abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125583451
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

in klussen en wonen en mod nog wel
TR gedaan
ondankbare mot
pi_125583475
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Mortaxx, ga weg. Jij hebt de pik op mij.
Waarom denk je dat? :)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_125583479
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

ondankbare mot
nee is lief van je maar was niet nodig want ik weet toch dat ik in je hart zit xx
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_125583480
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Heb niet gelezen.
Oh hemels gezegende schoonheid, wiens innerlijke schoonheid simpelweg diep en eeuwig is, zou ik graag je ridder in glanzend pantser willen zijn. Als je wilt praten met een goede vriend, eerlijk, lief en teder, dan kun je dat met mij doen op ieder moment. Ik ben een goed mens, vriendelijk, loyaal en oprecht. Mijn vriendschap die ik jou te bieden heb is schoon en transparant. Ik feliciteer jou, omdat jij erg mooi bent, je schoonheid, je charmante figuur, een prettige en engelachtige glimlach, je persoonlijkheid, je geluk, je charme, vriendelijkheid, je mooie ogen, je lippen zo zacht en prachtig, delicate handen, je kostbaar mooie benen, je spectaculaire en goddelijke lichaam, al deze kwaliteiten en nog vele meer, je bent een prachtige en perfecte vrouw, je blik is zacht en zoet, doordringend in mijn ziel. De schoonheid van een roos heeft geen vergelijking met de zoetheid van jouw gezicht en de schoonheid van je hart. Ik ben van de mensen, ik wil graag een goede relatie met al mijn vrienden hebben.
If not now, then when.
pi_125583481
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

vertel.
Het was hilarisch. Hij kwam met die standaard zinnetjes en trucjes, dus toen vroeg ik of hij toevallig The Game gelezen had. Trok wit weg, heb hem niet meer gezien _O-
pi_125583490
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

zuur

[..]

bitter
Vorige keer met DM was je nog netjes. What happened?
  zondag 21 april 2013 @ 23:48:35 #57
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_125583495
Eerlijk Ambi...heb je schimmelinfectie aan je kut..waarom zo bitter?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_125583520
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.
Hierom ben je uit LIF geband toch? :D
pi_125583547
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Het was hilarisch. Hij kwam met die standaard zinnetjes en trucjes, dus toen vroeg ik of hij toevallig The Game gelezen had. Trok wit weg, heb hem niet meer gezien _O-
:D Was het toevallig Fir3fly?

quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Vorige keer met DM was je nog netjes. What happened?
Ik ben altijd netjes. :)
pi_125583550
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

nee is lief van je maar was niet nodig want ik weet toch dat ik in je hart zit xx
:s hoe weet je dat, -> dm
pi_125583564
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

_O-

quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Oh hemels gezegende schoonheid, wiens innerlijke schoonheid simpelweg diep en eeuwig is, zou ik graag je ridder in glanzend pantser willen zijn. Als je wilt praten met een goede vriend, eerlijk, lief en teder, dan kun je dat met mij doen op ieder moment. Ik ben een goed mens, vriendelijk, loyaal en oprecht. Mijn vriendschap die ik jou te bieden heb is schoon en transparant. Ik feliciteer jou, omdat jij erg mooi bent, je schoonheid, je charmante figuur, een prettige en engelachtige glimlach, je persoonlijkheid, je geluk, je charme, vriendelijkheid, je mooie ogen, je lippen zo zacht en prachtig, delicate handen, je kostbaar mooie benen, je spectaculaire en goddelijke lichaam, al deze kwaliteiten en nog vele meer, je bent een prachtige en perfecte vrouw, je blik is zacht en zoet, doordringend in mijn ziel. De schoonheid van een roos heeft geen vergelijking met de zoetheid van jouw gezicht en de schoonheid van je hart. Ik ben van de mensen, ik wil graag een goede relatie met al mijn vrienden hebben.
Haha, heb een keer een vergelijkbare act opgezet. (face2face) Als je het een beetje overtuigend kan brengen gooi je hoge ogen.
pi_125583567
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Hierom ben je uit LIF geband toch? :D
Ja. :')
If not now, then when.
pi_125583594
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat weet ik.
pi_125583597
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

:s hoe weet je dat, -> dm
we hebben toch een goeie band xx
pi_125583609
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja. :')
Heb me kapot gelachen. Hugh smste me ook echt zodat ik het kon lezen voordat het topic dicht ging. Die gast... :')_______!
pi_125583636
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Ik ben altijd netjes. :)
Als Fir3fly zich in Chicago bevindt, zou dat zomaar kunnen :D
pi_125583639
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 23:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

_O-

[..]

Haha, heb een keer een vergelijkbare act opgezet. (face2face) Als je het een beetje overtuigend kan brengen gooi je hoge ogen.
Nah, voelt niet authentiek. Als ik het doe is het meer voor de lulz.
If not now, then when.
pi_125583659
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Whehe.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_125583671
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Heb me kapot gelachen. Hugh smste me ook echt zodat ik het kon lezen voordat het topic dicht ging. Die gast... :')_______!
Haha, ik DM'de met hem dat jij ook serieus reageerde. Toen zei hij al dat hij je geïnformeerd had over de misc. :') :D
If not now, then when.
pi_125583691
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Uberhaupt acts opzetten... Is wellicht leuk bij meisjes die je daarna toch nooit meer wil zien, maar je wil toch geen serieuze relatie met een vrouw die daar voor valt :')
pi_125583706
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Uberhaupt acts opzetten... Is wellicht leuk bij meisjes die je daarna toch nooit meer wil zien, maar je wil toch geen serieuze relatie met een vrouw die daar voor valt :')
Serieuze relaties. :')
If not now, then when.
pi_125583739
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, ik DM'de met hem dat jij ook serieus reageerde. Toen zei hij al dat hij je geïnformeerd had over de misc. :') :D
Hilarisch die topics daar. Het is ook meteen duidelijk wie daar lezen, bepaalde users stelen heel duidelijk hun lines van die site :D
pi_125583749
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat is juist de grap, al vanaf het begin voelt ze dat het niet serieus is. Ergens is het vleiend, maar eigenlijk is het gewoon een manifestatie van welbespraakt zijn en gewoon je bek open durven trekken.

Ik zweer het jou, oh Yuri_Brahski, ga tegenover een meisje zitten, voer een beetje een gesprek, en dan na een tijdje kijk je een beetje lief naar haar en steek je hiermee van wal. Instant-nookie.
pi_125583766
So I messaged you just to chat but I'm kind of concerned. I mean, we could hit it off really well,
end up having a few drinks, next thing you know you're giving me your number because I'm too shy to ask for it,
I finally get up the nerve to call and we take in a movie, have some dinner, I relax, you relax, we go out a
few more times, get to know each other's friends, spend a lot of time together, then finally get past this
sexual tension and really develop this intense sex life that is truly incredible, decide our relationship
is solid and stable, so we move in together for a while, then a few months later get married, I get a promotion,
you get a promotion, we buy a bigger house. You really want kids, but I really want freedom, but we have a kid anyway,
only to find that I am resentful, the sparks start to fade and to rekindle them we have two more lovely kids,
but now I work too much to keep up with the bills, have no time for you, you're stressed and stop taking really
good care of yourself, so to get past our slow sex life and my declining self-confidence I turn to an outside
affair for sexual gratification. You find out because I'm careless and a lousy liar, you throw me out (justifiably so)
and we have to explain to the kids why mummy and daddy are splitting up. That's just too sad. Think about the children.
For God's sake, if you chat with me and we hit it off, let's just keep it sexual, because we both know where it's going.
If not now, then when.
pi_125583793
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Serieuze relaties. :')
Hoe oud ben jij eigenljk?
pi_125583804
je topic loopt storm wd
pi_125583817
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 23:53 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat is juist de grap, al vanaf het begin voelt ze dat het niet serieus is. Ergens is het vleiend, maar eigenlijk is het gewoon een manifestatie van welbespraakt zijn en gewoon je bek open durven trekken.

Ik zweer het jou, oh Yuri_Brahski, ga tegenover een meisje zitten, voer een beetje een gesprek, en dan na een tijdje kijk je een beetje lief naar haar en steek je hiermee van wal. Instant-nookie.
Ik pak gelijk de chloroform en rape haar vriend. Denk je dat ik mijn tijd ga verspillen. :')
If not now, then when.
pi_125583825
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenljk?
34
If not now, then when.
pi_125583832
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:50 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

we hebben toch een goeie band xx
heb je een leuke dag gehad
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_125583833
quote:

[..]

Idd, en de vrouwen die daar voor vallen, dat zijn dan toch wel hele simpele zielen. :')
pi_125583834
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

34
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik pak gelijk de chloroform en rape haar vriend. Denk je dat ik mijn tijd ga verspillen. :')
Deze combinatie :')______!
pi_125583853
ey mortax wat doe je waarom dicht
pi_125583899
quote:

[..]

Sowieso valt de man dan door de mand.
pi_125583901
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

[..]

Deze combinatie :')______!
If not now, then when.
pi_125583919
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Sowieso valt de man dan door de mand.
Dat bedoel ik. Je kan er niks stabiels op bouwen.
pi_125583990
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:57 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Je kan er niks stabiels op bouwen.
En met zo'n gast als firefly, als zijn verhalen kloppen.
Stel hij krijgt ooit een vriendin, loopt hij door de stad, en je ziet ALLE vrouwen denken, "dat is die creep die mij en al mijn vriendinnen heeft aangesproken. :r " :')
pi_125584015
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha grappenmaker, dit was priceless.

'oh stop it you'
'ohh really now'
'wow'
'aww'
'hahahah'
'why do i deserve this'
'aawwh'

En dan ga je gewoon verder met dat niets goed genoeg voor haar is enzo. :') Ondertussen zit je een beetje achteruit en leg je je armen op de stoelleuningen (daarom moeten ze buff zijn), en praat je haar op een langzaam tempo geheel en volkomen nat. :) Doe dit twee keer en er is geen kunst meer aan, ik kan vrijwel eindeloos doorlullen op die manier. Dus ook nadat je door die vertaalde copypasta heen bent dus. :')

Succes en laughs gegarandeerd.

quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Stel hij krijgt ooit een vriendin, loopt hij door de stad, en je ziet ALLE vrouwen denken, "dat is die creep die mij en al mijn vriendinnen heeft aangesproken. :r " :')
'can i get a female opinion on something'
'can i read your hand'

:') :') :D
pi_125584029
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 23:55 schreef Nestalgie het volgende:
ey mortax wat doe je waarom dicht
Wd heeft de broek aan. Sorry
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_125584031
quote:

[..]

Denk je echt dat hij een fuck geeft. :')
If not now, then when.
pi_125584034
Die Bulgaren :') asociale kaolo varkens zijn het.
pi_125584056
A very merry unbirthday, to who, to me.
pi_125584060
quote:

[..]

Die vent komt echt superweird over. :') Kan me niet voorstellen dat hij echt succes heeft.
pi_125584067
gvd op de foks nog niet maar teletekst wel :')
pi_125584078
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
gvd op de foks nog niet maar teletekst wel :')
Waar heb jij het over?
If not now, then when.
pi_125584096
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
A very merry unbirthday, to who, to me.
wolvendagen, als je niet zo'n afstandelijke en enge houding had waren er echt wel mensen geweest hier die jou en je ranke lijfje wilden knuffelen.
pi_125584103
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Denk je echt dat hij een fuck geeft. :')
Denk dat zijn theoretische bergtrol dat wel irritant zal vinden.
pi_125584110
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waar heb jij het over?
ik wilde om 00:00 posten dat ik niet jarig meer was maar ik was 2 seconden te snel op foks
pi_125584119
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haha grappenmaker, dit was priceless.

'oh stop it you'
'ohh really now'
'wow'
'aww'
'hahahah'
'why do i deserve this'
'aawwh'

En dan ga je gewoon verder met dat niets goed genoeg voor haar is enzo. :') Ondertussen zit je een beetje achteruit en leg je je armen op de stoelleuningen (daarom moeten ze buff zijn), en praat je haar op een langzaam tempo geheel en volkomen nat. :) Doe dit twee keer en er is geen kunst meer aan, ik kan vrijwel eindeloos doorlullen op die manier. Dus ook nadat je door die vertaalde copypasta heen bent dus. :')

Succes en laughs gegarandeerd.

[..]

'can i get a female opinion on something'
'can i read your hand'

:') :') :D
Nee. dit kan niet werken. Panzer, dit kan gewoon niet. Nee. Gewoon.
pi_125584124
quote:

[..]

Dat ook nog eens ja. Dat is leuk als je begin 20 bent en het stoer is om de halve stad geneukt te hebben, maar op een gegeven moment wordt je ouder en kom je erachter dat geen enkele enigszins fatsoenlijke vrouw nog met je gezien wil worden. Sneu.
pi_125584129
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

wolvendagen, als je niet zo'n afstandelijke en enge houding had waren er echt wel mensen geweest hier die jou en je ranke lijfje wilden knuffelen.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')