OMG mag ik je even aanraken nu?quote:Op maandag 22 april 2013 00:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik was ook voor MarliesHoe zij Ironic deed, geweldig
quote:Op maandag 22 april 2013 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, dit liedje van hem is erg goed, vind ik.
[..]
Hoeveel scheelt het dan?
Max 35kWquote:Op maandag 22 april 2013 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, dit liedje van hem is erg goed, vind ik.
[..]
Hoeveel scheelt het dan?
Hier blijkt wel een duidelijk leeftijdsverschil uit, ik was toen 12 ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 01:08 schreef Dqod het volgende:
Vroegah, toen ZELFS Idols nog gewoon pure seks was :$ :$
2002, toen was ik 9.quote:Op maandag 22 april 2013 01:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier blijkt wel een duidelijk leeftijdsverschil uit, ik was toen 12 ofzo
HIER TRAP IK DUS NIET MEER INquote:Op maandag 22 april 2013 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
2002, toen was ik 9.Tijd vliegt yo.
2003/2004.. Dus 16/17 jaquote:Op maandag 22 april 2013 01:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier blijkt wel een duidelijk leeftijdsverschil uit, ik was toen 12 ofzo
Dat was 1.. Geloof ikquote:Op maandag 22 april 2013 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
2002, toen was ik 9.Tijd vliegt yo.
Ja ik weet t nu ook allemaal niet meer.. Wat ik moet geloven enzulks..quote:Op maandag 22 april 2013 01:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet ie om mij te trollen omdat ik geloofde dat ie 34 was
Eigenlijk ben ik 7,5quote:Op maandag 22 april 2013 01:13 schreef CristinaYang het volgende:
Al die stomme mannen hier. Yuri maakt me wijs dat ie 34 is, Panzer zegt dat ie een tweelingbroer heeft, ik word hier helemaal overstuur van
Ik ben 5 wat is ditquote:Op maandag 22 april 2013 01:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik 7,5
Vind je niet erg toch?
Mooi dit.quote:Op maandag 22 april 2013 01:13 schreef CristinaYang het volgende:
Al die stomme mannen hier. Yuri maakt me wijs dat ie 34 is, Panzer zegt dat ie een tweelingbroer heeft, ik word hier helemaal overstuur van
Hoe oud was jij ten tijde van Idols 2 dan?quote:Op maandag 22 april 2013 01:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik weet t nu ook allemaal niet meer.. Wat ik moet geloven enzulks..
Als het klopt wat je zegt, Yuri...
[ afbeelding ]
Zullen we doktertje spelen? :$quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi dit.
[..]
Hoe oud was jij ten tijde van Idols 2 dan?
quote:Op maandag 22 april 2013 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
2003/2004.. Dus 16/17 ja
Hard op Mlies gesopt
Volgende seizoenen vond ik er ook geen zak meer aan
..................quote:Op maandag 22 april 2013 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, nog rijp genoeg.Ik val toch op vrouwen van 40+.
Zegt meer over jou.quote:Op maandag 22 april 2013 01:13 schreef CristinaYang het volgende:
oeiquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 01:34 schreef Dqod het volgende:
Maar ok bitches
[ afbeelding ]
Off to bed
[ afbeelding ]
Have a gay night
[ afbeelding ]
Voor CY
Doei hommo's gr gr
Beerenbotje uitvaren is geen procastination.quote:Op maandag 22 april 2013 01:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil kunnen slapen maar ik heb weer eens geprocrasturbate.
Moet nu de hele nacht door gaan blokken tot praktijktoets van 9:00quote:Op maandag 22 april 2013 01:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beerenbotje uitvaren is geen procastination.
werkpaard.quote:Op maandag 22 april 2013 01:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet nu de hele nacht door gaan blokken tot praktijktoets van 9:00
snuifpaardquote:
Ik zit ook te schrijven aan een reflectieverslag en moet nog een presentatie maken. FML.quote:Op maandag 22 april 2013 01:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet nu de hele nacht door gaan blokken tot praktijktoets van 9:00
Ik heb over 5 uur een praktijktoets anatomie.quote:Op maandag 22 april 2013 03:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zit ook te schrijven aan een reflectieverslag en moet nog een presentatie maken. FML.
Je was een goede geneeskundestudent geweestquote:Op maandag 22 april 2013 03:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb over 5 uur een praktijktoets anatomie.Hele weekend uitgesteld en gisternacht gewerkt waardoor ik nu pas op gang ben gekomen. Zit nu te studeren met behulp van amfetaminen
Ben niet trots op mezelf.
Huis tuin en keuken speed.quote:Op maandag 22 april 2013 03:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je was een goede geneeskundestudent geweestWat voor amfetaminen? Gewoon ritalin gestolen van iemand ofzo?
Neuh, maar 1x geprobeerd. Was op de middelbare school, lekker spannend met z'n allen ritalin nemen, want dan kon je gaan hallucineren enzo.quote:Op maandag 22 april 2013 03:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Huis tuin en keuken speed.Wel erg puur spul, moet echt heel voorzichtig zijn met het doseren anders zit ik zo meteen als een aapje allerlei andere dingen te doen.
Ervaring met studeren met behulp van de apotheker ja?
vol goede overmoed onderweg naar school. Als ik deze toets in deze staat haal is er iets goed mis met de wereld.quote:
Als je die maar niet gaat afknijpen tot 11kWquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 08:21 schreef Montelly het volgende:
En is digitaal penetreren van luchtverfrisser gelukt???
Haha, die Marlies woont/woonde 1 straat achter mijn oudersquote:Op maandag 22 april 2013 00:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
OMG mag ik je even aanraken nu?
Met haar prachtige mooie animalprint (:r ) bh :$
[..]![]()
Nostalgie geak :$
Volgens mij betekent het dat je ADHD hebt als je rustig wordt van ritalin.quote:Op maandag 22 april 2013 03:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, maar 1x geprobeerd. Was op de middelbare school, lekker spannend met z'n allen ritalin nemen, want dan kon je gaan hallucineren enzo.Ik vond er geen drol aan, werd er alleen maar heel rustig van, en heb vervolgens met m'n beste vriend wiskunde zitten te maken terwijl de rest door de kamer heen danste enzo
Maar goed, veel succes iig, ik zal je niet verder afleiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |