Jouw praatjes zijn zo hol dat ik er niet eens meer om kan lachen. Want waarschijnlijk ben je nog serieus ook. Ik ben niet vaak serieus op dit forum maar als ik iemand, ach, weet je, laat het ook maar.quote:Op maandag 22 april 2013 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Paranoid ben ik wel. Verzuurd niet, ik lach je alleen keihard uit. Je spelletjes zijn zo doorzichtig.
Je hebt een killerbody (zeg je zelf, ik vind het wel meevallen), maar diep van binnen ben je nog dat onzekere kind van 2008 ofzo. Get some therapy.
Wanstaltig dit.quote:
Tuurlijk liefje.quote:Op maandag 22 april 2013 00:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jouw praatjes zijn zo hol dat ik er niet eens meer om kan lachen. Want waarschijnlijk ben je nog serieus ook. Ik ben niet vaak serieus op dit forum maar als ik iemand, ach, weet je, laat het ook maar.
Nee.quote:Op maandag 22 april 2013 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
oh tege my sei je laatst wat anders
Oh behave. :$quote:
Ben je eindelijk thuis?quote:
Ja, sorry hoor.quote:
Het is dat ik je privé respecteer meid. Ik neem je niet eens serieus aangezien ik je anders ken.quote:
#ongeduldigquote:Op maandag 22 april 2013 00:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor.Nog niet gekeken overigens.
Wilde je mijn prive shit er op douwen? Ga je gang Yuri. Met zulke onzin maak je mij niet bang. Zeker niet met prive info rondstrooien of foto's doorsturen of op een dropbox douwen.quote:Op maandag 22 april 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is dat ik je privé respecteer meid. Ik neem je niet eens serieus aangezien ik je anders ken.
Koala. :$:$:$:$quote:
Wow bedoelde die dat? Ik las het anders.quote:Op maandag 22 april 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilde je mijn prive shit er op douwen? Ga je gang Yuri. Met zulke onzin maak je mij niet bang. Zeker niet met prive info rondstrooien of foto's doorsturen of op een dropbox douwen.
Fucking laag dit. Maar zet het hier maar neer.
Kijk, prachtig dit. Al mijn vermoedens worden bevestigd, want ik verwachtte zo'n reactie al. Nee Ambi. Ik laat het lekker hierbij.quote:Op maandag 22 april 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilde je mijn prive shit er op douwen? Ga je gang Yuri. Met zulke onzin maak je mij niet bang. Zeker niet met prive info rondstrooien of foto's doorsturen of op een dropbox douwen.
Fucking laag dit. Maar zet het hier maar neer.
Zal morgen uitgebreid verslag doen, overigens. :$quote:
Vind je het echt nodig om als man van 34 zo tegen vrouwen op een internet forum te doen?quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk, prachtig dit. Al mijn vermoedens worden bevestigd, want ik verwachtte zo'n reactie al. Nee Ambi. Ik laat het lekker hierbij.
Dat is een heel ander verhaal. Iemand die heer al heel lang poste stuurde een bericht dat er foto's en telefoonnummers rond gingen, is toch logisch dat mensen daar van schrikken?quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
Komt straks ook weer een moment dat Ambi para gaat doen omdat ze denkt dat haar privé rondgaat via DM?
Nee meisje. Of je moet het echt willen?quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
Komt straks ook weer een moment dat Ambi para gaat doen omdat ze denkt dat haar privé rondgaat via DM?
Doe dat, gozer.quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk, prachtig dit. Al mijn vermoedens worden bevestigd, want ik verwachtte zo'n reactie al. Nee Ambi. Ik laat het lekker hierbij.
Ik ben met jou hier. Ambipur, sorry (srs) en veel geluk.quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |