Heeft Johan Derksen toch gelijk.quote:Op zondag 21 april 2013 01:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb weer goed gelachen vanavond, wat een slijmende kontkruipers zijn BN'ers toch ook
twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
quote:
yes yes yes bring it on bitch, im waitingquote:Op zondag 21 april 2013 01:34 schreef iBenny het volgende:
[..]twitter:Wiepmusic twitterde op zondag 21-04-2013 om 00:59:18Eens kijken hoe jij het vind als ik naar jouw werk kom om je compleet af te zeiken en dood te wensen omdat ík vind dat je iets fout doet. reageer retweet
Met zo'n zelfde idee zit ik inderdaad nu wel achter mijn laptop. Hopen dat er wat leuks gaat gebeuren en meelullen met iedereen hierquote:
Als zelfs Georgina je uitlacht, weet je dat het afgelopen is.quote:Op zondag 21 april 2013 01:50 schreef Tijn het volgende:
Deze moet ook in de OP, hoor:twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
Die zou dan ook nooit bij dat wereldje willen horen.quote:Op zondag 21 april 2013 01:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heeft Johan Derksen toch gelijk.
Wie(p) zíjn die mensen?quote:Op zondag 21 april 2013 01:44 schreef wolferl het volgende:
Nu massaal het gedegradeerde 'Koningslied' leuk vinden![]()
Ontopic, al die hypocriete artiesten. Rot toch op, ik weet niet eens wie ze zijn, heb ze nog nooit gehoord of gezien.
En terecht.quote:Op zondag 21 april 2013 01:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zou dan ook nooit bij dat wereldje willen horen.
stond al op de vorige pagina.quote:Op zondag 21 april 2013 01:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje voor in de OP
Jij begint er weer over!quote:Op zondag 21 april 2013 01:40 schreef Strani het volgende:
Waait allemaal wel weer over voor Ewbank. Gerard Kemkers is ook weer gewoon de coach van Sven Kwamer en niemand praat nog over de wissel.
Wel toepasselijk als je kijkt naar hoeveel Nederlands bloed WA heeft.quote:Op zondag 21 april 2013 01:54 schreef icloud het volgende:
Het blijft raar om een nederlands koningslied te laten schrijven door een niet nederlander zonder nederlands bloed........................
Heb hem in de OP gezetquote:Op zondag 21 april 2013 01:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje voor in de OP
Ze is zó leuk.quote:Op zondag 21 april 2013 01:50 schreef Tijn het volgende:
Deze moet ook in de OP, hoor:twitter:GVerbaan twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 23:38:28De dag die we niet wisten dat zou komen. #koningsliedloos reageer retweet
Dat weten ze van ons ook niet, en wij posten ook onze mening hier.quote:Op zondag 21 april 2013 01:44 schreef wolferl het volgende:
Nu massaal het gedegradeerde 'Koningslied' leuk vinden![]()
Ontopic, al die hypocriete artiesten. Rot toch op, ik weet niet eens wie ze zijn, heb ze nog nooit gehoord of gezien.
Zijn familie is tenminsten wel op en top nederlands, qua bloed niet maar toch en wonen al eeuwen in nederland kunnen we van de ewbanks niet zeggen.quote:Op zondag 21 april 2013 01:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel toepasselijk als je kijkt naar hoeveel Nederlands bloed WA heeft.
Ja he, helaas gaat de twitterstorm weer liggen want iedereen gaat naar bed.quote:Op zondag 21 april 2013 01:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met zo'n zelfde idee zit ik inderdaad nu wel achter mijn laptop. Hopen dat er wat leuks gaat gebeuren en meelullen met iedereen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |