb over 5 uur een praktijktoets anatomie.Hele weekend uitgesteld en gisternacht gewerkt waardoor ik nu pas op gang ben gekomen. Zit nu te studeren met behulp van amfetaminen
Ben niet trots op mezelf.
Huis tuin en keuken speed.quote:Op maandag 22 april 2013 03:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je was een goede geneeskundestudent geweestWat voor amfetaminen? Gewoon ritalin gestolen van iemand ofzo?
Neuh, maar 1x geprobeerd. Was op de middelbare school, lekker spannend met z'n allen ritalin nemen, want dan kon je gaan hallucineren enzo.quote:Op maandag 22 april 2013 03:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Huis tuin en keuken speed.Wel erg puur spul, moet echt heel voorzichtig zijn met het doseren anders zit ik zo meteen als een aapje allerlei andere dingen te doen.
Ervaring met studeren met behulp van de apotheker ja?
vol goede overmoed onderweg naar school. Als ik deze toets in deze staat haal is er iets goed mis met de wereld.quote:
Als je die maar niet gaat afknijpen tot 11kWquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 08:21 schreef Montelly het volgende:
En is digitaal penetreren van luchtverfrisser gelukt???
Haha, die Marlies woont/woonde 1 straat achter mijn oudersquote:Op maandag 22 april 2013 00:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
OMG mag ik je even aanraken nu?
Met haar prachtige mooie animalprint (:r ) bh :$
[..]![]()
Nostalgie geak :$
Volgens mij betekent het dat je ADHD hebt als je rustig wordt van ritalin.quote:Op maandag 22 april 2013 03:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, maar 1x geprobeerd. Was op de middelbare school, lekker spannend met z'n allen ritalin nemen, want dan kon je gaan hallucineren enzo.Ik vond er geen drol aan, werd er alleen maar heel rustig van, en heb vervolgens met m'n beste vriend wiskunde zitten te maken terwijl de rest door de kamer heen danste enzo
Maar goed, veel succes iig, ik zal je niet verder afleiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |