quote:Op zondag 21 april 2013 01:26 schreef JoeDank het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd dat iemand, John Ewbank, zonder overleg zoals totnutoe lijkt, terwijl er tien(tallen) bn-ers en andere mensen hebben meegewerkt zomaar zijn liedje terugtrekt op zaterdagavond na elven! Met een twitterberichtje!
Ik hoop dat ie niet teveel heeft gedronken en morgen met een kater wakker wordt.
Ja, dit is wel heel treurig inderdaad. Had ik nog niet eens over nagedacht, maar iedereen die heeft meegewerkt is nu de lul.quote:Op zondag 21 april 2013 01:26 schreef JoeDank het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd dat iemand, John Ewbank, zonder overleg zoals totnutoe lijkt, terwijl er tien(tallen) bn-ers en andere mensen hebben meegewerkt zomaar zijn liedje terugtrekt op zaterdagavond na elven! Met een twitterberichtje!
Ik hoop dat ie niet teveel heeft gedronken en morgen met een kater wakker wordt.
Ewbank mailen/tweeten met "wat een kutnummer" oid is ook behoorlijk triest. Wordt niemand beter van.quote:Op zondag 21 april 2013 01:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, misschien heeft hij wel echte bedreigingen ontvangen, wat zeer triest zou zijn, al is het wel een walgelijk mannetje. Maar de voorbeelden die hij opnoemde waren in ieder geval geen bedreigingen. Daarmee geeft hij maar weer aan hoe bedroevend zijn niveau is.
Je mist de tweets van Wiep en Jenniferquote:Op zondag 21 april 2013 01:29 schreef Paul het volgende:
OP AANGEPAST ALLE BELANGRIJKE GEBEURTENISSEN ZIJN VERWERKT MENSEN
Een wijze raad die ik altijd hebt onthouden: Neem belangrijke beslissingen nooit 's avonds laat/'s nacht, omdat problemen dan altijd erger lijken.quote:Op zondag 21 april 2013 01:26 schreef JoeDank het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 01:29 schreef Paul het volgende:
Pas op hoor, dit kan je ook lezen als een doodsbedreiging!quote:Op zondag 21 april 2013 01:29 schreef NightH4wk het volgende:
Even een petitie starten om hem te verbannen uit de muziekindustrie. Misschien kunnen we hem een enkele ticket naar Mars sponsoren.
Op de livestream van CNN zie je hoe ze het huis van John zo gaan binnen vallenquote:Op zondag 21 april 2013 01:30 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Kan er ergens nog een link naar de stream en foto's van de verdachten?
Donequote:Op zondag 21 april 2013 01:23 schreef shmoopy het volgende:
Zet in godsnaam die Chinese naakthondtweet in de OP voordat ie weer 38x gepost wordt.
Preciesquote:Op zondag 21 april 2013 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit is wel heel treurig inderdaad. Had ik nog niet eens over nagedacht, maar iedereen die heeft meegewerkt is nu de lul.
GOED ZO PAULquote:Op zondag 21 april 2013 01:29 schreef Paul het volgende:
Maurice gaat slapentwitter:mauricewijnen twitterde op zondag 21-04-2013 om 01:27:40Trusten allemaal. Morgen Beyoncé dag! Hoera! #can'twait reageer retweet
daar toch godverrrrredomme niet de Chinese naakthond mee hè.quote:Na zojuist de zoveelste nageboorte op mijn twitteraccount te hebben geblocked
Tenminste iemand die haar kent.quote:Op zondag 21 april 2013 01:21 schreef Ireth het volgende:
Die "Wiep" is schijnbaar een bekende van John aangezien ze ook op zijn FB heeft gereageerd..
BREKEND Wiep heeft dus haar tweets gewist. Kon ze niet meer in de OP zettenquote:Op zondag 21 april 2013 01:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je mist de tweets van Wiep en Jennifer
Het is toch ook een kutnummer? Dan moet hij maar niet op Twitter gaan. Met Internet is het gewoon wat duidelijker wat iedereen denkt ipv dat alleen je buurvrouw je mening hoort. Dus wat ballen groeien als je in de publiciteit wil staan. Als het een goed nummer was (wat het dus niet is, zie alle muziekcritici, etc., etc.) dan had hij alle lof mogen oogsten.quote:Op zondag 21 april 2013 01:29 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ewbank mailen/tweeten met "wat een kutnummer" oid is ook behoorlijk triest. Wordt niemand beter van.
Of blijkt dat toch iemand het wachtwoord van zijn account heeft geraden en het allemaal nep was. Wachtwoord zal wel "dewvanwachtwoord" zijn ofzo.quote:Op zondag 21 april 2013 01:32 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Precieswaarom het wel heel vreemd is het koningslied zo terug te trekken.
ik lig dubbel hierquote:Op zondag 21 april 2013 01:32 schreef Cee het volgende:
Bedoelt hij
[..]
daar toch godverrrrredomme niet de Chinese naakthond mee hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |