Het wordt tijd dat hij ONZ-mod wordt.quote:Op zondag 21 april 2013 02:06 schreef yvonne het volgende:
Ik haat het om dit te zeggen maar: Paul, wat een goed topic.
Ze kunnen zoveel willen en bedenken. Ik heb er thuis nog geen brief over ontvangen hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 02:06 schreef Strani het volgende:
Het is toch ook van de gekke dat men miljoenen volwassen Nederlanders een liedje wil laten zingen voor de koning. Dat is gewoon het ergste van dit alles.
Ook die van hun is zeker niet slechter dan het ding van Ewbank. Geldt ook voor die van K3 trouwens. Dat is het sneue: het officiële lied was niet gewoon een beetje slecht, maar veruit de slechtste van alles dat is uitgekomen.quote:Op zondag 21 april 2013 02:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Enige nadeel, Dries Roelvink en Johan Vlemmix maken nu weer kans
en wij maar lacherig doen over de Noord-Koreanen..quote:Op zondag 21 april 2013 02:06 schreef Strani het volgende:
Het is toch ook van de gekke dat men miljoenen volwassen Nederlanders een liedje wil laten zingen voor de koning. Dat is gewoon het ergste van dit alles.
goed bezig paulquote:Op zondag 21 april 2013 01:29 schreef Paul het volgende:
OP AANGEPAST ALLE BELANGRIJKE GEBEURTENISSEN ZIJN VERWERKT MENSEN
Zeker met dit liedje is dat gewoon een vorm van martelen.quote:Op zondag 21 april 2013 02:06 schreef Strani het volgende:
Doe het de volgende keer dikgedrukt en met een streep eronder, dat ziet er veel stoerder uit.quote:Op zondag 21 april 2013 01:29 schreef Paul het volgende:
OP AANGEPAST ALLE BELANGRIJKE GEBEURTENISSEN ZIJN VERWERKT MENSEN
Opdracht? Als artiesten in de reet van het Koningshuis willen krijgen mogen ze dat toch doen, maar waarom zou er een "officiele" versie moeten zijn?quote:Op zondag 21 april 2013 02:08 schreef icloud het volgende:
Ik heb het al in het begin gezegd ze hadden de opdracht exclusief aan ilse moeten geven eventueel met begeleiding van het Johann Strauß Orchestra (voor maxima en beatrix)
Nee ik ben van mening dat ze een aantal volwaardige Nederlandstalige singer-songwriters op het koningslied hadden moeten zetten.quote:Op zondag 21 april 2013 02:08 schreef icloud het volgende:
Ik heb het al in het begin gezegd ze hadden de opdracht exclusief aan ilse moeten geven eventueel met begeleiding van het Johann Strauß Orchestra (voor maxima en beatrix)
Link?!quote:Op zondag 21 april 2013 02:10 schreef Strani het volgende:
Die kerel van LuckyTV heeft me al de hele week aan de slappe lach
Maarten van Roozendaal met 'Kroon mij niet'.quote:Op zondag 21 april 2013 02:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee ik ben van mening dat ze een aantal volwaardige Nederlandstalige singer-songwriters op het koningslied hadden moeten zetten.
Dan denk ik bijvoorbeeld aan Stef Bos, Thé Lau, Alex Roeka, Boudewijn de Groot, Raymond van 't Groenewoud, Gerard van Maasakkers, misschien De Dijk. Zeg maar de betere Nederlandstalige chansonniers.
Omdat het een kado moest zijn, kijk dat de organisatie graag een officieel lied wilt snap ik wel, maar niet op deze wijze dit is geen kado.quote:Op zondag 21 april 2013 02:10 schreef Fides het volgende:
[..]
Opdracht? Als artiesten in de reet van het Koningshuis willen krijgen mogen ze dat toch doen, maar waarom zou er een "officiele" versie moeten zijn?
Deze was van vrijdag maar zag 'm nu pas: http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/echt-heel-mooi/quote:
Uh, oke.quote:Op zondag 21 april 2013 02:12 schreef icloud het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>ontmanteling koningslied: de NL crowd kraakt haar eigen gecrowdsourcte 'lied'; democratische kunst bestaat niet</p>— Kan vastgoed beter? (@vastbeter) <a href="https://twitter.com/vastbeter/status/325763021752373248">21 april 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Nouja, je kunt het eigenlijk ook moeilijk rap noemen, daar doe je de muziekstroming geen eer aanquote:Op zondag 21 april 2013 02:11 schreef yvonne het volgende:
Ik had trouwens al die ouwetjes van alle Oranje commitees wel willen zien rappen
quote:Op zondag 21 april 2013 02:12 schreef icloud het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>ontmanteling koningslied: de NL crowd kraakt haar eigen gecrowdsourcte 'lied'; democratische kunst bestaat niet</p>— Kan vastgoed beter? (@vastbeter) <a href="https://twitter.com/vastbeter/status/325763021752373248">21 april 2013</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
twitter:vastbeter twitterde op zondag 21-04-2013 om 02:08:51ontmanteling koningslied: de NL crowd kraakt haar eigen gecrowdsourcte 'lied'; democratische kunst bestaat niet reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |