quote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Google 't anders even bijelkaar? Misschien dat je het dan snapt.
Hard?quote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ambi is gewoon frustie. Niet zo hard tegen haar zijn Panzer.
Er valt weinig extra's te snappen nu. Je komt gewoon ongelofelijk paranoid en verzuurd over, ziet spellen waar geen spellen zijn en ontzegt jezelf een heel forum vol autisten omdat je liever een olieworstelaar met Asperger hebt. Geen zee te hoog voor deze meid en nu ga ik een kiwi pakken.quote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Google 't anders even bijelkaar? Misschien dat je het dan snapt.
why so srs :Squote:Op maandag 22 april 2013 00:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hard?
Leer eens goed Turks te schelden.
Bek houden, kutjeslikker, of ik zal je eens.quote:
T zijn altijd dezelfde types, die zo reageren op mijn gezeur. Typische reacties van die 2 google fanaten.quote:Op maandag 22 april 2013 00:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Ik hou van je Ambi
Accepteert je familie het als je met een meisje trouwt, denk je?
In dat geval wil ik ook wel je dirty little secret zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 00:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
T zijn altijd dezelfde types, die zo reageren op mijn gezeur. Typische reacties van die 2 google fanaten.
Nee, ouders accepteren geen chicks.
Wat zal je dan? He? Nou? Alleen maar praat jijquote:Op maandag 22 april 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bek houden, kutjeslikker, of ik zal je eens.
Paranoid ben ik wel. Verzuurd niet, ik lach je alleen keihard uit. Je spelletjes zijn zo doorzichtig.quote:Op maandag 22 april 2013 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er valt weinig extra's te snappen nu. Je komt gewoon ongelofelijk paranoid en verzuurd over, ziet spellen waar geen spellen zijn en ontzegt jezelf een heel forum vol autisten omdat je liever een olieworstelaar met Asperger hebt. Geen zee te hoog voor deze meid en nu ga ik een kiwi pakken.
Hoor van jou ook alleen maar stoere praat.quote:Op maandag 22 april 2013 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zal je dan? He? Nou? Alleen maar praat jij
Also: Dit topic...
[ afbeelding ]
Ok wanneer zie ik je sgatj :$quote:Op maandag 22 april 2013 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoor van jou ook alleen maar stoere praat.
wow so verzuurd :Squote:Op maandag 22 april 2013 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Paranoid ben ik wel. Verzuurd niet, ik lach je alleen keihard uit. Je spelletjes zijn zo doorzichtig.
Je hebt een killerbody (zeg je zelf, ik vind het wel meevallen), maar diep van binnen ben je nog dat onzekere kind van 2008 ofzo. Get some therapy.
Over killerbodies gesproken.. Ik heb ook een pica ontvangen. Ik snap nu je commentquote:Op maandag 22 april 2013 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Paranoid ben ik wel. Verzuurd niet, ik lach je alleen keihard uit. Je spelletjes zijn zo doorzichtig.
Je hebt een killerbody (zeg je zelf, ik vind het wel meevallen), maar diep van binnen ben je nog dat onzekere kind van 2008 ofzo. Get some therapy.
weeniehoor google vindt allesquote:Op maandag 22 april 2013 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]En dan zgn persoonlijk worden. Geen zoekopdrachten meer te geven?
Nou, have fun ya'll.
Ga jij eerst maar kutjebotsen met CY :$quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]En dan zgn persoonlijk worden. Geen zoekopdrachten meer te geven?
Nou, have fun ya'll.
xieuxieu welquote:Op maandag 22 april 2013 00:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als het niet op de eerste pagina van google staat bestaat het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |