Die vent komt echt superweird over.quote:Op zondag 21 april 2013 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
En met zo'n gast als firefly, als zijn verhalen kloppen.
Stel hij krijgt ooit een vriendin, loopt hij door de stad, en je ziet ALLE vrouwen denken, "dat is die creep die mij en al mijn vriendinnen heeft aangesproken."
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
gvd op de foks nog niet maar teletekst wel
wolvendagen, als je niet zo'n afstandelijke en enge houding had waren er echt wel mensen geweest hier die jou en je ranke lijfje wilden knuffelen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
A very merry unbirthday, to who, to me.
Denk dat zijn theoretische bergtrol dat wel irritant zal vinden.quote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij een fuck geeft.
ik wilde om 00:00 posten dat ik niet jarig meer was maar ik was 2 seconden te snel op foksquote:
Nee. dit kan niet werken. Panzer, dit kan gewoon niet. Nee. Gewoon.quote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha grappenmaker, dit was priceless.
'oh stop it you'
'ohh really now'
'wow'
'aww'
'hahahah'
'why do i deserve this'
'aawwh'
En dan ga je gewoon verder met dat niets goed genoeg voor haar is enzo.Ondertussen zit je een beetje achteruit en leg je je armen op de stoelleuningen (daarom moeten ze buff zijn), en praat je haar op een langzaam tempo geheel en volkomen nat.
Doe dit twee keer en er is geen kunst meer aan, ik kan vrijwel eindeloos doorlullen op die manier. Dus ook nadat je door die vertaalde copypasta heen bent dus.
Succes en laughs gegarandeerd.
[..]
'can i get a female opinion on something'
'can i read your hand'![]()
![]()
Dat ook nog eens ja. Dat is leuk als je begin 20 bent en het stoer is om de halve stad geneukt te hebben, maar op een gegeven moment wordt je ouder en kom je erachter dat geen enkele enigszins fatsoenlijke vrouw nog met je gezien wil worden. Sneu.quote:Op zondag 21 april 2013 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
En met zo'n gast als firefly, als zijn verhalen kloppen.
Stel hij krijgt ooit een vriendin, loopt hij door de stad, en je ziet ALLE vrouwen denken, "dat is die creep die mij en al mijn vriendinnen heeft aangesproken."
quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wolvendagen, als je niet zo'n afstandelijke en enge houding had waren er echt wel mensen geweest hier die jou en je ranke lijfje wilden knuffelen.
Oh, dat is vervelend.quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wilde om 00:00 posten dat ik niet jarig meer was maar ik was 2 seconden te snel op foks
Bijna net zo vervelend als John Ewbank zijn nummerquote:
Het is maar een act, Panzer. Ze is eigenlijk poeslief.quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wolvendagen, als je niet zo'n afstandelijke en enge houding had waren er echt wel mensen geweest hier die jou en je ranke lijfje wilden knuffelen.
Er zijn altijd onzekere meisjes bij wie dat soort meuk werkt. Wist je trouwens dat er ook een vergelijkbaar boek voor vrouwen is?quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. dit kan niet werken. Panzer, dit kan gewoon niet. Nee. Gewoon.
Aangesproken.quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat ook nog eens ja. Dat is leuk als je begin 20 bent en het stoer is om de halve stad geneukt te hebben, maar op een gegeven moment wordt je ouder en kom je erachter dat geen enkele enigszins fatsoenlijke vrouw nog met je gezien wil worden. Sneu.
quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bijna net zo vervelend als John Ewbank zijn nummer
Dat is dan nog eens driedubbel zo sneuquote:Op maandag 22 april 2013 00:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aangesproken.Ik denk dat hij zelden neukt.
Dat gezongen stuk kan an sich nog wel. Maar zodra die hersenloze rap erbij komt barst ik in tranen uit omdat mijn oren gaan bloeden.quote:Op maandag 22 april 2013 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ik wist niet wat ik hoorde joh.
quote:Op maandag 22 april 2013 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er zijn altijd onzekere meisjes bij wie dat soort meuk werkt. Wist je trouwens dat er ook een vergelijkbaar boek voor vrouwen is?
Gewoon dit toepassen.quote:Op maandag 22 april 2013 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Er zijn altijd onzekere meisjes bij wie dat soort meuk werkt. Wist je trouwens dat er ook een vergelijkbaar boek voor vrouwen is?
Triest.quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wilde om 00:00 posten dat ik niet jarig meer was maar ik was 2 seconden te snel op foks
Ja. Ik vond mijn post in dat topic nog wel mooi.quote:Op maandag 22 april 2013 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat gezongen stuk kan an sich nog wel. Maar zodra die hersenloze rap erbij komt barst ik in tranen uit omdat mijn oren gaan bloeden.
quote:Op zondag 21 april 2013 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso snap ik niet wat die rappers erin moeten. Ik snap wel dat ze verschillende generaties erbij betrekken willen, maar dat werkt blijkbaar niet, of niet op deze manier. Ze moeten gewoon het lied laten spelen en zingen door een fucking magnifiek orchestra. Ik had liever gezien dat Andre Rieu en zijn orkest een lied speelden met daarbij een goede zangeres of zo. Het koningshuis is geen 3KB middelbare schoolklas rap-workshop, maar serious business. Dat verdient dan ook een hoogstaand nummer.
Gaat ook niet om hoe je mannen in bed moet krijgen, het is net een stukje subtieler. Ik vertel je er wel over bij de meet, het is hilarisch.quote:Op maandag 22 april 2013 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Een boek voor vrouwen?! Vrouwen hebben dit niet nodig.
Dat dit dan werkt bij vrouwen.
Waarom niet, zeg jij? Het gaat er niet om of je nu wel of niet serieus bent, het is gewoon indruk maken. De persoon tegenover je is vleiend, zelfverzekerd, maakt je aan het lachen en brengt je enigszins van slag.quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. dit kan niet werken. Panzer, dit kan gewoon niet. Nee. Gewoon.
Dacht ik aanvankelijk ook, maar helaas.quote:Op maandag 22 april 2013 00:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is maar een act, Panzer. Ze is eigenlijk poeslief.
Er is niks raars aan het herkennen van patronen in de menselijke psyche's van beide geslachten en hierop inspelen. Je kunt het vergelijken met een verkoper die jouw iets aansmeert wat je eigenlijk helemaal niet moet.quote:Op maandag 22 april 2013 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]Een boek voor vrouwen?! Vrouwen hebben dit niet nodig.
Dat dit dan werkt bij vrouwen.
Eens met je post. Snap sowieso niet dat er tegenwoordig in elk Nederlands nummer een rapje moet worden verwerkt, verpest godverdomme toch heel het nummerquote:Op maandag 22 april 2013 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja. Ik vond mijn post in dat topic nog wel mooi.
[..]
Ik heb first hand experience, na de seks is ze heel knuffelig en lief.quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dacht ik aanvankelijk ook, maar helaas.
Ben benieuwdquote:Op maandag 22 april 2013 00:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat ook niet om hoe je mannen in bed moet krijgen, het is net een stukje subtieler. Ik vertel je er wel over bij de meet, het is hilarisch.
How about: Wees jezelf. Werkt dat niet? Waarom moet je er tactieken op los laten etc?quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom niet, zeg jij? Het gaat er niet om of je nu wel of niet serieus bent, het is gewoon indruk maken. De persoon tegenover je is vleiend, zelfverzekerd, maakt je aan het lachen en brengt je enigszins van slag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |