Zal morgen uitgebreid verslag doen, overigens. :$quote:
Vind je het echt nodig om als man van 34 zo tegen vrouwen op een internet forum te doen?quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk, prachtig dit. Al mijn vermoedens worden bevestigd, want ik verwachtte zo'n reactie al. Nee Ambi. Ik laat het lekker hierbij.
Dat is een heel ander verhaal. Iemand die heer al heel lang poste stuurde een bericht dat er foto's en telefoonnummers rond gingen, is toch logisch dat mensen daar van schrikken?quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
Komt straks ook weer een moment dat Ambi para gaat doen omdat ze denkt dat haar privé rondgaat via DM?
Nee meisje. Of je moet het echt willen?quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
Komt straks ook weer een moment dat Ambi para gaat doen omdat ze denkt dat haar privé rondgaat via DM?
Doe dat, gozer.quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk, prachtig dit. Al mijn vermoedens worden bevestigd, want ik verwachtte zo'n reactie al. Nee Ambi. Ik laat het lekker hierbij.
Ik ben met jou hier. Ambipur, sorry (srs) en veel geluk.quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het begon als elkaar gewoon een beetje fucken en nu doet iedereen persoonlijk en op de man af spelen en het is niet chill meer.quote:Op maandag 22 april 2013 00:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Oke kan iemand een samenvatting geven?
HAHAHAHAHAHAHAquote:
Herkenbaar..Gewoon neggen.quote:Op maandag 22 april 2013 00:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het begon als elkaar gewoon een beetje fucken en nu doet iedereen persoonlijk en op de man af spelen en het is niet chill meer.
Fuck it. Mensen kunnen tegengas niet handelen en gaan gelijk typische dingen roepen.quote:Op maandag 22 april 2013 00:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het begon als elkaar gewoon een beetje fucken en nu doet iedereen persoonlijk en op de man af spelen en het is niet chill meer.
hahahah moet jij 11 kw rijden. hb hier volle 636 cctjes tot mn beschikkingquote:Op maandag 22 april 2013 00:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Die 11kW wet voor motoren is echt zo kankergay
Pics van je dubbel c.quote:Op maandag 22 april 2013 00:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahah moet jij 11 kw rijden. hb hier volle 636 cctjes tot mn beschikking
quote:Op maandag 22 april 2013 00:38 schreef CristinaYang het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal lief doen met een groepsknuffel enzo?
Ik haat ruzie
Ik wil een ZX-6Rquote:Op maandag 22 april 2013 00:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahah moet jij 11 kw rijden. hb hier volle 636 cctjes tot mn beschikking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |