De meeste ken ik wel, maar van haar heb ik echt nog nooit gehoord.quote:Op zondag 21 april 2013 02:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Deze vraag heeft eigenlijk betrekking op al die C-artiesten. Wie de fuck zijn ze?
"Check your mike" kan wel gerecycled worden vannacht.quote:Op zondag 21 april 2013 02:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ging nog zoeken naar foto's van Ewbanks huis maar geen boten gespot.
Blijkbaar is ze ook niet zo belangrijk want ze heeft maar 3000 followersquote:Op zondag 21 april 2013 02:02 schreef icloud het volgende:
[..]
De meeste ken ik wel, maar van haar heb ik echt nog nooit gehoord.
Uitgaande van haar background foto is ze alleen geschikt om door gesmeerd te worden zolang ze haar mond houd, iets anders kan ze niet.
Paul!!!quote:Op zondag 21 april 2013 02:03 schreef TLC het volgende:
Ik verdenk Willem-Alexander ervan dat hij ook een account heeft op fok en thuis in zn onderbroek ook zn gal zit te spuwen op John Ewbank
Oh, da's minder dan.quote:Op zondag 21 april 2013 02:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou onder het telegraaf bericht krabbelt ze alweer terug
Je vergeet Rinusquote:Op zondag 21 april 2013 02:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Enige nadeel, Dries Roelvink en Johan Vlemmix maken nu weer kans
Rinus is een levende legende. Ik zie hem wel een Grammy winnenquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 01:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan al die B artiesten die reageren
Ik schaam me om nederlander te zijn
Afz: Jamai
Jawie?!
Zolang zij maar terugkrabbelt en niet ewbank vind ik alles best.quote:Op zondag 21 april 2013 02:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, da's minder dan.
Maar ze blijft leuk.
quote:Op zondag 21 april 2013 02:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, da's minder dan.
Maar ze blijft leuk.
quote:Op zondag 21 april 2013 01:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja shit, zeg, ik zit hier af te kicken van de Boston-nacht.
Actie wil ik, bootjes op het droge, een bloedspoor, íets!
quote:Op zondag 21 april 2013 02:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
"Check your mike" kan wel gerecycled worden vannacht.
Net als dat lucky filmpje inderdaad, zoiets.quote:Op zondag 21 april 2013 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar even serieus, Máxima moet toch gierend op de bank liggen als ze dit hoort en leest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |