Ik had die reactie al gelezen inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 01:35 schreef icloud het volgende:
Is deze al gepost?
John Van Katwijk Hi vriendje, daar sta je dan, 15 jaar van monumentale songs en producties, worden vergeten in 3 dagen tijd en wordt je onder de grond geschopt door een hoeveelheid zelf-niks kenners, wiens mening overeenkomstig is met de in Nederland heersende trend van plat en ordinair; niet mee kunnen gaan in iets met een melodie, waar een vorm van intelligentie voor vereist is, is jezelf een brevet van onvermogen en klein denken opspelden; niemand is verplicht iets mooi te vinden, maar een vorm van beschaving behouden, is ook een kwaliteit, die helaas steeds minder voorkomt in de open inrichting die Nederland is geworden; het spijt me, voor jou en nog meer voor Nederland...
Het valt me trouwens op dat vooral bekend nederland verontwaardig en boos is(en die om respect vragen voor ewbankje), de rest van nederland hoor je niet, die gasten leven echt in hun eigen wereldje..............
quote:Op zondag 21 april 2013 01:40 schreef Cee het volgende:
De zaak escaleert.twitter:wolterkroes1 twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:32:42Lieve twitteraars het koningslied is terug getrokken. Ok nu ga ik even nadenken wat ik ga doen. Nederland kleurt oranje? Zal ik t doen? reageer retweet
quote:Op zondag 21 april 2013 01:40 schreef Cee het volgende:
De zaak escaleert.twitter:wolterkroes1 twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:32:42Lieve twitteraars het koningslied is terug getrokken. Ok nu ga ik even nadenken wat ik ga doen. Nederland kleurt oranje? Zal ik t doen? reageer retweet
Dit zou zo baasch zijnquote:Op zondag 21 april 2013 01:40 schreef Cee het volgende:
Aan welke drugs ben jij?quote:Op zondag 21 april 2013 01:33 schreef Strani het volgende:
"John Ewbank werd niet begrepen door zijn tijdgenoten," vertelt Carolien den Oever, woordvoerster van het Amsterdamse Ewbank-Museum op de openingsdag van het indrukwekkende complex.
De Amsterdamse bevolking protesteerde licht toen de plannen voor het museum werden getoond. Vooral het afbreken van het Paleis op de Dam om plaats te maken voor het nieuwe project kon op enig verzet rekenen. Maar al snel sloeg de stemming om en won het respect voor Ewbank, tegenwoordig gezien als de grootmeester van de Nederlandse muziekgeschiedenis.
Ewbank's achterkleinzoon Erwin presenteerde in de eregalerij van het gebouw een expositie over het Nederlands volkslied, in 2013 door Ewbank geschreven ter ere van de troonsopvolging door Willem-Alexander I.
Klopt, ik zou hem ook niet afbranden, terwijl ik het een slecht nummer vind. Het punt is natuurlijk dat de kritiek iets is waar je niets aan kan doen: je kan nietquote:Op zondag 21 april 2013 01:38 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik zie gewoon niet in wat mensen bezielt om te schrijven wat een kutnummer ze het vinden. Als je iets leuk vindt heeft het nog zin: je beloont de artiest en geeft anderen de tip. Als je iets kut vindt, dan luister je het niet.
Ik begrijp dat de situatie hier iets anders is omdat dit nummer ons wordt opgedrongen, maar kom op zeg.. Die schrijvers hebben er wel hun best voor gedaan.
mensen het recht ontnemen om hun mening te uiten, of (ii) mensen opvoeden om de mening wat beter te formuleren. Ergo, je moet met de kritiek kunnen leven en inzien dat er veel onzin tussen staat maar ook terechte kritiek.
Kut dus!quote:Op zondag 21 april 2013 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Al dat pokkewerk en dit is de enige reactie!? Ik voel me gvd net John Ewbank!
Dan moet je die post terugtrekkenquote:Op zondag 21 april 2013 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Al dat pokkewerk en dit is de enige reactie!? Ik voel me gvd net John Ewbank!
Dit is het lied:quote:Op zondag 21 april 2013 01:35 schreef dockx het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar het lied. Iemand?
Heeft wel competitie van Dries. Wordt lastig.quote:Op zondag 21 april 2013 01:40 schreef Cee het volgende:
Ik vond het al goed toen niemand het nog goed vond.quote:Op zondag 21 april 2013 01:44 schreef wolferl het volgende:
Nu massaal het gedegradeerde 'Koningslied' leuk vinden![]()
Ontopic, al die hypocriete artiesten. Rot toch op, ik weet niet eens wie ze zijn, heb ze nog nooit gehoord of gezien.
twitter:fransbauer_ twitterde op zondag 21-04-2013 om 01:43:57Man man wat een gedonder met dat koningslied!! Als dat zo doorgaat zal ik eens een nummerke schrijven!! :-)) reageer retweet
Ik vind deze geniale reactie van meneer van katwijk goed genoeg voor in de op, wat een idiote en wereldvreemde man.quote:Op zondag 21 april 2013 01:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik had die reactie al gelezen inderdaad.
Vind 'm wereldvreemd en pretentieus.
Als er iemand ordinair en plat vermaak produceert is het Ewbank wel.
Dat hij vervolgens ook nog denkt dat de teksten diepzinnig zijn en door veel mensen niet begrepen wordt maakt het helemaal af.
Ik vind vrijwel alle reacties van die BN-ers eerlijk gezegd nogal arrogant en disrespectvol naar de bevolking toe. Wij hebben er gewoon niks van begrepen, Ewbank is een miskend genie, en we zijn allemaal azijnzeikerds.
quote:Op zondag 21 april 2013 01:46 schreef hole1988 het volgende:
twitter:fransbauer_ twitterde op zondag 21-04-2013 om 01:43:57Man man wat een gedonder met dat koningslied!! Als dat zo doorgaat zal ik eens een nummerke schrijven!! :-)) reageer retweet
Absoluut. In eerste instantie dacht ik dat hij sarcastisch was, maar het is een media-maatje van 'm, dus dat zal wel niet. Hij meent het gewoon echt.quote:Op zondag 21 april 2013 01:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik vind deze geniale reactie van meneer van katwijk goed genoeg voor in de op, wat een idiote en wereldvreemde man.
Geniaalquote:Op zondag 21 april 2013 01:46 schreef hole1988 het volgende:
tsjtsutyur6u6746746746735tsrhquote:Op zondag 21 april 2013 01:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nederland Is Helemaal Oranje
We staan weer achter John Ewbank als één man
Ja we winnen weer van Duitsland en ook Spanje
En vieren feest van Limburg tot Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |