Ik pak gelijk de chloroform en rape haar vriend. Denk je dat ik mijn tijd ga verspillen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is juist de grap, al vanaf het begin voelt ze dat het niet serieus is. Ergens is het vleiend, maar eigenlijk is het gewoon een manifestatie van welbespraakt zijn en gewoon je bek open durven trekken.
Ik zweer het jou, oh Yuri_Brahski, ga tegenover een meisje zitten, voer een beetje een gesprek, en dan na een tijdje kijk je een beetje lief naar haar en steek je hiermee van wal. Instant-nookie.
Idd, en de vrouwen die daar voor vallen, dat zijn dan toch wel hele simpele zielen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uberhaupt acts opzetten... Is wellicht leuk bij meisjes die je daarna toch nooit meer wil zien, maar je wil toch geen serieuze relatie met een vrouw die daar voor valt
quote:
Deze combinatiequote:Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik pak gelijk de chloroform en rape haar vriend. Denk je dat ik mijn tijd ga verspillen.
Sowieso valt de man dan door de mand.quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uberhaupt acts opzetten... Is wellicht leuk bij meisjes die je daarna toch nooit meer wil zien, maar je wil toch geen serieuze relatie met een vrouw die daar voor valt
Dat bedoel ik. Je kan er niks stabiels op bouwen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso valt de man dan door de mand.
En met zo'n gast als firefly, als zijn verhalen kloppen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je kan er niks stabiels op bouwen.
Haha grappenmaker, dit was priceless.quote:Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik pak gelijk de chloroform en rape haar vriend. Denk je dat ik mijn tijd ga verspillen.
'can i get a female opinion on something'quote:Op zondag 21 april 2013 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
En met zo'n gast als firefly, als zijn verhalen kloppen.
Stel hij krijgt ooit een vriendin, loopt hij door de stad, en je ziet ALLE vrouwen denken, "dat is die creep die mij en al mijn vriendinnen heeft aangesproken."
Denk je echt dat hij een fuck geeft.quote:Op zondag 21 april 2013 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stel hij krijgt ooit een vriendin, loopt hij door de stad, en je ziet ALLE vrouwen denken, "dat is die creep die mij en al mijn vriendinnen heeft aangesproken."
Die vent komt echt superweird over.quote:Op zondag 21 april 2013 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
gvd op de foks nog niet maar teletekst wel
wolvendagen, als je niet zo'n afstandelijke en enge houding had waren er echt wel mensen geweest hier die jou en je ranke lijfje wilden knuffelen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
A very merry unbirthday, to who, to me.
Denk dat zijn theoretische bergtrol dat wel irritant zal vinden.quote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij een fuck geeft.
ik wilde om 00:00 posten dat ik niet jarig meer was maar ik was 2 seconden te snel op foksquote:
Nee. dit kan niet werken. Panzer, dit kan gewoon niet. Nee. Gewoon.quote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha grappenmaker, dit was priceless.
'oh stop it you'
'ohh really now'
'wow'
'aww'
'hahahah'
'why do i deserve this'
'aawwh'
En dan ga je gewoon verder met dat niets goed genoeg voor haar is enzo.Ondertussen zit je een beetje achteruit en leg je je armen op de stoelleuningen (daarom moeten ze buff zijn), en praat je haar op een langzaam tempo geheel en volkomen nat.
Doe dit twee keer en er is geen kunst meer aan, ik kan vrijwel eindeloos doorlullen op die manier. Dus ook nadat je door die vertaalde copypasta heen bent dus.
Succes en laughs gegarandeerd.
[..]
'can i get a female opinion on something'
'can i read your hand'![]()
![]()
Dat ook nog eens ja. Dat is leuk als je begin 20 bent en het stoer is om de halve stad geneukt te hebben, maar op een gegeven moment wordt je ouder en kom je erachter dat geen enkele enigszins fatsoenlijke vrouw nog met je gezien wil worden. Sneu.quote:Op zondag 21 april 2013 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wolvendagen, als je niet zo'n afstandelijke en enge houding had waren er echt wel mensen geweest hier die jou en je ranke lijfje wilden knuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |