Heeft Johan Derksen toch gelijk.quote:Op zondag 21 april 2013 01:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb weer goed gelachen vanavond, wat een slijmende kontkruipers zijn BN'ers toch ook
twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
quote:
yes yes yes bring it on bitch, im waitingquote:Op zondag 21 april 2013 01:34 schreef iBenny het volgende:
[..]twitter:Wiepmusic twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:59:18Eens kijken hoe jij het vind als ik naar jouw werk kom om je compleet af te zeiken en dood te wensen omdat ík vind dat je iets fout doet. reageer retweet
Met zo'n zelfde idee zit ik inderdaad nu wel achter mijn laptop. Hopen dat er wat leuks gaat gebeuren en meelullen met iedereen hierquote:
Als zelfs Georgina je uitlacht, weet je dat het afgelopen is.quote:Op zondag 21 april 2013 01:50 schreef Tijn het volgende:
Deze moet ook in de OP, hoor:twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
Die zou dan ook nooit bij dat wereldje willen horen.quote:Op zondag 21 april 2013 01:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heeft Johan Derksen toch gelijk.
Wie(p) zíjn die mensen?quote:Op zondag 21 april 2013 01:44 schreef wolferl het volgende:
Nu massaal het gedegradeerde 'Koningslied' leuk vinden![]()
Ontopic, al die hypocriete artiesten. Rot toch op, ik weet niet eens wie ze zijn, heb ze nog nooit gehoord of gezien.
En terecht.quote:Op zondag 21 april 2013 01:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zou dan ook nooit bij dat wereldje willen horen.
stond al op de vorige pagina.quote:Op zondag 21 april 2013 01:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje voor in de OP
Jij begint er weer over!quote:Op zondag 21 april 2013 01:40 schreef Strani het volgende:
Waait allemaal wel weer over voor Ewbank. Gerard Kemkers is ook weer gewoon de coach van Sven Kwamer en niemand praat nog over de wissel.
Wel toepasselijk als je kijkt naar hoeveel Nederlands bloed WA heeft.quote:Op zondag 21 april 2013 01:54 schreef icloud het volgende:
Het blijft raar om een nederlands koningslied te laten schrijven door een niet nederlander zonder nederlands bloed........................
Heb hem in de OP gezetquote:Op zondag 21 april 2013 01:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje voor in de OP
Ze is zó leuk.quote:Op zondag 21 april 2013 01:50 schreef Tijn het volgende:
Deze moet ook in de OP, hoor:twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
Dat weten ze van ons ook niet, en wij posten ook onze mening hier.quote:Op zondag 21 april 2013 01:44 schreef wolferl het volgende:
Nu massaal het gedegradeerde 'Koningslied' leuk vinden![]()
Ontopic, al die hypocriete artiesten. Rot toch op, ik weet niet eens wie ze zijn, heb ze nog nooit gehoord of gezien.
Zijn familie is tenminsten wel op en top nederlands, qua bloed niet maar toch en wonen al eeuwen in nederland kunnen we van de ewbanks niet zeggen.quote:Op zondag 21 april 2013 01:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel toepasselijk als je kijkt naar hoeveel Nederlands bloed WA heeft.
Ja he, helaas gaat de twitterstorm weer liggen want iedereen gaat naar bed.quote:Op zondag 21 april 2013 01:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met zo'n zelfde idee zit ik inderdaad nu wel achter mijn laptop. Hopen dat er wat leuks gaat gebeuren en meelullen met iedereen hier
Vind ik ook nietsquote:
Morrissey zou nu in je gezicht spugenquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 01:58 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Morrissey zou nu in je gezicht spugen
En dan al die B artiesten die reagerenquote:Op zondag 21 april 2013 01:38 schreef iBenny het volgende:
Jennifer Ewbank: 'John is kapot'
Is dat een noodroep om hem te laten maken ofzo?
quote:Op zondag 21 april 2013 01:36 schreef Cee het volgende:
Als je je oor heel dicht tegen de anus van een Chinese naakthond houdt, en hem dan een laxeermiddeltje geeft, dan hoor je de eerste 30 seconden.
Ja shit, zeg, ik zit hier af te kicken van de Boston-nacht.quote:Op zondag 21 april 2013 01:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja he, helaas gaat de twitterstorm weer liggen want iedereen gaat naar bed.
Viel me nog mee dat Sita er niet inzat.quote:Op zondag 21 april 2013 01:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan al die B artiesten die reageren
Ik schaam me om nederlander te zijn
Afz: Jamai
Jawie?!
Morgen gaat dit pas echt losquote:Op zondag 21 april 2013 01:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja shit, zeg, ik zit hier af te kicken van de Boston-nacht.
Actie wil ik, bootjes op het droge, een bloedspoor, íets!
Deze vraag heeft eigenlijk betrekking op al die C-artiesten. Wie de fuck zijn ze?quote:Op zondag 21 april 2013 01:58 schreef icloud het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wie die wiep is? ze maakt een hoop gezeik op twitter en is kennelijk een bnèr gezien haar innig contacten, maar wie ze is?????
Ik ging nog zoeken naar foto's van Ewbanks huis maar geen boten gespot.quote:Op zondag 21 april 2013 01:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hey, zijn we er weer?quote:Op zondag 21 april 2013 02:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit zijn toch weer de momenten dat je van Nederland gaat houden.
Inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 02:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22232304
Die man chillt op Ibiza, genoeg botenquote:Op zondag 21 april 2013 02:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ging nog zoeken naar foto's van Ewbanks huis maar geen boten gespot.
Ik was eerder bitchquote:
Dit dus!quote:Op zondag 21 april 2013 02:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit zijn toch weer de momenten dat je van Nederland gaat houden.
Nou onder het telegraaf bericht krabbelt ze alweer terugquote:
De meeste ken ik wel, maar van haar heb ik echt nog nooit gehoord.quote:Op zondag 21 april 2013 02:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Deze vraag heeft eigenlijk betrekking op al die C-artiesten. Wie de fuck zijn ze?
"Check your mike" kan wel gerecycled worden vannacht.quote:Op zondag 21 april 2013 02:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ging nog zoeken naar foto's van Ewbanks huis maar geen boten gespot.
Blijkbaar is ze ook niet zo belangrijk want ze heeft maar 3000 followersquote:Op zondag 21 april 2013 02:02 schreef icloud het volgende:
[..]
De meeste ken ik wel, maar van haar heb ik echt nog nooit gehoord.
Uitgaande van haar background foto is ze alleen geschikt om door gesmeerd te worden zolang ze haar mond houd, iets anders kan ze niet.
Paul!!!quote:Op zondag 21 april 2013 02:03 schreef TLC het volgende:
Ik verdenk Willem-Alexander ervan dat hij ook een account heeft op fok en thuis in zn onderbroek ook zn gal zit te spuwen op John Ewbank
Oh, da's minder dan.quote:Op zondag 21 april 2013 02:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou onder het telegraaf bericht krabbelt ze alweer terug
Je vergeet Rinusquote:Op zondag 21 april 2013 02:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Enige nadeel, Dries Roelvink en Johan Vlemmix maken nu weer kans
Rinus is een levende legende. Ik zie hem wel een Grammy winnenquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 01:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan al die B artiesten die reageren
Ik schaam me om nederlander te zijn
Afz: Jamai
Jawie?!
Zolang zij maar terugkrabbelt en niet ewbank vind ik alles best.quote:Op zondag 21 april 2013 02:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, da's minder dan.
Maar ze blijft leuk.
quote:Op zondag 21 april 2013 02:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, da's minder dan.
Maar ze blijft leuk.
quote:Op zondag 21 april 2013 01:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 02:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
"Check your mike" kan wel gerecycled worden vannacht.
Net als dat lucky filmpje inderdaad, zoiets.quote:Op zondag 21 april 2013 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar even serieus, Máxima moet toch gierend op de bank liggen als ze dit hoort en leest?
Het wordt tijd dat hij ONZ-mod wordt.quote:Op zondag 21 april 2013 02:06 schreef yvonne het volgende:
Ik haat het om dit te zeggen maar: Paul, wat een goed topic.
Ze kunnen zoveel willen en bedenken. Ik heb er thuis nog geen brief over ontvangen hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 02:06 schreef Strani het volgende:
Het is toch ook van de gekke dat men miljoenen volwassen Nederlanders een liedje wil laten zingen voor de koning. Dat is gewoon het ergste van dit alles.
Ook die van hun is zeker niet slechter dan het ding van Ewbank. Geldt ook voor die van K3 trouwens. Dat is het sneue: het officiële lied was niet gewoon een beetje slecht, maar veruit de slechtste van alles dat is uitgekomen.quote:Op zondag 21 april 2013 02:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Enige nadeel, Dries Roelvink en Johan Vlemmix maken nu weer kans
en wij maar lacherig doen over de Noord-Koreanen..quote:Op zondag 21 april 2013 02:06 schreef Strani het volgende:
Het is toch ook van de gekke dat men miljoenen volwassen Nederlanders een liedje wil laten zingen voor de koning. Dat is gewoon het ergste van dit alles.
goed bezig paulquote:Op zondag 21 april 2013 01:29 schreef Paul het volgende:
OP AANGEPAST ALLE BELANGRIJKE GEBEURTENISSEN ZIJN VERWERKT MENSEN
Zeker met dit liedje is dat gewoon een vorm van martelen.quote:Op zondag 21 april 2013 02:06 schreef Strani het volgende:
Doe het de volgende keer dikgedrukt en met een streep eronder, dat ziet er veel stoerder uit.quote:Op zondag 21 april 2013 01:29 schreef Paul het volgende:
OP AANGEPAST ALLE BELANGRIJKE GEBEURTENISSEN ZIJN VERWERKT MENSEN
Opdracht? Als artiesten in de reet van het Koningshuis willen krijgen mogen ze dat toch doen, maar waarom zou er een "officiele" versie moeten zijn?quote:Op zondag 21 april 2013 02:08 schreef icloud het volgende:
Ik heb het al in het begin gezegd ze hadden de opdracht exclusief aan ilse moeten geven eventueel met begeleiding van het Johann Strauß Orchestra (voor maxima en beatrix)
Nee ik ben van mening dat ze een aantal volwaardige Nederlandstalige singer-songwriters op het koningslied hadden moeten zetten.quote:Op zondag 21 april 2013 02:08 schreef icloud het volgende:
Ik heb het al in het begin gezegd ze hadden de opdracht exclusief aan ilse moeten geven eventueel met begeleiding van het Johann Strauß Orchestra (voor maxima en beatrix)
Link?!quote:Op zondag 21 april 2013 02:10 schreef Strani het volgende:
Die kerel van LuckyTV heeft me al de hele week aan de slappe lach
Maarten van Roozendaal met 'Kroon mij niet'.quote:Op zondag 21 april 2013 02:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee ik ben van mening dat ze een aantal volwaardige Nederlandstalige singer-songwriters op het koningslied hadden moeten zetten.
Dan denk ik bijvoorbeeld aan Stef Bos, Thé Lau, Alex Roeka, Boudewijn de Groot, Raymond van 't Groenewoud, Gerard van Maasakkers, misschien De Dijk. Zeg maar de betere Nederlandstalige chansonniers.
Omdat het een kado moest zijn, kijk dat de organisatie graag een officieel lied wilt snap ik wel, maar niet op deze wijze dit is geen kado.quote:Op zondag 21 april 2013 02:10 schreef Fides het volgende:
[..]
Opdracht? Als artiesten in de reet van het Koningshuis willen krijgen mogen ze dat toch doen, maar waarom zou er een "officiele" versie moeten zijn?
Deze was van vrijdag maar zag 'm nu pas: http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/echt-heel-mooi/quote:
Uh, oke.quote:Op zondag 21 april 2013 02:12 schreef icloud het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>ontmanteling koningslied: de NL crowd kraakt haar eigen gecrowdsourcte 'lied'; democratische kunst bestaat niet</p>— Kan vastgoed beter? (@vastbeter) <a href="https://twitter.com/vastbeter/status/325763021752373248">21 april 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Nouja, je kunt het eigenlijk ook moeilijk rap noemen, daar doe je de muziekstroming geen eer aanquote:Op zondag 21 april 2013 02:11 schreef yvonne het volgende:
Ik had trouwens al die ouwetjes van alle Oranje commitees wel willen zien rappen
quote:Op zondag 21 april 2013 02:12 schreef icloud het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>ontmanteling koningslied: de NL crowd kraakt haar eigen gecrowdsourcte 'lied'; democratische kunst bestaat niet</p>— Kan vastgoed beter? (@vastbeter) <a href="https://twitter.com/vastbeter/status/325763021752373248">21 april 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
twitter:vastbeter twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:08:51ontmanteling koningslied: de NL crowd kraakt haar eigen gecrowdsourcte 'lied'; democratische kunst bestaat niet reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |